Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

642 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Juhr, ik heb jouw verzoek doorgegeven aan de verlengafdeling. Zij zullen binnenkort contact opnemen om je pakket en de verlenging door te spreken!

Hoi @rvelting, ik heb per direct TV aangevraagd voor je. De TV Box (zonder opnamefunctie) is onderweg. Je abonnementsgeld is nu € 15,- per maand verhoogd. Het klopt dat je met een maand opzegtermijn je TV ook weer uit kunt zetten indien gewenst!

Hoi @JoStAn, ik heb het voor je in orde gemaakt!

Haha, @Rene196400, superleuke plaatjes! Ik zie dat alles inmiddels alweer een paar eeuwen in orde is.😉

Hi @PokPok, I see your wishdate for the renewal is set on 7-3. So it's almost ready. The TV Box will be delivered soon!

Hi @wesleytje, ik heb het in orde gemaakt! Bevestiging zit in je inbox en retourdoos komt eind maart!

Hoi @lindahilbrink, ik zie dat er al contact is geweest. Bedankt voor je vertrouwen voor het nieuwe jaar!
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Piedro92, je hebt helemaal gelijk. Volgens mij gaat hier iets fout. Ik ga dit maandag voor ja controleren. Dan kan onze administratie-expert meteen meekijken. Kom ik op terug!

Hoi @MarcoEnschede, ik kan je Tv abonnement met een maand opzegtermijn beëindigen. Je zit echter nog in je eerste zes maanden (inclusief de alles-in-;e;en korting). Hiermee verlies je de korting als ik het voor 31-6 stopzet. Wat zal ik doen?

Hi @zzzulfan, I've cancelled TV and telephone per April 1st. Returnbox will arrive at the end of this month.

Hi @Anke22, per 2-4 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald!

Hoi @mayco, ik heb per direct TV toegevoegd met een TV Box zonder opnamefunctie (à € 15,- per maand). Binnenkort ontvang je de TV Box.

Hi @Denn90, een nieuwe is onderweg!

Hoi @Eline01, per 3 april stopt vast Bellen en TV. De retourdoos volgt eind van deze maand om de TV Box te retourneren. De bevestiging zit al in je mailbox!
Hallo T-Mobile, kan ik via hier mijn Vast Bellen laten stopzetten? Na de kortingsperiode maak ik er geen gebruik van namelijk. Alvast bedankt!
Hoi @Sander,
Ik had gekozen voor het stopzetten van TV en Vast bellen na de kortingsperiode(jouw 2e optie). Echter krijg ik van T-mobile een e-mail waarin wordt vermeld dat ik binnenkort een retourdoos krijg om de TV box op te sturen en dat mijn abonnementsprijs nu al wordt aangepast naar 28 eur(2,50) duurder. Hoe kan dit?
Mvg
@JoStAn
Hallo. Ik heb nog geen bevestiging en geen doos ivm verwijderen vast bellen en tv. Ik heb wel bericht dat mijn rekening duurder wordt. Iets klopt niet. Kan iemand aub dit uitzoeken? Bedankt!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Piedro92,

Ik ben er nog niet uit. Ik heb nog iets meer tijd nodig. Deze week heb ik een antwoord voor je!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @JoStAn,

Ik kan je geruststellen! Die bevestiging toont je abonnement zoals het nà de wijziging wordt. Dat gebeurt pas na de eerste zes maanden, dus pas nadat de korting komt te vervallen. Die € 28,- is je nieuwe maandbedrag vanaf die datum. Dat het € 2,50 duurder wordt, komt doordat die korting is vervallen. Ik kan je verzekeren dat je op deze manier optimaal hebt genoten van de korting(speriode). 🙂
cRied schreef:

Hallo,

Ik zou graag mijn TV-abonnement en vast bellen op willen zeggen, internet wel behouden graag.

Alvast bedankt voor de moeite!


Hi T-Mobile,

Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn verzoek. Graag hoor ik wat de huidige status is.

Alvast bedankt!
Goedemorgen,
Ik zou graag het ‘vast bellen’ stopzetten/uit zetten op m’n abbonement. Kunnen jullie dit verzorgen svp? Hoor het graag, alvast bedankt.
mvg,
Jeroen
Hallo,
Ik wil graag mijn vast bellen dienst opzeggen
Hallo,

Ik zou graag het vast bellen uit mijn abonnement willen hebben aangezien ik dit niet gebruik.

Jouw klantnummer : TPN45965

Alvast bedankt.
Goedemorgen,

Omdat we niet veel TV kijken zouden we graag onze interactieve TV uit willen laten zetten zodat we alleen internet en bellen overhouden.

is dat mogelijk via deze weg?

met vriendelijke groet,

Tim
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Piedro92,

Zojuist heb ik het administratief rechtgetrokken. Met de komende factuur (die van maart) wordt het foutje gecorrigeerd. Mocht dit nou toch fout gaan of als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Dag,
Ik wil graag de module Vast Bellen Start stopzetten.
Scheelt toch weer €2,50 p.m.
Hoe regel ik dit?

