Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

798 reacties

Hoi,

Sinds februari heb ik t-mobile thuis en ben nog steeds tevreden 😉 Ik merk echter dat ik nagenoeg geen TV kijken en bellen via de t-mobile thuis lijn al helemaal niet. Kan ik nu al overstappen op internet only zodat ik goed kan besparen per maand? Blijft het t-mobile klantvoordeel met m'n mobiele abo's op dit adres wel bestaan?

Alvast bedankt voor de info, als het mogelijk is hoor ik ook graag hoe ik dit dan kan regelen ;-)

Groet,
Peter


Iemand?
@Mehrdad I can do that for you! There is a one month cancellation period. With your permission I will end the TV and Call subscriptions within one month from now.

Hi Brian. Thanks for your reply. Yes, please. Shall I return the TV box or I can keep it till end of my contract? (Maybe later I subscribe for TV again 😉 )
Hi,

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen. De stenen vloer heeft hem helaas het leven gekost.

Thanks!
Goedemiddag,

Ik zou wat meer informatie willen. Ik heb internet en tv thuis van tmobile.
Alleen ik kijk geen tv is het mogelijk om op te zeggen?
En zo ja wat zijn de kosten enkel voor internet?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Angela Romijn
@Btjuh Ik wissel de TV Box graag voor je om! De kosten voor de TV Box zijn € 5,- per maand hoger. Als je hiermee akkoord bent dan zet ik het voor je in gang!


Brian super! Graag
Hallo T-Mobile,

Op dit moment heb ik T-mobile Thuis internet, tv en vast bellen (ook ivm de korting tijdens het eerste half jaar). Graag wil ik nu tv en vast bellen opzeggen, zodat enkel het internet overblijft. Alvast bedankt voor de hulp en reactie!
Hallo,

Ik zou graag een extra tv box aan willen vragen voor onze televisie boven. Stond al even op de planning maar schoot er elke keer bij in.

Mvg, Denise van Brummen
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Mehrdad, ik heb per 21-1-2019 je TV en telefonie-abonnement stopgezet. De bevesting zit inmiddels in je inbox!

Hoi @Btjuh, de nieuwe TV Box (met opnamefunctie) komt jouw kant op. Tesamen met een retourdoos om de andere terug te sturen.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Juhr, ik heb jouw verzoek doorgegeven aan de verlengafdeling. Zij zullen binnenkort contact opnemen om je pakket en de verlenging door te spreken!

Hoi @rvelting, ik heb per direct TV aangevraagd voor je. De TV Box (zonder opnamefunctie) is onderweg. Je abonnementsgeld is nu € 15,- per maand verhoogd. Het klopt dat je met een maand opzegtermijn je TV ook weer uit kunt zetten indien gewenst!

Hoi @JoStAn, ik heb het voor je in orde gemaakt!

Haha, @Rene196400, superleuke plaatjes! Ik zie dat alles inmiddels alweer een paar eeuwen in orde is.😉

Hi @PokPok, I see your wishdate for the renewal is set on 7-3. So it's almost ready. The TV Box will be delivered soon!

Hi @wesleytje, ik heb het in orde gemaakt! Bevestiging zit in je inbox en retourdoos komt eind maart!

Hoi @lindahilbrink, ik zie dat er al contact is geweest. Bedankt voor je vertrouwen voor het nieuwe jaar!
Reputatie 2
Badge +2
Hoi,

Sinds februari heb ik t-mobile thuis en ben nog steeds tevreden 😉 Ik merk echter dat ik nagenoeg geen TV kijken en bellen via de t-mobile thuis lijn al helemaal niet. Kan ik nu al overstappen op internet only zodat ik goed kan besparen per maand? Blijft het t-mobile klantvoordeel met m'n mobiele abo's op dit adres wel bestaan?

Alvast bedankt voor de info, als het mogelijk is hoor ik ook graag hoe ik dit dan kan regelen ;-)

Groet,
Peter


@plindeman
Goedemiddag Peter,

Mijn reactie is wat later dan je zou willen, we hebben het wat drukker waardoor ik niet eerder aan jouw bericht toe kwam.

