Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

618 reacties

Beste lezer,
Ik heb ook vanwege de korting vaste telefonie bij mijn internet+tv abonnement genomen. Volgens mij loopt deze aanbieding (6 maanden) voor mij op 22 April af.
Bij deze wil ik graag vaste telefonie per eind datum kortingsactie opzeggen (TV en internet dus niet).
Graag uw bevestiging van doorvoeren
Candy schreef:

Dat wordt unlimited zappen, @jbu86! Natuurlijk wil ik je abonnement voor je aanpassen. Laat je mij eerst weten of je de TV Box met of zonder opname functie wilt hebben? Mocht je eerst even willen inlezen wat de opname functie inhoud, kun je de informatie terugvinden op onze website. Ik hoor het graag van je! ☺




Hoi Candy, zonder opname functie is prima!
Reputatie 2
Hallo @MariekeMulder1990, ik heb je gegevens gecheckt en ik zie dat je nog een actie hebt lopen. De Alles-in-1 actie loopt tot 22 mei 2019. Dat betekent dat je tot 22 mei nog mag genieten van € 20,- korting! 😄 Ik kan vast Bellen stopzetten per de einddatum van de korting, dat is geen probleem. Máár houd er rekening mee dat je dan tot die tijd geen andere wijzigingen maken, bijvoorbeeld het toevoegen van een interactieve TV pakket. Ga je geen wijzigen maken in je abonnement voor 22 mei en wil je dat ik het stopzetten voor vast Bellen alvast erin zet? Dan ontvang ik graag je bevestiging.

Voor @Rpwb en @Jeffviss heb ik jullie abonnement gewijzigd, Interactieve TV is voor jullie stopgezet. Hiervoor geldt een maandopzegtermijn. Jullie zullen per mail een bevestiging ontvangen, waar het nieuwe maandbedrag terug te zien is. Ook is dit terug te vinden wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis. Wil je weten hoe je de TV Box kunt retourneren? Dit kun je terugvinden op de volgende topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

Dit geldt ook voor jou, @wouter19883, maar dan heb ik het stopzetten van vast Bellen ook voor je meegenomen! 😉

Hey there @gms, I've adjusted your subscription. The telephone subscription (vast Bellen) will be terminated with one month's notice. You'll receive the confirmation per e-mail. It is also possible to check your new monthly cost via My T-Mobile Thuis.

Hoi @MauroM! Ik heb een kijkje genomen in het systeem en de status is inderdaad blijven hangen. Máár geen zorgen! Ik heb dit direct voor je doorgezet. Je kan direct genieten van de 500 Mbits/s! 😄

Dat wordt unlimited zappen, @jbu86! Natuurlijk wil ik je abonnement voor je aanpassen. Laat je mij eerst weten of je de TV Box met of zonder opname functie wilt hebben? Mocht je eerst even willen inlezen wat de opname functie inhoud, kun je de informatie terugvinden op onze website. Ik hoor het graag van je! ☺
Goede morgen,

Ik zal graag mijn abbonement aanpassen
Ik heb nu internet tv en bellen
En zou graag alleen nog gebruik willen maken van het internet en de rest stoppen
Is dit mogelijk ?

Groeten
Wouter
Beste,

Ik wil graag een TV abonnement toevoegen aan mijn bestaande abonnement. Inclusief Fox Sports.
Echter zie ik op de website dat ik dit via het forum moet aanvragen.. dus bij deze!

Gr

Jan
Hi,

I would like to cancel my telephone subscription because I never used it.

Thank you!
Hi!

Ik heb op 8 maart jl. de snelheid van mijn internet abonnement verhoogt van 100 naar 500 Mbit. Tijdens het bestelproces werd er aangegeven dat het tot een week kon duren voordat de wijziging doorgevoerd zou zijn. Inmiddels is het 16 maart, dus ruim een week later, maar de status van de wijziging staat nog steeds op 'in behandeling'.

