Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

743 reacties

@Brian bedankt voor het registreren. Worden de kosten die voor de maand april in rekening zijn gebracht verrekend met de kosten van mei of komt hiervoor een credit nota? Ik betaal deze maand namelijk wel voor interactieve tv terwijl ik dit sinds eind maart niet meer heb. Ik hoor graag van je.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Kras91,

Mijn excuses voor de vertraging! Ik heb je direct een privébericht gestuurd met tekst en uitleg!
Hoi,

Ik zou graag mijn tv box zonder opnamefunctie willen omruilen voor een tv box met opnamefunctie. Dit kan ik hier regelen toch?
Groetjes chantal
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Eline01, graag gedaan hoor! Het te veel betaalde wordt inderdaad verrekend met je factuur van mei. Ik kan de factuur nog niet inzien maar ik zie het maandbedrag al wel staan en deze is een stuk lager dus zo te zien heeft de verrekening al plaats gevonden :)
Hi, i seriously need to disable this subscription because i never had a tv and never use it. The first 6 months was fine, but now i'm paying more and i don't want at all.
Can someone please remove this useless subscription? I cannot get in touch with the customer service, my phone rejects to call that number only.

All i want is to pay less then now, so please remove this tv subscription.
Reputatie 2
Hoi, kan ik al mijn T-Mobile Thuis al verlengen? Graag een leuke aanbieding met nieuwe Huawei 5 GHz router.

Klantnummer : WGN75273
Beste T-Mobile,

In verband met een langdurige vakantie in het buitenland wil ik graag z.s.m. mijn TV-pakket (tijdelijk) opzeggen (ik ben in oktober weer terug). Alvast bedankt!

Groet,
Nihada
Klantnummer : GEC34377
Hallo,

Op het moment heb ik T-Mobile thuis internet+tv+bellen. Nu gebruik ik tv en bellen eigenlijk nooit meer. Graag zou ik deze twee dingen opzeggen en alleen mijn internet behouden. Bedankt!

Thomas
Reputatie 6
Badge +7
@Geert46196968 Dat gaan we regelen! Één van mijn collega's neemt telefonisch contact met je op om de mogelijkheden met je door te nemen.

@kaja888 Dat kan zeker. Ik heb je Bellen pakket zojuist stopgezet met een maand opzegtermijn, hij stopt per 21-02-2019.

@KVastenouw Ik kan je Bellen pakket voor je stopzetten als je echt wil alleen komt je eerste 6 maanden korting van € 20,- per maand te vervallen. Je bent de eerste 6 maanden goedkoper uit mét Bellen pakket dan zonder dus ik zou het, ook maak je er geen gebruik van, voorlopig lekker aan laten staan ;)

@xibalba Voor jou heb ik Bellen en TV stopgezet met een maand opzegtermijn, dus vanaf 21-02-2019. Je ontvangt een retourdoos om de spullen mee terug te sturen!

@Maddy1958 Dat gaan we voor je aanpassen! Ik heb alleen jouw klantgegevens nog niet. Als je mij je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen via een privébericht dan pas ik het graag voor je aan!

@Oldeman We kunnen de werking van een powerline adapter inderdaad niet garanderen en we raden deze dan ook niet aan maar in 99% van de gevallen kan je hier zonder problemen gebruik van maken. Zorg dan wel dat de adapter op poort 3 of 4 van de modem aan is gesloten, deze zijn gereserveerd voor je TV en op poort 1 of 2 zal de TV Box inderdaad niet werken. Mocht de TV Box wel verbinding hebben maar niet de instellingen ophalen sluit deze dan eerst even rechtstreeks aan op de modem zodat hij zichzelf in kan stellen. Daarna kan je hem alsnog aansluiten via de powerline adapter. Laat zeker even weten of het gelukt is! ;)

@hdle Dat kan zeker, één van mijn collega's neemt telefonisch contact met je op!

@LVL1992 Ik heb je Bellen pakket zojuist stopgezet met een maand opzegtermijn, hij stopt per 21-02-2019.

@EMIELZ Ik heb Vast Bellen voor je stopgezet per 21-02-2019 en ik heb je snelheid naar 100 Mbps gezet. Het kan een aantal dagen duren voordat de wijziging verwerkt is. Zodra de snelheid aangepast is kan je 'Meer Snelheid' activeren via Klantvoordeel op My T-Mobile Thuis zodat je met Klantvoordeel op 200 Mbps uit komt!

@KvLaar Ik heb je TV pakket zojuist stopgezet met een maand opzegtermijn, hij stopt per 21-02-2019.
Beste T-Mobile,

Ik zou graag mijn vast bellen willen opzeggen. Kunnen jullie dit regelen?

