Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

616 reacties

Hallo, ik.zou graag me tv abonnement willen stopzetten. Hoe kan ik dat doen.
Hallo, ik wil graag me telefoon thuis uitzetten en de tv ook. Waar kan ik dat laten wijzigen tot aan de einde van mijn contract
Dag,
Ik wil graag de module Vast Bellen Start stopzetten.
Scheelt toch weer €2,50 p.m.
Hoe regel ik dit?

Met vriendelijke groet,
Bas
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Piedro92,

Zojuist heb ik het administratief rechtgetrokken. Met de komende factuur (die van maart) wordt het foutje gecorrigeerd. Mocht dit nou toch fout gaan of als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Goedemorgen,

Omdat we niet veel TV kijken zouden we graag onze interactieve TV uit willen laten zetten zodat we alleen internet en bellen overhouden.

is dat mogelijk via deze weg?

met vriendelijke groet,

Tim
Hallo,

Ik zou graag het vast bellen uit mijn abonnement willen hebben aangezien ik dit niet gebruik.

Jouw klantnummer : TPN45965

Alvast bedankt.
Hallo,
Ik wil graag mijn vast bellen dienst opzeggen
Goedemorgen,
Ik zou graag het ‘vast bellen’ stopzetten/uit zetten op m’n abbonement. Kunnen jullie dit verzorgen svp? Hoor het graag, alvast bedankt.
mvg,
Jeroen
cRied schreef:

Hallo,

Ik zou graag mijn TV-abonnement en vast bellen op willen zeggen, internet wel behouden graag.

Alvast bedankt voor de moeite!

Hi T-Mobile,

Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn verzoek. Graag hoor ik wat de huidige status is.

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @JoStAn,

Ik kan je geruststellen! Die bevestiging toont je abonnement zoals het nà de wijziging wordt. Dat gebeurt pas na de eerste zes maanden, dus pas nadat de korting komt te vervallen. Die € 28,- is je nieuwe maandbedrag vanaf die datum. Dat het € 2,50 duurder wordt, komt doordat die korting is vervallen. Ik kan je verzekeren dat je op deze manier optimaal hebt genoten van de korting(speriode). 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Piedro92,

Ik ben er nog niet uit. Ik heb nog iets meer tijd nodig. Deze week heb ik een antwoord voor je!
Hallo. Ik heb nog geen bevestiging en geen doos ivm verwijderen vast bellen en tv. Ik heb wel bericht dat mijn rekening duurder wordt. Iets klopt niet. Kan iemand aub dit uitzoeken? Bedankt!
Hoi @Sander,
Ik had gekozen voor het stopzetten van TV en Vast bellen na de kortingsperiode(jouw 2e optie). Echter krijg ik van T-mobile een e-mail waarin wordt vermeld dat ik binnenkort een retourdoos krijg om de TV box op te sturen en dat mijn abonnementsprijs nu al wordt aangepast naar 28 eur(2,50) duurder. Hoe kan dit?
Mvg
@JoStAn
Hallo T-Mobile, kan ik via hier mijn Vast Bellen laten stopzetten? Na de kortingsperiode maak ik er geen gebruik van namelijk. Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Piedro92, je hebt helemaal gelijk. Volgens mij gaat hier iets fout. Ik ga dit maandag voor ja controleren. Dan kan onze administratie-expert meteen meekijken. Kom ik op terug!

Hoi @MarcoEnschede, ik kan je Tv abonnement met een maand opzegtermijn beëindigen. Je zit echter nog in je eerste zes maanden (inclusief de alles-in-;e;en korting). Hiermee verlies je de korting als ik het voor 31-6 stopzet. Wat zal ik doen?

Hi @zzzulfan, I've cancelled TV and telephone per April 1st. Returnbox will arrive at the end of this month.

Hi @Anke22, per 2-4 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald!

Hoi @mayco, ik heb per direct TV toegevoegd met een TV Box zonder opnamefunctie (à € 15,- per maand). Binnenkort ontvang je de TV Box.

Hi @Denn90, een nieuwe is onderweg!

Hoi @Eline01, per 3 april stopt vast Bellen en TV. De retourdoos volgt eind van deze maand om de TV Box te retourneren. De bevestiging zit al in je mailbox!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Juhr, ik heb jouw verzoek doorgegeven aan de verlengafdeling. Zij zullen binnenkort contact opnemen om je pakket en de verlenging door te spreken!

Hoi @rvelting, ik heb per direct TV aangevraagd voor je. De TV Box (zonder opnamefunctie) is onderweg. Je abonnementsgeld is nu € 15,- per maand verhoogd. Het klopt dat je met een maand opzegtermijn je TV ook weer uit kunt zetten indien gewenst!

Hoi @JoStAn, ik heb het voor je in orde gemaakt!

Haha, @Rene196400, superleuke plaatjes! Ik zie dat alles inmiddels alweer een paar eeuwen in orde is.😉

Hi @PokPok, I see your wishdate for the renewal is set on 7-3. So it's almost ready. The TV Box will be delivered soon!

Hi @wesleytje, ik heb het in orde gemaakt! Bevestiging zit in je inbox en retourdoos komt eind maart!

Hoi @lindahilbrink, ik zie dat er al contact is geweest. Bedankt voor je vertrouwen voor het nieuwe jaar!
Hallo T-Mobile,

Op dit moment heb ik T-mobile Thuis internet, tv en vast bellen (ook ivm de korting tijdens het eerste half jaar). Graag wil ik nu tv en vast bellen opzeggen, zodat enkel het internet overblijft. Alvast bedankt voor de hulp en reactie!
Hi,

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen. De stenen vloer heeft hem helaas het leven gekost.

Thanks!
Momenteel heb ik alleen internet. Ik zou graag TV willen toevoegen aan mijn abonnement. Kan dit geregeld worden?
Hoi,

ik wil graag mijn abonnement aanpassen, het onderdeel Bellen mag eruit.
Dankjewel!

Groet Anke
PokPok schreef:

Hi, I got a call from T-mobile last week and have been in an agreement for the renewal. I was told that the new contract would be sent shortly after the call (the box would be sent separately for returning the cable box). Up to now, I have not received any respond on this.

Can someone help to follow up on this please? Thanks you.

Any updates on this???
Hi!

Currently I have a 3-in-1 package but the 6 months promo period is already over. I barely use the TV and never use the phone line. Thus I would like to keep only the internet service and cancel the TV and call bundles.
Could you help me to change my subscription please?

Cheers,
Zulfan
Hallo,

Ik wil graag mijn TV stopzetten. Ik gebruik het niet meer.
Per wanneer kan dit?
Piedro92 schreef:

Hoi!

Ik heb een 3-in-1 actie gehad van 6 maanden voor internet, TV en bellen (omdat dit goedkoper is dan alleen internet??). De 6 maanden zijn inmiddels bijna voorbij en ik heb TV en bellen nooit gebruikt. Zouden jullie de TV en belbundels kunnen opzeggen op de datum dat de 6 maanden aflopen? Volgens mij is dat 9 februari.

Hoi,

Inmiddels de factuur gekregen van deze nieuwe maand. Ik moet voor december 2018 en januari 2019 ineens 10 euro extra betalen vanwege de interactieve TV box? Waarom? Is er iets fout verwerkt in het systeem?

Reageer