Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

603 reacties

Reputatie 5
Badge +3
@M109 Heel begrijpelijk dat je Vast Bellen uit wilt zetten als je er geen gebruik van maakt. Gelukkig is T-Mobile Thuis flexibel en kan dit gewoon! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan verwijder ik je Vast Bellen uit je abonnement.

@fhoog Ik zorg ervoor dat jouw Vast Bellen stopt zodra de kortingsperiode voorbij is, ga ik voor je regelen! Wat ik daarvoor nodig heb is jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer in een privébericht ? Zodra ik deze gegevens binnen heb, ga ik voor je aan de slag. 🙂

@martien1973 Dat kan en wil ik zeker voor jou doen! 😃 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jou Vast Bellen zo snel mogelijk stopt.

@AndreMobile Komt voor de bakker! Ik zal jouw T-Mobile Thuis abonnement omzetten naar Internet Only. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan regel ik dit voor je.

@Arthur-gold Gaan we doen! Zullen we de wisseltruc uitvoeren? Jij stuurt mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer in een privébericht , dan zorg ik dat jouw interactieve TV Box uit jouw abonnement verwijderd wordt. Vergeet je de Box niet naar ons terug te sturen? In dit topic zie je hoe je dat doet: [Video] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

@Livonias Ga ik voor je regelen. 🙂 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat het Vast Bellen uitstaat zodra jouw actieperiode afloopt.

@fsiebrand77 Ik snap dat je dit uit je abonnement wilt verwijderen, als je het niet gebruikt. Scheelt toch iets in de kosten, nietwaar? Ik ga zo snel mogelijk zorgen dat jouw abonnement alleen nog maar uit Internet Only bestaat. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hallo,

ik zou graag mijn tv en telefonie uit willen zetten aangezien we dit toch niet gebruiken. hoe moet ik dat doen?
Hoi, willen jullie voor mij eind van de actieperiode het vast-bellen uitschakelen? We gaan het niet gebruiken, dus zonde om voor te betalen. Bij voorbaat dank.
Ik wil graag m'n Interactieve TV Box met harddiskrecorder inleveren.
Ik wil graag interactieve tv opzeggen,maar wel gewoon het internet abonnement behouden.
goedendag,
kunnen jullie voor mij het vast bellen abonnement uit kunnen zetten? wij gebruiken de vaste lijn nooit.
met vriendelijke groet
martien
Hallo,
Ik heb een 3-in-1 thuis abonnement omdat inclusief bellen goedkoper was dan zonder. Ik ben bijna door de kortingsperiode heen en gebruik het bellen niet, dus wil ik het graag opzeggen. Groet.
Hoi,
Ik maak geen gebruik van mijn vaste telefoonnummer. Bij het afsluiten van het abonnement was dat gratis (of korting). maar ik doe niets met dit nummer en deze telefoonlijn.
Hoor graag of ik het zo kan regelen.
groet
Reputatie 5
Badge +5
Hi Halma, bij deze stopgezet, je ontvangt hier een bevestiging van via e-mail! 🙂
@Brian Dat is prima! Bedankt!
Reputatie 5
Badge +5
@Halma90 Dat kan zeker! Ik kan Bellen en TV voor je opzeggen met een maand opzegtermijn, laat het mij nog even weten dan voer ik dit voor je door!

@d.schoot Ook voor jou kan ik de TV Boxen omwisselen voor één TV Box met opnamefunctie. Voor de duidelijkheid je kan dan nog alleen via deze TV Box tv kijken, dus op één tv.
Hallo wij hebben T-Mobile Thuis met 3 Interactieve TV Boxen, maar zou eigenlijk daarvoor in de plaats 1 Interactieve TV Box met harddiskrecorder willen hebben waarmee ik kan opnemen, kan dit geregeld worden? Groet
Hallo, ik zou graag vast bellen en interactive televisie uit mijn abonnement willen halen. De vaste lijn gebruik ik niet en ik maak niet of nauwelijks gebruik van interactieve televisie. Internet wil ik wel graag behouden.

Ik hoor graag of dit via deze weg geregeld kan worden 🙂.
Reputatie 5
Badge +3
@Opwierde Ga ik voor je regelen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

@Puelinckx Ik wissel jouw TV Box graag om voor eentje mét HD-recorder. Kun ook jij mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

@jwrijswijk Ik leg het je graag uit! Eerst geef je mij door welke TV Box je uit jouw abonnement wilt hebben. Hiervoor kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen. Hierna kun je de Box naar ons terugsturen. Je krijgt van ons een retourdoos opgestuurd, maar als je hier niet op wilt wachten kun je ook zelf een doos pakken om de Box in terug te sturen naar ons. In deze video zie je hoe dat gaat. Je vraag over het omzetten van jouw abonnement voor de snelheid begrijp ik niet helemaal. Bedoel je misschien Klantvoordeel?

@harmen65 Geen probleem! Welke gebruik je niet meer? Deze kan ik voor je uit jouw abonnement verwijderen. Stuur mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer, dan ga ik voor je aan de slag.

@Austrofrits Ik help je verder. 🙂 Ik zal jouw abonnement omzetten naar Internet Only Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jouw TV en Vast Bellen stoppen!
Hallo,

Ik zou graag mijn TV pakket en de vaste telefoon verbinding willen beeindegen.

Internet is ruim voldoende en kan blijven as is.

mvg

Frits van Tiel
ik heb twee tv-boxen, maar ik gebruik er maar 1.
hoe kan ik deze tweede box uit mijn abonnement halen
Reputatie 6
Badge +5
@BBo

Bedankt voor de gegevens. Ik zorg ervoor dat er binnenkort contact opgenomen wordt!

Sander
Hoi, ik wil een tv box terug sturen. Krijg ik hiervoor een retour doos of hoe gaat dit?

Daarnaast lees ik op de site om dat het mogelijk is het bestaande abonnement om te zetten waarbij de snelheid wordt verhoogd. Graag ontvang ik hiervoor een voorstel. Dus rekening houdend met mijn huidige kortingen tov het nieuwe contract.

Alvast bedankt.
Hallo,

Ik wou graag een interactieve TV box omruilen voor een interactieve TV box met opname functionaliteit.

Groet Paula
Hallo,

Ik wil de TV box graag omruilen voor een met opnamefunctie.
Bedankt, Peter
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @IkCornelis,

Dat is mogelijk! Ik kan jouw Vast Bellen uitzetten. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat dit zo snel mogelijk uit jouw abonnement verdwijnt.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @RolfJ75,

Ja, ik zou het super leuk vinden als je bij ons verlengt! We hebben een mooi verlengingsaanbod voor je klaarliggen. We vertellen je deze graag via het telefoonnummer 0800-0092. Ik kijk ernaaruit weer een leuk jaar te hebben, met jou als klant. 😃
Mijn abbo was gestart begin oktober 2017. Ik wil wel een jaartje verlengen dus kunnen jullie mij een aanbod doen?
Reputatie 5
Badge +3
rensvaneijk schreef:

Hoi, ik wil graag een extra tv box bestellen. Kunnen jullie dit regelen?



Hoi Rens,

Ik zie dat je me al een privébericht gestuurd hebt met je gegevens. Let erop dat het niet is toegestaan moderators privéberichten te sturen als daar niet om gevraagd is. Desondanks help ik je graag verder. Ik ga 'm voor je bestellen!
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @the_horseman,

Ik help je graag met het bestellen van een TV Box zonder opnamefunctie en het stoppen van Vast Bellen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.

Reageer