Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

705 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi @HuubH, ik heb per 16-3 vast Bellen stopgezet. De bevestiging zit in je inbox!

Hi @PokPok, I contacted our renewals department and they'll contact you shortly.

Hoi @tmobilethuisaq4u, ik heb met de eerste mogelijke datum (16-3) TV en Bellen stopgezet. De bevestiging zit in de inbox en de retourdoos voor de TV Box zal over 3 weken verstuurd worden.

Hoi @JorisT, ik heb per 16-3 vast Bellen en TV stopgezet. De bevestiging zit in je inbox! Retourdoos volgt in maart.

Hi @Sofia.ab, I cancelled TV and your landline per 18-3. Confirmation was sent to your inbox.

Hoi @Lodybo, ik heb TV en Bellen per 18-3 uit je pakket gehaald. Vergeet niet de TV Box rond die tijd terug te sturen met de retourdoos.
3e maal dat ik dit verzoek plaats, en telkens wordt ik weer verwezen naar een andere topic en afgesloten. Is er iemand bij T mobile die me gewoon kan helpen ?

gr. May
Ik had altijd mobiel abo, bijna 6 maand geleden dat aangevuld met een TV + internet + vast bellen van T mobile thuis. Vast bellen wil ik nu zo snel mogelijk opzeggen omdat de korting afloopt, ik gebruik het niet eens. Blijkbaar kan opzeggen alleen hier, bij deze dus verzoek aan jullie om dat te regelen.
Maart is de laatste maand dat ik korting heb op TV + internet + bellen.
Ik wil daarom TV en Bellen opzeggen. Kunnen jullie dat aub regelen.
graag zou ik de vaste telefoon in mijn T-mobile thuis abonnement stoppen aan het einde van de huidige kortingsperiode. Willen jullie dit op de juiste tijd voor mij inplannen. Dank.
Overigens zeer tevreden met T-mobile thuis👌🏻
Reputatie 6
Badge +5
Hi @emmaleeann, ik heb TV en vast Bellen per 18-3 uit je pakket gehaald. De bevestiging is per e-mail verzonden en de retourdoos volgt half maart.

Hoi @SUrbaitis, ik heb TV uit je pakket gehaald per 18-3. E-mail ter bevestiging is verstuurd en de retourdoos voor de TV Box zal half maart aankomen.

Hoi @dchild113, per 1-4 heb ik een "internet-only" van jouw abonnement gemaakt. De bevestiging zit in je inbox en de retourdoos komt eind maart jouw kant op.

Hi @Binnus, dat vind ik een positief signaal! En dat moet beloond worden natuurlijk. Ik zal ervoor zorgen dat je binnenkort een telefoontje van ons mag verwachten.

Hoi @mjet, per 19-3 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. In je inbox zit een bevestiging als het goed is!

Hoi @Snater83, op 25-3 verloopt die korting, daarom heb ik op die datum je TV en vast Bellen uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox en half maart komt de retourdoos jouw kant op.

Hi @mejm.mengelberg-schimmel, ik het vast Bellen per 19-4 uit je pakket gehaald. Op die datum zijn de eerste zes maanden verstreken. Mooi om te horen dat je tevreden bent, daar doen we het voor! 🙂
Hoi, ik heb T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er destijds bijgenomen, echter nooit gebruikt. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden?
Is er ook een nieuwe aanbieding?
Ik heb een T-Mobile Thuis internet, tv en vast bellen. Ik doe echter niets met vast bellen, kan dit na het half jaar uitgezet worden? Na de kortingsperiode? Alvast bedankt.
Goedenavond!
Ik heb al een T-mobile Thuis Internet abonnement, en ik zou hier graag Interactieve TV aan willen toevoegen. Kunnen jullie me daar mee helpen?
Dank!
Goedenavond. Graag wil ik vast bellen uitzetten. Bedankt!
Hoi, ik heb T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er destijds bijgenomen, echter nooit gebruikt. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden?
Is er ook een nieuwe aanbieding?
Hallo,

Ik heb T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar, werd mij in de winkel geadviseerd vast bellen erbij te nemen. Ik gebruik de vaste lijn echter niet. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, dus ik wil het vast bellen graag uitzetten!
Goedenavond,

Op dit moment heb ik T-Mobile Thuis internet, tv en vast bellen. Voor de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er bij het afsluiten van het contract bijgenomen, maar ik maak hier geen gebruik. Inmiddels is de kortingsperiode verlopen. Daarom wil ik graag vragen of jullie mijn vast bellen uit kunnen zetten?