Ik zie dat je inmiddels geholpen bent en dat je nu een internet only abonnement hebt. Fijn. Ik hoop dat alles zo opgelost is, en dat alles goed werkt.

De retourdoos voor de TV Box is inmiddels onderweg. Stuur deze binnen 60 dagen terug, en vergeet het verzendbewijs niet! Dan komt het helemaal goed.


Goedemiddag,

Ik zou wat meer informatie willen. Ik heb internet en tv thuis van tmobile.
Alleen ik kijk geen tv is het mogelijk om op te zeggen?
En zo ja wat zijn de kosten enkel voor internet?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Angela Romijn


@alegna
Goedemiddag Alegna,

Ik zie dat je inmiddels geholpen bent via de telefoon door mijn collega, en dat het ook duidelijk zal zijn wat je nu moet betalen. Dit soort gegevens kan je ook altijd terugvinden in jouw My T-Mobile Thuis https://thuismy.t-mobile.nl/ en als je daar niet in kan komen dan help ik je daar graag bij.


Hallo,

Ik zou graag een extra tv box aan willen vragen voor onze televisie boven. Stond al even op de planning maar schoot er elke keer bij in.

Mvg, Denise van Brummen


@Den85ise

Goedemiddag Denise,

Misschien ben jij inmiddels geholpen, maar als dat niet zo is: Stuur me dan even via een privébericht hier jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekening en dan ga ik zorgen dat jij een extra TV Box gaat krijgen.

Groeten van Edwin
Hoi,

Bij deze wil ik graag zsm de volgende onderdelen van mijn abonnement opzeggen/stopzetten:

Interactieve TV abonnement
Interactieve TV Box
Vast Bellen Start.

Bij voorbaat dank.
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Piedro92, je hebt helemaal gelijk. Volgens mij gaat hier iets fout. Ik ga dit maandag voor ja controleren. Dan kan onze administratie-expert meteen meekijken. Kom ik op terug!

Hoi @MarcoEnschede, ik kan je Tv abonnement met een maand opzegtermijn beëindigen. Je zit echter nog in je eerste zes maanden (inclusief de alles-in-;e;en korting). Hiermee verlies je de korting als ik het voor 31-6 stopzet. Wat zal ik doen?

Hi @zzzulfan, I've cancelled TV and telephone per April 1st. Returnbox will arrive at the end of this month.

Hi @Anke22, per 2-4 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald!

Hoi @mayco, ik heb per direct TV toegevoegd met een TV Box zonder opnamefunctie (à € 15,- per maand). Binnenkort ontvang je de TV Box.

Hi @Denn90, een nieuwe is onderweg!

Hoi @Eline01, per 3 april stopt vast Bellen en TV. De retourdoos volgt eind van deze maand om de TV Box te retourneren. De bevestiging zit al in je mailbox!
Hallo,
ik heb nu 3 tv boxen waarvan er 1 niet gebruikt wordt en 1 wil ik omruilen voor een tv box met opname functie

Thanks!
Wij willen graag onze tv box omruilen voor een box waarbij we kunnen opnemen en pauzeren ( als er geen extra kosten bij komen voor t omwisselen. Kosten per maand erbij waren 5 euro geloof ik? ) Waar kunnen we dit doen?
Hallo T-Mobile, kan ik via hier mijn Vast Bellen laten stopzetten? Na de kortingsperiode maak ik er geen gebruik van namelijk. Alvast bedankt!
Dear T-Mobile Team,

I am here with a std. case: we've got an Interactive TV and Landline Calls for free when subscribed to a package, but never used it. So, as the 6 month period passed, we would like to ask you to remove both from our package.

Looking forward for your response on this, many thanks in advance.