Kan er misschien worden aangegeven hoe lang ik nog moet wachten tot de wijziging is doorgevoerd?

Bedankt!

Beste @Jeffviss, ik heb voor jou gekeken in je gegevens en ik zie dat je nog van de Mobiel+Thuis Voordeel geniet met de interactieve TV. Je krijgt hiervoor € 2,54 korting. Zou je mij een akkoord willen geven als je echt geen gebruik meer wilt maken van de TV? Dan pas ik dit voor je aan! Wel heb ik vast Bellen per direct uit je abonnement gehaald. 🙂 Ik hoor nog van je!

Beste Candy, ik wil inderdaad gewoon de tv laten afsluiten!
Ik heb bij jullie een internet en tv abbonnement
Ik zou graag het tv abbonement opzeggen .dus alleen gebruik maken van internet
En bij mij? 🤗😁🤗
Reputatie 2
Hey @Ishaira en @JeroenTGT, ik heb jullie verzoek doorgestuurd aan de verlengafdeling. Er zal contact met jullie opgenomen worden betreft de verlenging! :-)

Hoi @Rikkert91, ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met één van mijn collega's. Fijn dat het geregeld is!

Ik heb je accountgegevens even bekeken, @Jeroen111111 en mijn collega Cheyenne heeft de korting in de eerste instantie over het hoofd gezien. Geen zorgen! Dit is inmiddels weer teruggedraaid. Je korting voor de Alles-in-1 aanbieding blijft lopen tot 02 juli 2019. Dus je kunt gewoon nog genieten van de € 20,- korting tot die tijd! Ik heb wel voor je geregeld dat vast Bellen stopgezet wordt wanneer deze actie afloopt, dus op 02 juli 2019. Je krijgt morgen een bevestiging hiervan. Dit kun je ook weer terugzien op My T-Mobile Thuis. Wel zo fijn!

Voor @Harm71, @bart76, @GroenDiepeveen en @Loukianos heb ik het geregeld dat vast Bellen per direct uit jullie abonnementen gaat.

I went to check your account details straight away, @PokPok. It seems that due to a system error, the request was not handled correctly. This has caused some delay. My sincere apologies for this. Not to worry though! I have made sure that this will be solved as soon as possible. Your internet is upgraded to Internet 100 Mbps. You will be able to enjoy now! 🙂 Furthermore, I would like to inform you that we have adjusted our return policy a little. Because sustainability is something we value at T-Mobile, we will stop sending return boxes for returning equipment such as the TV Box. You may use any old (shoe)box you can find and put the following address on it:

BNS Data Logistics
o.v.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen

Returning equipment will remain free of charge. I would like to advise you to keep the shipping receipt. If you have any questions regarding this, don't hesitate to let me know. I would like to wish you a good day!

Hey @rimer0, voor jou geldt het ook dat vast Bellen per direct uit je abonnement gaat. Omdat TV een opzegtermijn heeft van een maand, wordt deze pas op 13 april stopgezet. Je zult hierover nog een bevestiging krijgen. Fijne dag!

Ook voor jou heb ik het geregeld dat vast Bellen uit je abonnement gaat, @lsvleeuwen. Máárrr, wel pas per 25 maart zodat jij tot die tijd nog kan genieten van de € 20,- korting! Yes! 🙂

Hoi @fgrootendorst, bedankt voor je interesse in TV Anywhere! Wist je dat er op onze website staat hoe je
TV Anywhere kunt installeren? Klik dan hier: https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/tv-anywhere-installeren/ . Ook kun je meer informatie vinden op onze Community: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/t-mobile-tv-anywhere-app-276674 . Laat het gerust weten als ik je ergens anders nog mee mag assisteren! :-)

Beste @Jeffviss, ik heb voor jou gekeken in je gegevens en ik zie dat je nog van de Mobiel+Thuis Voordeel geniet met de interactieve TV. Je krijgt hiervoor € 2,54 korting. Zou je mij een akkoord willen geven als je echt geen gebruik meer wilt maken van de TV? Dan pas ik dit voor je aan! Wel heb ik vast Bellen per direct uit je abonnement gehaald. 🙂 Ik hoor nog van je!
Ik zou graag mijn vaste telefoonnummer op willen zeggen. Ik kom hier op internet niet uit dus graag op deze manier jullie hulp.
Groetjes Marieke
Hi @PokPok, I see your wishdate for the renewal is set on 7-3. So it's almost ready. The TV Box will be delivered soon!

