Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

705 reacties

Hi,

ik wil graag de optie bellen uitzetten, en dat moet blijkbaar via een forum 🥴
kunnen jullie deze voor mij uitzetten? Dank je wel!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Piet Dor, ik zie dat je na jouw bericht met ons gebeld hebt en het over een andere boeg hebt gegooid. Hartstikke goed en bedankt voor je vertrouwen!

Hoi @Lotte89, ik heb per 11-3 het vast Bellen uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!

Hi @moxoo, ik heb TV en vast Bellen uit je pakket gehaald per 11 maart. Bevestiging is verstuurd. De retourdoos voor de TV Box wordt begin maart verstuurd.

Hoi @MartijnPat, jouw vast Bellen eindigt op 12-3. Bevestiging en nieuwe maandbedrag zit in je inbox!

Hoi @JadevanLaar, ik heb per 12-3 vast Bellen uit je pakket gehaald. Je contract loopt nog even door, maar bij het verlengen kun je mogelijk weer een mooie nieuwe korting krijgen! Ik zou een maand voor het einde van je contract even contact opnemen met ons.

Hi @Gijs81, ik heb je wijziging doorgevoerd. De bevestiging zit in je inbox!

Hi @Chantalu, Ik maak het graag voor je in orde! Wil je voor mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen?
Hoi,
Willen jullie TV uit mijn pakket halen?
Dank!
Hallo, willen jullie aub mijn TV en vaste telefoon uit mijn pakket halen? Alvast dank
Hallo,

ik zou graag tv willen aanvragen! Ik heb al internet, maar er is iets verkeerd gegaan met aanvragen. Ik dacht dat ik het al aangevraagd had namelijk. Nu wil ik dit graag alsnog doen!
Op advies van de klantenservice wil ik vandaag mijn vast bellen opzeggen, omdat ik het toch niet gebruik. Heb het alleen opgenomen in mijn abbo voor een hogere korting de eerste maanden.


@mwd1985 Ik heb het Bellen pakket ook voor jou stopgezet per 07-02-2019!



Vandaag mijn factuur gekregen voor de aankomende maand, maar hier zie ik bellen a 2,50 nog gewoon opstaan.
In mijn account is deze wel gedeactiveerd. Kunnen jullie dit nazien en een credit verzorgen?
Hi, my current contact is expiring this month. For the renewal, I would like to keep the internet (bumped it to 100mb) and turn off TV and Fixed Call. Can this be done? What is the monthly cost for the internet alone? Thanks.
Hi, I would like to include TV in my subscription. Please can help?

Thanks

Jess
Reputatie 3
Hallo,

Zou graag de volgende 2 producten opzeggen Interactieve TV & Vast Bellen Start
Ik maak er nauwelijks gebruik van.
Internet is verder perfect.
Hallo,

ik wil mijn abonnement voor de vaste telefoon opzeggen. Hoe moet ik dat doen?

vriendeljke groet, Eric
Hallo,

Ik zou graag de Interactieve TV willen opzeggen per 17 maart (6 maanden na het ingaan van mijn contract). Internet + Vast Bellen blijven behouden. Ik hoor graag hoe ik de Tv-box moet retourneren. Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +7
@Hageman Ik heb het TV pakket stopgezet met een maand opzegtermijn, je TV pakket stopt per 16-03-2019!

@Kambales Voor jou heb ik het TV en Bellen pakket ook stopgezet met een maand opzegtermijn.

@dorieke Het aanzetten van het TV pakket is inmiddels al gelukt zie ik, top! :)

@Nielsmeneer Done :)

@mwd1985 Geen zorgen, het kan gebeuren dat het stopzetten je factuur kruist. In dat geval wordt het te veel betaalde de volgende maand automatisch verrekend!

@PokPok Of course, one of my colleagues can contact you for the options for your renewal! Internet only 100 Mbps is € 31,- per month without any discount. Let me know what you want to do, then I'll make sure one of my colleague's contacts you.

@JessV Your TV Box is on it's way! ;)

@Viveutvivas Goed om te horen dat je tevreden bent over je internet abonnement! Ik kan TV en Bellen voor je uitzetten. Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan pas ik het graag voor je aan.

@Mijninka Ik heb het Bellen abonnement per 16-03-2019 voor je stopgezet.

@mvdk82 Ik kan het TV pakket niet stopzetten op 17-03-2019 omdat dit een zondag is. Om er voor te zorgen dat je in geval volledig gebruik maakt van je korting zet ik het pakket stop per 18-03-2019!
Zou ons vast bellen abonnement beëindigd kunnen worden?

Bedankt alvast! ☺
Hi Brian, please have your colleague contact me for a renewal option. Thanks.
Hallo,
Ik wil graag per 'zo spoedig mogelijk' het TV en bel pakket uit mijn abonnement. Ik heb voldoende aan alleen de internetverbinding.

Alvast bedankt!
Hoi,

Ik wil graag mijn vast bellen en TV (+zenders) uit zetten.
Zouden jullie dat voor mij kunnen doen? Dus enkel internet houden.

Dank!
Joris
Hi,

I would like to remove the TV and landline phone from my subscription.

Thank you
Hallo,

Ik zou graag vast bellen en TV uit willen zetten, kunnen jullie dat voor me doen?

Groeten,
Lody
Graag tv en vast bellen stopzetten als de eerste 6 maanden voorbij zijn. Alleen internet houden. Dat wordt maart volgens mij. Bedankt.
Hoi, kunnen jullie mijn TV abbonement stopzetten? Het internet mag wel blijven,

Groet,
Simonas Urbaitis
Goedenavond ik wil mijn abbo wijzigen naar enkel internet
Goedenavond ik ben jullie klant geworden per 1/10/2018 .
En geniet zodoende van het alles in 1 pakket ,dat wil ik per 1april opgezegd (gewijzigd) hebben naar alleen internet . Met in acht genomen van een maand termijn voor een wijziging door voeren.

Mijn klantnummer is ESZ36046
Ik gebruik het niet amper dus bij deze verwacht ik graag uw hulp
Any responds to my thread above would be appreciated. Thanks.
Klantnr: LJD58170

Ik zou graag een verlengingsvoorstel ontvangen van mijn huidige T-Mobile Thuis abonnement, maar dan met alleen internet. Zonder bellen en TV.

Ik hoor het graag!

Reageer