Wat kun je zelf wijzigen?
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je online zelf:
- Jouw T-Mobile Thuis abonnement bekijken
- TV-pakketten aan- of uitzetten
- Jouw Bellen pakket aanpassen
- TV Boxen toevoegen of verwijderen
- Jouw internetsnelheid een tandje sneller of juist langzamer zetten
Wat wijzigen wij voor jou?
Om jouw vast Bellen en/of TV pakket aan of uit te zetten, kun je in dit topic terecht. Heb je geen HDMI aansluiting op je TV? Laat het ons ook weten. Meld ons in dit topic wat je aangepast wilt hebben in jouw abonnement en wij gaan er mee aan de slag voor je!

Contract verlengen
Loopt jouw T-Mobile Thuis abonnement bijna af? Dan kun je bij ons verlengen. Voor jou hebben we een speciaal verlengingsaanbod. Benieuwd? Wij vertellen je deze graag via Facebook , Twitter of telefonisch via telefoonnummer 0800 0092.
Kom je er niet uit? Geen probleem, plaats in dit topic een berichtje. Wij helpen je!