Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

517 reacties

Goedemiddag.

Ik wil graag de 'vast bellen' optie van mijn abonement stopzetten, omdat ik hier 2,50 euro/maand voor betaal, maar deze optie in de praktijk niet gebruik. Kennelijk is dit niet mogelijk via de website, dus vandaar mijn verzoek via deze omweg.
Reputatie 5
Badge +5
@gelbe Ik zie dat het inmiddels al gelukt is met een collega, mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

@M.Hendrickx Ik wissel de Tv Box graag voor je om! De TV Box met opnamefunctie is inderdaad € 5,- per maand meer. De TV Box komt jouw kant op, je huidige TV Box kan je dan terug sturen via de retourdoos die je ook van ons ontvangt!

@NicoKruithof Dat kan zeker! Ik kan het telefoon abonnement met een maand opzegtermijn voor je stopzetten. Nog even voor de volledigheid, als ik het abonnement stop zet dan komt je huidige vaste nummer ook te vervallen. Als dit geen probleem is laat het mij dan nog even weten, dan zet ik het abonnement voor je stop!

@agrasli Ik heb de pakketten voor je stopgezet met een maand opzegtermijn. Je ontvangt een retourdoos van ons om de TV Box terug te kunnen sturen. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

@M_88 Ik heb het telefonie pakket voor je stopgezet! Dit gaat met een maand opzegtermijn dus hij stopt per 28-01-2019.
Hi T-Mobile,

Ik wil graag mijn vast bellen uitzetten en mijn internet naar 50 mb's wijzigen.

Is dit mogelijk?

Met vriendelijk groet,

Elwin Wu
Hoi t-mobile,

Ik wil graag mijn Vast Bellen abonnement aanpassen. Ik betaal hier al jaren een tientje in de maand voor maar kwam er zojuist achter dat de actuele prijs nu 7,50 is. Kunt u deze prijs voor mij verlagen?
Hi,

Ik heb een half jaar geleden een t-mobile thuis abonnement (tv, telefoon, internet) afgesloten, aanbieding is ondertussen afgelopen.

Graag wil ik de tv en telefoon uitzetten.

Groetjes Jaleesa
Hi Star,

I would like to cancel my subscriptions listed below, could you please help me?
  1. Interactieve TV
  2. Interactieve TV Box
  3. Dial
In the end I want to pay for the internet only as I do not need other service at all.
Thanks,

Best,
Shuo
Hoi,

ik heb een half jaar geleden een combinatieabonnement bij jullie afgesloten incl. vast bellen vanwege de korting. De kortingsperiode is inmiddels verlopen en vast bellen gebruik ik niet, dus kunnen jullie vast bellen in mijn abonnement uitschakelen? Of nog beter, gebruikers de mogelijkheid geven dit zelf uit te kunnen schakelen ipv dit via een forum te moeten regelen.

Groet,
Frank
Hoi,
Ik zou graag het onderdeel Telefonie uit mijn abonnement willen, aangezien mijn korting volgende maand afloopt en ik het niet meer gebruik. Kunnen jullie dat fiksen?

Tnx!
Gr,
Bob
Ik wil graag mijn tv box omruilen voor een box met opnamefunctie. Bedankt!
Hallo,

ik wil graag 2 TV boxen opzeggen en retourneren. Dat retourneren kan ik per direct regelen (afgeven bij Postnl, maar waar kan ik aangeven dat ik het abonnement voor deze 2 extra tv boxen wil stopzetten?
Goede Morgen,

zouden jullie mijn TV-abonnement uit willen zetten

Gr MFaas
Hoi ik wil graag de tweede interactieve tv box uit mijn abonnement halen. We gebruiken hem niet.
Groeten
Erwin
Ik merk nu ik vandaag het installatiepakket heb gekregen dat ik het 'opnemen' ben vergeten aan te vinken. Gelukkig is de installatie pas 8/1, dus niks aan te hand. Willen jullie bij mijn abonnement de tv-box veranderen in 'TV Box met HD recorder' . Ik heb hiervoor al gelezen dat dit 5 euro p/m extra is. Hartelijk dank alvast.
Reputatie 2
Badge +1
@DvH_45 Het is zeker zonde om hiervoor te betalen als je het niet gebruikt. Geen zorgen, ik heb Vast Bellen direct uit jouw abonnement verwijderd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail! 😀

@Wuuuuuuh Ik maak deze aanpassingen graag voor je in orde! In ruil hiervoor ontvang ik graag jouw persoonlijke gegevens. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Mijn dank is groot!

@Zwolsch54 Goed dat je navraagt! Ik heb het meteen voor je gecheckt. Op dit moment neem jij Unlimited Vast Bellen af voor € 10,00 per maand. Hiermee kan jij onbeperkt bellen met vaste nummers binnen Nederland. Om jou een lager maandbedrag te geven kan ik jou omzetten naar Vast Bellen voor € 2,50 per maand. Met dit abonnement betaal je los voor je gesprekken, vanaf € 0,13 per minuut. Maak ik je hier blij mee? Laat het mij weten!

@Jaleesa B Geen probleem! Je hebt optimaal van de 6 maanden korting kunnen genieten, dus ik maak deze wijziging graag voor je in orde. Wil je mij van jouw gegevens voorzien? Het gaat om jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Tot snel! 👋🏼

@yazone Sure I can Shuo! I am happy to help. Can you please send me a private message? I would like to receive your zipcode, housenumber, date of birth and the last 4 digits of your bankaccount. When the verification is complete, I can make the changes for you!

