Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

743 reacties

goeie dag wij zijn sinds een week klant bij jullie met alles in 1
zijn tevreden met het abonnement maar er zijn 2 problemen de wifi is op de slaapkamers erg slecht de monteur zei dat jullie een wifi versterker in bruikleen leveren
en het 2e probleem is de tv box bij onze vorige aanbieder hadden we een opname functie en nu niet
dus zouden jullie er 1 willen leveren met opname funcie

mvg ferry
Dag,

Ik maak geen gebruik van tv en bellen. Graag had ik dit willen uitzetten. Volgends het start topic, zou ik dit zelf moeten kunnen doen. Helaas probeer ik het al een paar keer, maar lukt dit niet. Kunnen jullie dit zsm voor me regelen? Het lijkt er op dat door het proberen, ik inmiddels buiten de actieperiode ben gekomen en meer abbo ga betalen. Beetje jammer.

De tv-box, met afstandsbediening end hdmi kabel gaan natuurlijk retour. Kan je zorgen dat ik de retourbox toegestuurd krijg? Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,
Pieter
Hallo,

Is er toevallig ook een mogelijkheid om een router te krijgen 🤔
Mijn huisgenoten op de bovenste verdiepingen hebben bijna of helemaal geen wifi signaal..
Of moet ik dit bij een ander deel van het forum vragen 😓

Mylene
Ik wil Interactieve tv, Vast bellen en interactieve tv box uitzetten
Hi Sterre,
As requested, I have sent my details to you to cancel the TV and fixed calls via PM. Appreciate your urgent help please.

thanks
Firat
Reputatie 5
Badge +3
@liesaap Yes, ik heb zojuist jouw TV Box zonder opnamefunctie voor je besteld. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Veel extra TV-kijkplezier!

@Myleneeee De TV Box zonder opnamefunctie heb ik voor je (huisgenoot) besteld! Leuk als extra kerstcadeautje voor haar? Ik zie al voor me dat jij met een grote glimlach het pakketje -omwikkeld met kersinpakpapier- aan haar overhandigd, en dat ze er een TV Box voor op haar kamer in vindt. Lachten toch! 😁 Hij is binnen 5 dagen bij jullie in huis, dus zorg ervoor dat jij als eerste de post ontvangt. 😉

@Sarah F Ik ga je helpen! Het vast Bellen heb ik in ieder geval alvast uit jouw abonnement verwijderd. Let op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat van je.

Als je veel internet en weinig TV-kijkt, kan ik je aanraden om de internetsnelheid hoger te zetten, zodat je van sneller internet geniet. Ik zie dat jij nu 20 Mbit/s hebt voor € 23.50 per maand. Je kunt dit overzetten naar 50 Mbit/s, dat gaat €27 per maand kosten. Kijk je nooit TV, kan ik dit voor je uit je pakket verwijderen. Wil je toch liever af en toe TV-kijken, raad ik je aan om je TV-abonnement op 1 TV Box te laten staan. Laat me het weten wat ik voor je kan doen!

@Thea2007 Wist je al dat je heel gemakkelijk zelf je abonnement kunt wijzigen? De internetsnelheid verhogen kun je doen via jouw My T-Mobile Thuis account. Hier klik je op abonnementen > internet wijzigen. Laat je het weten als je er niet uitkomt? Ik help je graag wegwijs te vinden in jouw My T-Mobile Thuis.

TV Anywhere kun je inderdaad via een Chromecast naar jouw TV streamen. In ons TV Anywhere topic kun je hier alles over lezen!

@knirfie Het omwisselen van een Draytek voor een Huawei met mediaconverter is (nog) niet mogelijk. Gelukkig houden we de Draytek up-to-date en is dit ook een prima modem!
Goedendag,

Zouden jullie ook kunnen helpen om de oude Draytek router in te wisselen voor de Mediaconverter en Huawei router?

Groetjes, Richard
Reputatie 2
Verhoog hem dan maar, voor die 1 € meer, kijk ik daarna wel of ik een extra box neem. want las in de topic dat ik tv anywhere ook op chromecast kan zetten👌
Ik ben al ruim 2 jaar klant bij jullie, maar doe helemaal niets met mijn bel-abonnement. Kan die uitgezet worden? En zijn er andere abonnementen die misschien beter passen bij mijn gebruik (vooral veel internet en af en toe televisie)?

Ik hoor het graag!
@Sterre Graag een zonder opnamefunctie 😁
Alvast bedankt!!
@Sterre zonder opname functie!
Reputatie 5
Badge +3
@Thea2007 Je kunt je internetsnelheid nu al verhogen, dat is geen probleem! Dit heeft geen invloed op jouw korting. Je gaat dan dus wel 1 euro extra per maand betalen.

@Daphne234 Dat regel ik graag voor je! Ik heb zojuist jouw vast Bellen en TV uitgezet. Let op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat van je! Ook ontvangen we de TV Box graagt terug. Kijk in ons retourtopic hoe je dit doet. Alvast bedankt!