Met vriendelijke groet,
Iwan Smit.
Reputatie 4
Badge +2
Hey @Eline002, ik heb je verzoek zojuist in orde gemaakt! Binnen enkele ogenblikken ontvang je van mij de bevestiging van de wijziging. Per 15 augustus stopt je TV en vast bellen abonnement. Zo haal je het maximale uit je kortingsperiode.😄
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Thomasssz,

Dat ga ik voor je regelen! Is jouw actieperiode al voorbij? Zo niet, raad ik je aan om nog even te wachten met deze twee producten uit te zetten. Juist omdat je Alles-in-1 hebt, ontvang je het eerste half jaar korting namelijk! Mocht je buiten de actieperiode zitten, zet ik jouw TV en vast Bellen zo snel mogelijk voor je uit. Kun je mij dan in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Reputatie 6
Badge +7
@pfiege83 Ik heb zojuist één TV Box voor je stopgezet. Je ontvangt een retourdoor waarmee je de TV Box naar ons terug kan sturen!

@Kim Horsnell Je Bellen pakket is aangepast naar Bellen Plus, het kan tot 24 uur duren voordat de wijziging is verwerkt. Je ontvangt een bevestiging zodra het is aangepast!

@Poldert Ik kan een TV Box voor je uitzetten, je ontvangt dan een retourdoos waarmee je de TV Box terug kan sturen. Laat nog even weten of je hier gebruik van wil maken, dan zet ik één TV Box voor je uit.

@steven90 Hi Steven, de periode van de eerste 6 maanden is inmiddels voorbij dus je kan de pakketten zonder problemen aanpassen. Je huidige maandbedrag is € 55,88. Als je Bellen en TV stop zou zetten dan wordt je maandbedrag € 38.13. Laat het mij nog even weten of je dit aan wil passen :)

@brooos Vast Bellen stopt bij deze met een maand opzegtermijn per 22-02-2019!

@m.hezeman Je TV pakket stopt per 22-02-2019 en de retourdoos is onderweg.

@fanny h Goed dat om te horen dat het soepel ging met het aansluiten en van harte welkom! Ik kan één TV Box voor je stopzetten, deze kan je dan terug sturen. Begrijp ik het goed dat je één TV Box stop wil zetten en de ander om wil wisselen voor een TV Box met opnamefunctie? De kosten voor een TV Box met opnamefunctie zijn € 5,- per maand meer. Laat het zeker even weten, dan pas ik het graag voor je aan!

@Chanmegan Dat kan zeker! De kosten voor een TV Box met opnamefunctie zijn € 5,- per maand meer. Laat nog even weten of je hiermee akkoord bent, dan wissel ik de TV Box voor je om.

@WhySoSerious We hadden al even contact via Twitter, laten we het daar verder voortzetten zodat we niet langs elkaar heen gaan praten 🙂
Ik zou graag mijn tv abonnement en vaste telefoon willen opzeggen per 3 juni as.
Ik maak hier namelijk geen gebruik van.
Danku danku
Please, disable the TV. I want to pay less, 56 euro per month is too much. What would you suggest me to keep the price low but still have a good service? Should i decrease the internet speed or just by disabling the tv is going to be less then 56? I need some help 😞
@Brian Bedankt voor je reactie. Ik wil graag TV en Bellen stopzetten en de TV Box terugsturen.
Reputatie 6
Badge +7
@Nina53 Dat kan ik zeker voor je doen, je moet de TV Box dan alleen wel naar ons terug sturen, gaat dat lukken? En per wanneer wil het het TV pakket stopzetten? Laat het mij nog even weten, dan pas ik het voor je aan!

@ISmit1980 Ik heb het Vast bellen pakket voor je stopgezet per 04-06-2019!

@Eldert87 Voor jou heb ik de pakketten per 03-06-2019 stopgezet.
Hallo,
Ik zou graag een extra tv box willen bestellen om zo ook tv te kunnen kijken in de slaapkamer.
Wat kost een extra tv box?
@Brian ik ga hiermee akkoord had het al gelezen
Kan je a.u.b. Vast Bellen Start voor mij aan te zetten?
Goedemiddag,

Via deze weg wil ik graag een extra interactieve TV Box bestellen. Ik hoor graag welke informatie u daarvoor van mij nodig hebt.

Groet,
Bernd
Hallo, mijn TV boxen zijn ontzettend traag, heb er drie in totaal. Is het een mogelijkheid om er één te ruilen tegen de Aria box om te kijken of daar verbetering in zit?
@Brian vandaag heb ik wederom een brief ontvangen dat de tvbox nog niet ontvangen is en dat de €90,- boete op een volgende factuur toegevoegd gaat worden. Is dit wel te stoppen? Dan is het afgesloten, alvast bedankt!
Ik zou graag een 2e box opgestuurd krijgen.
@Brian ik wil inderdaad 1 box omwisselen en 1 stopzetten

Reageer