@Frenk10 Natuurlijk wil ik dat! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat jouw 6 maanden korting op 03-01-2019 zal verlopen. Zonde natuurlijk, om korting mis te lopen. Ik heb Vast Bellen daarom per 03-01-2019 verwijderd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail. Hier lees je ook jouw nieuwe maandbedrag!

@McFawkes Je hebt helemaal gelijk! Op 10-01-2019 zal jouw korting aflopen. Ik heb Vast Bellen per deze datum voor je verwijderd, zodat je geen korting misloopt. Goeie deal, zeg ik zo! 😉

@Autobaan Goed om te lezen dat je in de weer wilt gaan met het opnemen van programma's! De omwisseling regel ik graag voor je. Stuur je mij in ruil een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk er naar uit!

@Dimitri Drijver Geen zorgen Dimitri, dit ga ik voor je regelen! Als je mij een privébericht stuurt met jouw persoonlijke gegevens, verwijder ik de twee TV Boxen voor jou. Je krijgt dan automatisch een retourdoos van mij, zodat je de apparatuur gratis en gemakkelijk kunt retourneren. Alle informatie rondom het retour proces check je in deze video!

@Mfaas Zeker! Ik heb jouw Interactieve TV pakket én jouw twee TV Boxen met een maand opzegtermijn verwijderd. Per 29-01-2019 kan je hier geen gebruik meer van maken. Natuurlijk ontvang je nog een retourdoos, waarin je de TV Boxen kunt retourneren. Check de link hierboven om de video over ons retour proces te bekijken. Ook krijg je van mij nog een bevestiging per e-mail, waarin je jouw nieuwe maandbedrag ziet!

@ernstigedaap Dan is het zonde om deze te behouden! 😉 Ik heb de tweede TV Box meteen uit jouw abonnement verwijderd. Ook jij ontvangt een retourdoos voor het terugsturen van de box. De bevestiging van de verwijdering lees je terug in jouw e-mail. Heb jij nog vragen over het retour proces? Bekijk dan ook de video in de bovenstaande link!
ik wil graag twee TV-boxen inleveren. Deze worden nauwelijks gebruikt. kunnen jullie mij retourdozen sturen?
Ik heb een T-Mobile thuis abonnement. Ik gebruik de vaste telefoonlijn niet meer en wil deze graag beëindigen. Internet en TV wil ik behouden maar kan dit niet via de site zelf regelen. Kunnen jullie een nieuw aanbod doen?
Hoi! Ik heb een T-Mobile Thuis-abonnement en ik wil daar graag Vast Bellen Start bij. Kunnen jullie dat regelen? Groetjes, Dennis.
Hallo, Ik wil mijn standaard tv box vervangen met het tv boxje dat kan opnemen. Maar ik wil graag eerst weten hoeveel dat mij extra per maand gaat kosten...ik heb namelijk de standaard box gratis in mijn pakket.

Bijvoorbaat dank!
Reputatie 7
Badge +8
Hallo @Spongemonger
Een tv kastje met opname kost 5 euro extra ten opzichte van zonder. Je betaald dus 5 euro als je het kastje wil omruilen.
Beste,

Ik heb een glasvezel account met vast bellen en tv. Ik wil graag alleen gebruik maken van internet en dus tv en vast bellen beëindigen. Hoe moet ik dit doen?

Met vriendelijk groet,

Ivor
Hidden.nld schreef:

Hallo @Spongemonger
Een tv kastje met opname kost 5 euro extra ten opzichte van zonder. Je betaald dus 5 euro als je het kastje wil omruilen.



Bedankt voor je reactie. Als het maar 5 euro extra kost dan wil ik het wel omruilen.
Goedemiddag,

Ik zou graag vast bellen en TV uit mijn abbonnement willen verwijderen of een aanbieding voor verlenging van TV en internet.

Mvg Lean Dijkstra
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Tjitze, mijn collega heeft je vraag in dit topic gezien en heeft nog een vraag voor je: TV Boxen. Geef je hem daar antwoord?

Hoi @Peter2m, dit heb ik zojuist voor je in orde gemaakt met een opzegtermijn van één maand. Je hebt een bevestiging in je inbox zitten!

Hoi @DennVer, dat heb ik direct voor je in orde gemaakt. Je hebt hiervan een bevestiging per e-mail ontvangen. Je kunt eventueel nog wijzigingen doorvoeren via My T-Mobile Thuis om je voicemail in te stellen of je gegevens beschikbaar te maken voor de digitale telefoongids.

Hoi @Spongemonger, zojuist heb je een e-mail gehad met de wijziging! Je ontvangt binnenkort de TV Box met opnamefunctie en een retourdoos om de oude terug te sturen.

Hoi @Ivor, met een maand opzegtermijn heb ik allebei uit je abonnement gehaald. Je ontvangt nog een retourdoos voor de TV Box.

Hoi @leandijkstra, dan is de beste optie om direct contact op te nemen met ons via telefoon, Facebook of Twitter. Op die manier kunnen we kijken wat voor een verlengaanbieding we kunnen geven en welke diensten je graag meeneemt.
Hallo de kortingsperiode is afgelopen en wil graag Vast Bellen Start uit mijn abonnement want ik gebruik het toch niet.
Hoi, ik wil graag 2 van mijn 4 tv boxen opzeggen.
Met vriendelijke groet,
Aicha Azzaoui

Reageer