Follow-up:
I has been checking my internet speed for the past few days since 7-Mar (agreed date). It has not been upgraded to 100mb, and I have not received any new contracts from T-mobile as discussed. On the other hands, the cable has already been terminated. Please clarify on the internet speed. Thanks.

To follow up again:
  1. Internet is still not yet upgraded. Any updates on the speed increase of the internet? Cable was already stopped on 7-Mar.
  2. Why am I getting a bill for this month with all (internet+cable+call) STILL???
Beste klantenservice,

Ik zou graag mijn tv en bellen pakket willen afsluiten uit mijn bundel omdat ik daar geen gebruik van maak.
Verder heb ik maanden geleden aangegeven dat mijn wifi bereik slecht is, ik heb daarvoor van jullie een afspraak met een monteur gekregen. Echter had ik er toen op geen enkele mogelijkheid tijd voor deze monteur. Zou ik deze afspraak opnieuw kunnen plannen?
Hoe zet ik TV Anywhere aan? Bedankt!
Goedemorgen,

S.v.p. Vast Bellen Start uitzetten i.v.m. geen gebruik van deze dienst. Bij voorbaat dank!
Hallo,

Graag zou ik mijn TV en bel abonnement uitzetten, omdat wij dit bijna niet gebruiken.

Kunnen jullie aangeven of onderstaande korting blijft waneer ik tv en bellen uitzet.
Actie: Internet 750, €10,17 korting p. maand

Alvast bedankt!
Goedemiddag, ik zou graag mijn Vast Bellen Start abonnement opgezegd zien. Kunnen jullie dit regelen? Alvast bedankt!
Goeiemorgen beste medewerker van T-mobile,

Tot nu toe zijn wij tevreden over ons abonnement bij t-mobile thuis. Echter gebruiken wij het bellen niet en hopen dat jullie dat willen stopzetten.

Met vriendelijke Groet, Christel
Hi @PokPok, I see your wishdate for the renewal is set on 7-3. So it's almost ready. The TV Box will be delivered soon!


Follow-up:
I has been checking my internet speed for the past few days since 7-Mar (agreed date). It has not been upgraded to 100mb, and I have not received any new contracts from T-mobile as discussed. On the other hands, the cable has already been terminated. Please clarify on the internet speed. Thanks.
Goedenavond,

Ik wil graag de vaste telefonie uit mijn T-Mobile thuis pakket verwijderen.
Zouden jullie dat voor me kunnen regelen ?

Met vriendelijke groet,
Bart76
Hallo,

Ik zie dat ik per 1-4 mijn contract kan verlengen.

Nu zie ik dat er voor nieuwe klanten een pakketvoordeel van maar liefst 20 euro is voor de eerste 6 maanden. Dat is een behoorlijke korting!

Kan ik hier als vaste klant ook van profiteren? Verder ben ik prima tevreden over de 750mbps en de TV-zenders.
Goedemiddag,

Ik wil graag de vaste telefonie uit mijn T-Mobile thuis pakket verwijderen, we maken er geen gebruik van

Mvg,
@Cheyenne , bedankt voor je bericht. Ik vroeg me alleen af of het vaste bellen er ook afgehaald kan worden nadat de korting is verlopen? Na 2/3maanden geloof ik? Hoor het graag, dankjewel alvast.
Hoi,

Graag zou ik naast mijn Internet abonnement nu ook tv willen. Wat zijn de kosten van een tv abonnement en kan ik het per maand opzeggen?

Reageer