Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

642 reacties

Kunnen jullie vaste telefonie uitzetten voor ons T-mobile Thuis abbonement? (TV doen we ook niks mee aangezien jullie geen Kabel / Android TV app / CI+ kaart leveren, dus die kan ook uit).
Hallo,

Ik wil graag vast bellen helemaal uitzetten van mijn packet. Helaas kan ik dat niet zelf doen, kan iemand dat voor mij regelen?
Hallo,
Het valt ons op dat wij zo goed als geen tv meer kijken. Ook maken we geen gebruik van vast bellen maar ik zie wel dat dit erbij zit. Kan ik deze opzeggen?

Mvg
Eldert
Ik wil graag het vast bellen uit mijn T-Mobile Thuis abonnement stopzetten. Alvast bedankt.
Reputatie 2
Hoi @Suzanne1234! Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen en dat je door één van mijn collega's geassisteerd bent. Wel zo fijn! Ik wens je een fijne dag toe! 😀

Hallo @Chiman, @SdB87 en @M i c h e l, ik heb vast Bellen voor jullie stopgezet! ☺ Hierbij geldt een maand opzegtermijn. Per e-mail ontvang je een bevestiging, waar je tevens je nieuwe maandbedrag terug kunt zien. Je kunt dit ook terugvinden wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis. Voor jou geldt hetzelfde, @lisapn! Máár heb ik ook Interactieve TV voor je stopgezet! 😉

Ik wilde ook voor jou het abonnement aanpassen @lucjager, maar ik zag dat de Alles-in-1 actie nog loopt! Met deze actie mag je namelijk de eerste 6 maanden genieten van € 20,- korting! 😄 Deze aanbieding loopt tot 14 september 2019. Als je nog even van deze korting wilt genieten, kun je mij opnieuw een bericht sturen rondom het eerste week van augustus (in verband met een maand opzegtermijn).

Ook bij jou loopt de Alles-in-1 actie, @Eldert87! Tot 3 juni 2019 mag je nog genieten van de € 20,- korting. Heerlijk toch? 😄 Je kunt mij opnieuw een bericht sturen als je geen gebruik meer wilt maken wanneer de actie afloopt. Let wel op dat er een maand opzegtermijn geldt.
Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, graag bij deze onze vaste telefonie uizetten.

Overigens maken jullie het expres verdomd lastig om dat via dit forum te doen ipv via de instellingen zelf...
Ik zou ook graag vast bellen willen opzeggen. En ik ben het eens met de post hierboven. Het was iets makkelijker geweest als je het zelf kon doen. 🙂
Kunnen jullie vast bellen stopzetten? Met dank.
Reputatie 6
Badge +5
@RGoos Ik heb je Bellen pakket per 20-04-2019 voor je stopgezet! Het is overigens niet bewust dat je dit niet zelf kan via My T-Mobile Thuis. We zijn steeds meer mogelijkheden aan de My omgeving toe aan het voegen maar het stopzetten van Telefonie is inderdaad nog niet mogelijk op dit moment.

@BBryan, @ps_anon Voor jullie heb ik ook allebei het Bellen pakket stopgezet! 🙂
Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden? Scheelt toch eur2,50pm.
Groet
Goede morgen
wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden? Scheelt toch eur2,50pm.
Hallo,

Wij hebben een half jaar geleden een T-mobile Thuis abonnement afgesloten met internet, vast bellen en tv. Wij maken geen gebruik van vast bellen, kunnen jullie dit onderdeel stopzetten? Alvast bedankt!
Beste mods,
Mijn alles-in-1 actie is verlopen en het blijkt dat ik de tv maar 2 keer gebruikt heb in de laatste 6 maanden, dit vind ik het dus niet waard. Internet wel zeker tevreden mee, zouden jullie het bellen en tv pakket uit kunnen schakelen ? B.v.d Ronald.
Goedemiddag,

Wij willen graag ons Vast Bellen stopzetten, wij maken hier geen gebruik meer van.
Vriendelijke groet,

Evelien
Goedemiddag,

Graag wil ik na afloop van de kortingsperiode, volgens mij per 30-5, Bellen en TV stopzetten op mijn thuis abonnement

kunnen jullie dit regelen

dank

David Visser
Ik wil graag het TV Abo stopzetten. En alleen internet Abo behouden. Hoe regel ik dit?
Met vriendelijke groet, Bas
Reputatie 2
Goedemorgen @nihed en @RonHe, ik heb voor jullie vast Bellen stopgezet! ☺ Per e-mail zul je een bevestiging hiervan ontvangen. Als je inlogt op My T-Mobile Thuis, kun je de nieuwe maandbedrag terugzien. Fijne dag! 😄

Voor jou wil ik hetzelfde regelen, @Chimbasie, máár ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega's. Je verzoek is namelijk al in behandeling. Super! 😄

Zowel vast Bellen en Interactieve TV heb ik voor je stopgezet, @ronaldvanderhorst! ☺ Ook jij zal een bevestiging hiervan ontvangen per e-mail. Mocht je willen weten hoe je de TV Box kunt retourneren, kun je alvast een kijkje nemen in deze topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug? Handig he!

Hey @Basmmm! Ik heb ook Interactieve TV voor je stopgezet. Ik zie ook dat je twee zenderpakketten hebt, deze worden dan natuurlijk ook stopgezet. Je kunt ook alvast een kijkje nemen in de genoemde topic hierboven! 😉

Ik wil vast Bellen ook voor jou stopzetten, @EKoelman. Wil je mij via een privébericht (klik op mijn foto) voorzien van je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik meteen voor je aan de slag!

Ik zie inderdaad dat de actie op de genoemde datum zal verlopen, @davidvisser! Omdat dit nog wel ruim 2 maanden in de toekomst is, wil ik je graag vragen of je ons in de laatste week van april een bericht sturen. Want je kunt namelijk geen wijzigingen meer door binnen deze 2 maanden, als ik dit nu voor je zal doorvoeren. Ik zie je bericht over een maand graag weer tegemoet! Alvast bedankt voor je begrip! ☺
Ik wil het abonnement op mijn vaste telefoon stopzetten. Hoe doe ik dat?
Ik wil graag ons Vast Bellen stopzetten, wij maken hier geen gebruik meer van.
Hey,

Ik zou graag mijn vaste telefoon en interactieve TV willen laten stoppen. Ik wil alleen mijn internet behouden. Alvast bedankt.

Mustafa
Goede dag,

Graag zou ik interactieve tv willen voegen in mijn abonnement. Heb ik hier ook recht op eventuele kortingen?

Ik hoor het graag

Mvg
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Nerre, ik heb telefonie uit je pakket gehaald per 26-4. De bevestiging zit in je inbox!

Hi @possm, ook bij jou is telefonie (per 27-4) uit je pakket. Zie inbox!

Hi @Mustafa S, per 27-4 zijn TV en vast Bellen uit je pakket.
Reputatie 4
Badge +2
Aangezien ik geen gebruik meer maak van vast bellen zou ik deze graag opzeggen, waarvoor mijn hartelijke dank
Ik wil een extra tv box aanvragen zonde hard disk ivm onze internet snelheid moet het op deze manier dus bij deze .
Gr Anna
Beste T-Mobile,

Ik heb van jullie een alles in 1 pakket waarvan ik de vaste telefoonaansluiting helemaal niet gebruik.
Kan ik deze via deze weg opzeggen?

Reageer