@Myleneeee Natuurlijk, ik ga het voor je huisgenoot bestellen. Wil ze er een zonder of met opnamefunctie? Laat het me weten, dan ga ik aan de slag!

@liesaap Leuk! Ik ga er een voor je bestellen. Welke wil je hebben? Eentje mét of zonder opnamefunctie? Ik hoor het graag van je!
ik wil graag toch weer een extra tv box bestellen
Hallo,

Ik wil graag dat mijn Unlimited Vast bellen Plus wordt stopgezet en ik heb begrepen dat het via hier kan.
Kunnen jullie dit regelen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Fabian
Hallo,

Ik heb laatst een bericht gestuurd dat ik 2 tv kastjes minder wou hebben.
Nu heb ik deze retour gestuurd en is me huisgenoot er toch achter gekomen dat ze wel graag tv wil hebben.. Zou ik er weer 1 extra bij kunnen krijgen?! 😅

Met vriendelijke groet,

Mylene
Goedenavond,

Ik heb bij jullie een t-mobile thuis abonnement met internet, tv en bellen. Nou maak ik niet tot nauwelijks gebruik van tv en bellen, dus dit wil ik graag uit zetten. Ik kan het niet zelf doen in my t-mobile, dus zouden jullie dit voor mij kunnen doen? 🙂
Reputatie 2
Jammer kan ik mijn internetsnelheid verhogen voor die 1 euro meer of moet ik wachten totdat mijn kortingperiode voorbij is
Reputatie 5
Badge +3
@Joery Heb ik voor je geregeld! Je hebt de TV Box met opnamefunctie binnen 5 werkdagen in huis. Jij kan dus snel ook in jouw slaapkamer genieten van de leukste programma's!

@inkt Ik heb zojuist een TV Box zonder opnamefunctie voor je besteld. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Veel kijkplezier!

@ferrarigek Ik kijk graag met je mee wat de situatie is en wat ik voor je kan betekenen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

@twjoverbeek Dat kan! Je houdt dan ook je huidige voordelen. Let wel op dat je niet meer terugkan naar 20 Mbps. Je kunt jouw internetsnelheid wijzigen via My T-Mobile Thuis. Kom je er niet uit? Laat het me weten! Ik wilde meteen jouw vast Bellen uitzetten, maar ik zie dat mijn collega je al op en top geholpen heeft. Fijn dat je het al hebt kunnen regelen!

@meneerJV Ik heb jouw vast Bellen stopgezet. Let op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat van je!

@thea2007 Leuk dat je aan de slag wilt met het opnemen van programma's! Ik heb meteen voor je gekeken of ik een TV Box met opnamefunctie voor je kon bestellen. Dit kan niet, omdat jouw internetverbinding hiervoor niet sterk genoeg is. Als ik een extra box voor je bestel, zal het beeld slecht worden. Omdat we jou willen beloven dat je met goed beeld TV kunt kijken, maar we dat in dit geval niet kunnen beloven, kan ik dus geen extra TV Box aan je geven. Sorry! Ik raad je de TV Anywhere App aan, mocht je daar nog vragen over hebben hoor ik het graag.
Reputatie 2
Dan zou ik graag een extra box met opnemen willen bestellen
Reputatie 6
Badge +4
Opnemen is 5 euro extra. Dit bovenop de prijs van de box zelf.
Reputatie 2
Wil graag een extra tv box kan je mij ook vertellen wat prijsverschil is vab gewone box en opnemen?
Goedemorgen, Hierbij wil ik graag mijn vast bellen stop zetten. Groet!
Hallo,
Ik wil graag mijn internetsnelheid verhogen van 20 Mbits naar 100 Mbits, maar kan dit wel met behoud van mijn huidige voordelen? tevens wil ik graag de telefonie uit mijn abonnement halen.
is dit mogelijk?
Groet
Theo
@Sterre
Ik had van het weekend gebeld met de klantenservice.
En die zei eerst dat het ging, en erna ging het niet of ik moest mijn kastje wat ik nu beneden heb staan met opname functie moest om ruilen voor een zonder opname functie. Dit omdat er schijnbaar niet genoeg capaciteit zou zijn. Vind het toch erg jammer want ze hadden ons beloofd dat we precies het zelfde zouden krijgen als bij onze vorige provider. Maar daar kon ik zonder problemen 2 kastjes hebben 1 voor beneden en 1 voor boven. En zo zijn er nog een aantal dingen waar we niet helemaal tevreden over zijn.
We zijn nog niet helemaal tevreden tot nu toe helaas..
Wij willen erg graag een extra tv box bestellen zonder opname functie. Omdat wij on ww niet meer weten en de mail van t-mobile te laat aankomt kan ik het thuis account niet meer in.

Reageer