Met vriendelijke groet,
Bas
Hallo, ik wil graag me telefoon thuis uitzetten en de tv ook. Waar kan ik dat laten wijzigen tot aan de einde van mijn contract
Hallo, ik.zou graag me tv abonnement willen stopzetten. Hoe kan ik dat doen.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi @ToyStory, als je geen gebruik maakt van de vaste lijn dan is het zonde om hier wel voor te betalen. Geen zorgen, ik heb Vast Bellen per direct uit jouw abonnement gehaald. Je ontvangt nog een bevestiging, waarin ook jouw nieuwe maandbedrag staat!

Natuurlijk @emmaleeann! Ik heb jouw abonnement bekeken en ik zie dat TV en Vast Bellen met een maand opzegtermijn uit jouw abonnement zijn gehaald. De verwijdering gaat dus per 18-03-2019 actief. Op deze zullen wij de retourdoos verzenden! Wil je niet wachten? Je kan de apparatuur ook zelf terug sturen. Hoe dit werkt, zie je in deze handige video! Het klopt trouwens dat jouw maandbedrag hoger is. Dit komt omdat de 6 maanden korting is verlopen. Op dit moment betaal je alleen nog € 28,47 voor 50Mbps.

@cRied, ik vermoed dat jouw eerdere bericht er tussendoor is geslipt. Sorry voor het wachten! Geen zorgen, ik heb TV en Vast Bellen met een maand opzegtermijn verwijderd. Ik heb trouwens wel de datum van jouw originele bericht aangehouden (25-02-19). Wel zo netjes! 😉 TV en Vast Bellen zit dus nog in jouw abonnement tot 25-03-19. De bevestiging ontvang je per e-mail, de retourdoos voor de TV Box sturen we eind maart naar je toe!

Hoi @Naima2508, @Jeroen111111 en @Rs1991, ook voor jullie heb ik de wijziging in orde gemaakt. Vast Bellen is per direct uit jullie abonnement verwijderd. Fijne dag!

Ik stond in de startblokken om jouw verzoek in orde te maken @T.vandehoef, maar ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met de klantenservice. De situatie is jou nu helemaal duidelijk. Top! 😁

Gelijk heb je @Basmmm! Het is misschien maar € 2,50, máár het is zonde als je er geen gebruik van maakt. Vast Bellen is bij deze per direct uit jouw abonnement verwijderd. Beloof je mij dat je wat leuks gaat doen van het geld wat je bespaard?!

Zeker @Ishaira , ik heb het meteen in orde gemaakt! TV en Vast Bellen zijn met een maand opzegtermijn verwijderd. Per 06-04-19 gaat de opzegging dus officieel in. Ook dan ontvang jij de retourdoos voor de TV Box!
Hallo,
Binnenkort loopt mijn mobiel abonnement van tmobile af, 17 april 2019 en mijn t mobile thuis loopt af in juni 2019.

Ik ben opzoek naar mobile abonnement met onbeperkt data.

En voor thuis, internet met tv.

Ik zou graag een goede aanbieding van jullie willen ontvangen voor beide. Want het scheelt me aanzienlijk als ik overstap naar tele2 of telfort. Maar omdat ik al jaren klant ben van t mobile, zou ik wel willen blijven als ik ongeveer hetzelfe kwijt ben bij tele2 als bij jullie. Aangezien tele2 ook van tmobile is nu.
Hoi,

Graag zou ik naast mijn Internet abonnement nu ook tv willen. Wat zijn de kosten van een tv abonnement en kan ik het per maand opzeggen?
@Cheyenne , bedankt voor je bericht. Ik vroeg me alleen af of het vaste bellen er ook afgehaald kan worden nadat de korting is verlopen? Na 2/3maanden geloof ik? Hoor het graag, dankjewel alvast.
Goedemiddag,

Ik wil graag de vaste telefonie uit mijn T-Mobile thuis pakket verwijderen, we maken er geen gebruik van

Mvg,
Hallo,

Ik zie dat ik per 1-4 mijn contract kan verlengen.

Nu zie ik dat er voor nieuwe klanten een pakketvoordeel van maar liefst 20 euro is voor de eerste 6 maanden. Dat is een behoorlijke korting!

Kan ik hier als vaste klant ook van profiteren? Verder ben ik prima tevreden over de 750mbps en de TV-zenders.
Goedenavond,

Ik wil graag de vaste telefonie uit mijn T-Mobile thuis pakket verwijderen.
Zouden jullie dat voor me kunnen regelen ?

Met vriendelijke groet,
Bart76
Hi @PokPok, I see your wishdate for the renewal is set on 7-3. So it's almost ready. The TV Box will be delivered soon!


Follow-up:
I has been checking my internet speed for the past few days since 7-Mar (agreed date). It has not been upgraded to 100mb, and I have not received any new contracts from T-mobile as discussed. On the other hands, the cable has already been terminated. Please clarify on the internet speed. Thanks.
Goeiemorgen beste medewerker van T-mobile,

Tot nu toe zijn wij tevreden over ons abonnement bij t-mobile thuis. Echter gebruiken wij het bellen niet en hopen dat jullie dat willen stopzetten.

Met vriendelijke Groet, Christel

Reageer