Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

771 reacties

Hi,

Ik heb een Internet - interactieve tv - vast bellen abonnement, maar ik heb nog nooit gebruik gemaakt van het bellen en ik kijk de afgelopen maanden ook nooit meer tv dus ik wil die twee opties uitzetten en alleen internet behouden. Hoe kan ik dit regelen?

Alvast bedankt
Hi @Piotr!
Heel fijn. Wij willen graag het abonnement van €2,50 per maand 🙂
Reputatie 4
Badge +2
Hey @Sorepri,

Dat regel ik maar al te graag voor je! Welk bellen abonnement spreekt je het meest aan? Dan zet ik het zo snel mogelijk voor je aan. 😄
Goedemorgen!
Wij zouden graag vast bellen willen aanvragen. Hartelijk dank!
Reputatie 4
Badge +2
Hey @Eline002, ik heb je verzoek zojuist in orde gemaakt! Binnen enkele ogenblikken ontvang je van mij de bevestiging van de wijziging. Per 15 augustus stopt je TV en vast bellen abonnement. Zo haal je het maximale uit je kortingsperiode.😄
Hoi Piotr, ja, ik wil graag zolang mogelijk van de korting gebruikmaken!
Reputatie 4
Badge +2
Hey Eline, ik zie dat je alles-in-1-korting loopt tot 15 augustus. Is dat ook de datum dat je je vast bellen en TV abonnement wenst stop te zetten? Ik hoor het graag!
Hoi, ik heb ongeveer een half jaar geleden een abonnement afgesloten met internet, tv en vast bellen. Dit vanwege de korting de eerste zes maanden. Ik wil nu graag tv en vast bellen stopzetten omdat de kortingsperiode bijna is verlopen. Kunnen jullie me daar bij helpen? Groet Eline
Reputatie 2
Badge
Hi there @romdim, I’d like to assist you! Can you send me a private message (click on my name) with the following details:

- Zip code + house number
- Date of birth
- The last four digits of your IBAN

Once I receive the details, I’ll be able to look into your account and adjust your subscription!

Voor jou @JoeriLieuw, heb ik het meteen voor je gecheckt! Ik zie dat je nog tot 4 augustus mag genieten van de Alles-in-1 korting. Omdat je nu eigenlijk een week te vroeg bij bent, heb ik ervoor gezorgd dat je tot die tijd vol op van de korting nog kunt genieten. Je krijgt per e-mail een bevestiging van de wijzing. Ook kun je de wijzig terugvinden door in te loggen op My T-Mobile Thuis > Abonnementen. 😄
Hallo,

Graag zou ik mijn vast bellen pakket (ad €2,50 p/m) op willen zeggen.
Hello there, I would like to change my thuis subscription to not include TV and phone anymore, just the internet package. Could you help me with that please? Dank je wel!
Reputatie 4
Badge +2
Hey @irmadierselhuis,

Ik heb zojuist je telefonie pakket met één maand opzegtermijn opgezegd. Op 19 juli stopt je vast bellen abonnement. Je kunt op ieder gewenst moment via ons je vast bellen abonnement activeren in de toekomst. Het aanzetten van je Klantvoordeel kun je hier doen.😄
ik wil mijn vaste telefonie opzeggen? waar kan dat?
in my t-mobile onder abbonoment wijzigen is hier geen optie voor.
en mijn mobiel abonnement moet gekoppeld worden
Reputatie 4
Badge +2
Hey @Markie1306 en @bobverschuren ,

Top dat jullie zitten te overwegen om een jaartje bij ons langer te blijven! Ik zeg: DOEN!😄Zie hier wat de mogelijkheden zijn om te verlengen. Mijn collega kan dan voor het nieuwe jaar jullie een nieuw aanbod doen en een pakket naar wens samenstellen.
Hallo,

Zou ik een aanbieding kunnen krijgen om mijn abonnement met een jaar te verlengen? Graag zou ik dan mijn TV Box omwisselen voor eentje met harddiskrecorder

Mvg, Bob
Goede middag,

Onze eerste jaar zit er op, kunnen we een nieuwe aanbieding krijgen om eventueel te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt ons prima namelijk.

Ook wil ik graag het vaste telefoon eruit hebben als dit kan? Wij bellen namelijk alleen met mobiel.

Alvast bedankt

Groet
Mark
@Piotr , je bent een baas! Bedankt voor het snelle verwerken!
Reputatie 4
Badge +2
Hey @RyanK, @SjonnieMarielle, @AcCeSsGoA, @GSX1400 en @T.vandehoef,

Ik heb bij jullie allemaal het telefonie pakket uitgezet met 1 maand opzegtermijn. De bevestiging van de wijziging ontvangen jullie netjes per mail. 😄
Goedemorgen,

Graag zou ik mijn vast bellen pakket (ad €2,50 p/m) op willen zeggen.

Is dat mogelijk via deze weg?
Hallo,
ik wil graag per direct het vaste bellen opzeggen.
hoor graag of dit zo kan.
groetjes !
@01Dejan Als je wil kan ik de TV Box uiteraard voor je omwisselen maar ik heb het meteen even voor je nagekeken en jij maakt op dit moment nog gebruik van een korting voor je TV Box waardoor je niets extra's betaalt voor de opnamefunctie! De TV Box omwisselen zou ik in dit geval dus niet doen omdat je maandbedrag hierbij hetzelfde blijft. Je kan dus gewoon lekker gebruik blijven maken van de huidige TV Box ;)

@bvandep212 Voor jou heb ik het Bellen pakket uitgezet met de maand opzegtermijn per 03-07-2019!

@AcCeSsGoA Dat kan ik voor je aanpassen! Laat mij nog even weten per welke datum je het Bellen pakket stop wil zetten, met de standaard maand opzegtermijn of op een andere datum, dan pas ik het graag voor je aan!




Ik zou mijn vast bellen abonnement graag per direct willen opzeggen.
Vast bellen is aan sinds 02-11-2018.
Na 6 maanden kon ik het opzeggen.
Graag willen wij onderdeel vast bellen opzeggen.
Hi!

Ik zou graag mijn Vast Bellen abonnement, per direct willen opzeggen. Graag verneem ik als dit is uitgevoerd.

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Paula1234, ik heb vast Bellen per 12-7 uit je abonnement gehaald. Zie inbox!

Hoi @ralu79, dank je wel voor de gegevens! Ik heb de wijziging doorgevoerd. De bevestiging zit in je inbox!
@Sander privé bericht gestuurd. Krijg ik een bevestiging wanneer het in orde is gemaakt ?

Reageer