/ Alex
Reputatie 6
Badge +7
Hi Floatingfox, daar gaan we voor zorgen! Even voor de duidelijkheid, je wilt dus 1 TV-Box stopzetten én één TV-Box omruilen voor een exemplaar met opnamefunctie? Dan ga je dus van drie TV-Boxen naar twee TV-Boxen waarvan één met opnamefunctie, klopt dat? En maakt het nog uit welke TV-Boxen ik dan verwijder of omwissel voor je? Zo ja geef mij dan nog even de serienummers door van de TV-Boxen je om wil wisselen of verwijderen, dan zet ik het voor je in gang
Hallo,

Ik wil mijn vaste telefoon lijn stopzetten. Kunnen jullie dat voor mij regelen?
Hoi @Sander,
Ik had gekozen voor het stopzetten van TV en Vast bellen na de kortingsperiode(jouw 2e optie). Echter krijg ik van T-mobile een e-mail waarin wordt vermeld dat ik binnenkort een retourdoos krijg om de TV box op te sturen en dat mijn abonnementsprijs nu al wordt aangepast naar 28 eur(2,50) duurder. Hoe kan dit?
Mvg
@JoStAn
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Berjan1986 Jammer om te horen dat je het tegen vindt vallen 😞 Het is inderdaad op elk moment opzegbaar met een maand opzegtermijn. Als je het zeker weet dan kan ik het TV pakket weer voor je uitzetten. Tip: Blijf ons nieuws in de gaten houden, na de zomer komen er interessante dingen aan wat betreft TV :)

Hi @eponis Sorry to hear that the installation didn't go as planned. It appears that the connection point (FTU) was damaged and the internal fibre cable was missing. The FTU is property of the grid operator and our mechanic isn't authorised to work on this. If fibre is available at a location then we do not offer a DSL connection but don't worry, we will contact the grid operator to restore the FTU so that we can connect you as soon as possible!
Dat klopt helemaal (van 3 naar 2, waarvan 1 met opname)! En het maakt niet uit welke boxen worden verwijderd/omgewisseld
Goedemiddag,

Ik wil graag per ommegaande de volgende onderdelen van mijn abonnement opzeggen/stopzetten.

Interactieve TV abonnement
FOX Sports Eredivisie
Interactieve TV Box
Vast Bellen Start.

Hiermee maak ik alleen nog gebruik van Internet 50 met klantvoordeel.

Bij voorbaat dank.
Hallo. Ik heb nog geen bevestiging en geen doos ivm verwijderen vast bellen en tv. Ik heb wel bericht dat mijn rekening duurder wordt. Iets klopt niet. Kan iemand aub dit uitzoeken? Bedankt!
Hi!

Ik heb een aantal vragen:

Ik kreeg vanmiddag een SMS met daar in het volgende:Vanaf morgen ontvang je geen T-mobile mobiel+thuis voordeel meer de A 2,50 korting op thuis tv komt te vervallen. Voor je Fox sports compleet ga ja automatisch betalen. Wil je dit liever niet? geen probleem zet jouw pakket eenvouding uit bij thuis tmobile etc. etc.

Nu wil ik Foxsport uitzetten A. omdat ik het nooit heb aangevraagd. B. Omdat ik het nooit kijk.
Nu zit ik in mijn tmobile thuis en zie dat fox sports al uit staat, klopt dat? Kunnen jullie dat voor mij checken?

Dan het volgende:

-Ik ben erg weinig thuis en maak dus ook weinig gebruik van mijn interactieve tv. Wat is de goedkoopste manier om toch af en toe tv te kunnen kijken maar niet hele duren pakketten met 100 zenders die ik toch niet gebruik?

-vast bellen doe ik ook nooit. Ik lees op dit forum dat het vast bellen uitgezet kan worden maar ook dat het voordeliger is om weer te verlengen met korting, wat is nu wijsheid in mijn geval?



m.v.g. Wendy
Goedemiddag,

Bij het afsluiten van mijn T-Mobile Thuis abonnement voor Internet, TV en Bellen, heb ik een half jaar geleden ook voor de optie bellen gekozen zodat ik de eerste maanden gebruik kon maken van extra korting. Nu maak ik geen gebruk van de telefoonlijn en loopt de korting de komende maand af. Zouden jullie mijn belbundel van 2,50 euro kunnen stopzetten per vandaag?

Reageer