Alvast bedankt!
Hoi,

Willen jullie bellen voor mij aanzetten a.u.b.?
Goededag,

Ik wens per direct geen gebruik meer te maken van TV en Vast Bellen en verzoek u derhalve deze modules uit te zetten.
Bvd
Mvg
JoStAn
graag wil ik het vastbellen uitzetten
Hallo,
Ik zou graag mijn Vast Bellen en Interactieve TV abonnement stopzetten. Het Internet 200 abonnement wil ik behouden.
Groet,
Milou
Reputatie 3
Badge +2
Hey @Debbyvd75, ik heb je telefonie pakket per 20 maart stopgezet. Wanneer je weer een jaartje bij ons verlengt (doeeeeen😁), kom je in aanmerking voor een nieuwe mooie kortingsactie. Daarvoor kun je contact opnemen met mijn collega's op het nummer: 0800-0092 of via Facebook of Twitter.

Hoi @lvdk1987, dat kan zeker! Neem tegen die tijd contact met ons op en we regelen het gelijk voor je!

Hey @snezana wat voor TV Box wil je erbij hebben? Met of zonder opnamefunctie? Zodra ik dit weet, maak ik het direct voor je in orde. 😄

@Ecdama Het is geregeld! Per 21 maart stopt je bellen abonnement. Je krijgt van mij nog een mooie bevestiging hiervan.

@boeijend Ook bij jou stopt het bellen abonnement per 21 maart. Mocht je interesse hebben in een verlenging? Wij vertellen jou deze graag via Facebook , Twitter of via de telefoon op telefoonnummer 0800 0092.

@Nance91 Jij vraagt, wij zetten stop! 😄 Per 22 maart stopt je bellen abonnement.

@noforever Dat wil ik zeker! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. En daarnaast kun je mij gelijk ook doorgeven welk bellen abonnement je graag wenst.

@Mcovers Your wish is my command! Per 22 maart stopt zowel je TV als Bellen abonnement. Tegen die tijd ontvang je van mij nog een retourdoos waarmee je je TV Box kosteloos mee retour kunt sturen.
@Piotr Graag zonder opnamefunctie. Bedankt!
Ik neem al internet bij jullie af en wil nu misschien ook een tv-abonnement afsluiten. Wat kunnen jullie me bieden?
Hallo

Op dit moment heb ik T-Mobile Thuis internet, tv en vast bellen. Voor de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen en tv er bij het afsluiten van het contract bijgenomen, maar ik maak hier geen gebruik. Inmiddels is de kortingsperiode verlopen.

Daarom wil ik graag vragen of jullie mijn vast bellen én tv uit kunnen zetten?
Reputatie 3
Badge +2
Geen probleem @snezana! Ik heb Interactieve TV én een TV Box zonder opnamefunctie toegevoegd aan jouw abonnement. Je ontvangt gelijk een bevestiging per e-mail van mij, hierin staat ook jouw nieuwe maandbedrag. De TV Box ontvang je binnen een aantal werkdagen! 😃

@waarommoetditviaeenforum Gaaf dat je interesse hebt in een Interactief TV abonnement! Ik geef je graag meer informatie. Dit abonnement kost € 15,00 extra per maand. Als je kiest voor een TV Box zonder opnamefunctie, krijg je deze gratis van ons. Wil je kunnen opnemen? Deze TV Box met opnamefunctie kost € 5,00 extra per maand. Vergeet niet dat jouw Klantvoordeel groter wordt wanneer TV in jouw abonnement zit. Je krijgt bijvoorbeeld een TV Voucher ter waarde van € 7,50 helemaal gratis! Hiermee kan je thema óf premium TV pakketten activeren!

Natuurlijk kan ik dat voor je regelen @abc88! Sterker nog, ik heb er meteen werk van gemaakt. Interactieve TV en Vast Bellen zijn met een maand opzegtermijn (23-03-19) uit jouw abonnement verwijderd. Je ontvangt hiervan nog een bevestiging per e-mail. Voor het terug sturen van de TV Box sturen wij een retourdoos op. Fijn weekend!
Ik zou graag het "vast bellen" uit willen zetten van mijn t-mobile thuis pakket. Kan dat zo, of hebben jullie nog gegevens nodig?

M.v.g. Wendy Boot
@Brian Kan je alsjeblieft me tv box uitzetten?
Momenteel heb ik alleen internet. Ik zou graag TV willen toevoegen aan mijn abonnement. Kan dit geregeld worden?

Reageer