Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

593 reacties

Ggoedemiddag,

Na een week bellen en diverse monteurs zijn we eindelijk aangesloten.
Als jullie mijn gegevens erbij pakken zul je zien dat het nogal wat gedoe is geweest om eindelijk tv en internet te krijgen..
Nu het doet ben ik alle opties even aan het bekijken en kom ik tot de conclusie dat ik niet kan opnemen..
Terwijl dit toen toch echt bij de functies stond, dit was 1 van de redenen om dit pakket te kiezen.
Ook in het boekje dat er bij zit staat alles over opnemen uitgelegd.
Wordt er standaard interactieve tv boxen geleverd zonder opname functie?!

Ik hoor het graag.
Mvg
Anne
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Anne

Welkom Thuis! Ik ben blij dat alles nu geregeld is en jij lekker kunt internetten, TV-kijken en bellen met T-Mobile Thuis. Ik help je dan ook graag met het opnemen van programma's. Ik heb meteen gekeken wat er in jouw abonnement zit. Het klopt dat jij twee TV Boxen zonder opnamefunctie hebt. Wil je hier een van omruilen naar mét opnamefunctie? Of wil je deze twee houden en een derde, extra TV Box met opnamefunctie hebben? Laat het me weten, dan regel ik het voor je. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
plindeman schreef:

Hoi,

Sinds februari heb ik t-mobile thuis en ben nog steeds tevreden 😉 Ik merk echter dat ik nagenoeg geen TV kijken en bellen via de t-mobile thuis lijn al helemaal niet. Kan ik nu al overstappen op internet only zodat ik goed kan besparen per maand? Blijft het t-mobile klantvoordeel met m'n mobiele abo's op dit adres wel bestaan?

Alvast bedankt voor de info, als het mogelijk is hoor ik ook graag hoe ik dit dan kan regelen 😉

Groet,
Peter



Iemand?
Goedemiddag,

Ik zou wat meer informatie willen. Ik heb internet en tv thuis van tmobile.
Alleen ik kijk geen tv is het mogelijk om op te zeggen?
En zo ja wat zijn de kosten enkel voor internet?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Angela Romijn
Hallo,

Ik zou graag een extra tv box aan willen vragen voor onze televisie boven. Stond al even op de planning maar schoot er elke keer bij in.

Mvg, Denise van Brummen
Reputatie 2
Badge +2
plindeman schreef:

Hoi,

Sinds februari heb ik t-mobile thuis en ben nog steeds tevreden 😉 Ik merk echter dat ik nagenoeg geen TV kijken en bellen via de t-mobile thuis lijn al helemaal niet. Kan ik nu al overstappen op internet only zodat ik goed kan besparen per maand? Blijft het t-mobile klantvoordeel met m'n mobiele abo's op dit adres wel bestaan?

Alvast bedankt voor de info, als het mogelijk is hoor ik ook graag hoe ik dit dan kan regelen 😉

Groet,
Peter



@plindeman
Goedemiddag Peter,

Mijn reactie is wat later dan je zou willen, we hebben het wat drukker waardoor ik niet eerder aan jouw bericht toe kwam.

Ik zie dat je inmiddels geholpen bent en dat je nu een internet only abonnement hebt. Fijn. Ik hoop dat alles zo opgelost is, en dat alles goed werkt.

De retourdoos voor de TV Box is inmiddels onderweg. Stuur deze binnen 60 dagen terug, en vergeet het verzendbewijs niet! Dan komt het helemaal goed.


alegna schreef:

Goedemiddag,

Ik zou wat meer informatie willen. Ik heb internet en tv thuis van tmobile.
Alleen ik kijk geen tv is het mogelijk om op te zeggen?
En zo ja wat zijn de kosten enkel voor internet?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Angela Romijn



@alegna
Goedemiddag Alegna,

Ik zie dat je inmiddels geholpen bent via de telefoon door mijn collega, en dat het ook duidelijk zal zijn wat je nu moet betalen. Dit soort gegevens kan je ook altijd terugvinden in jouw My T-Mobile Thuis https://thuismy.t-mobile.nl/ en als je daar niet in kan komen dan help ik je daar graag bij.


Den85ise schreef:

Hallo,

Ik zou graag een extra tv box aan willen vragen voor onze televisie boven. Stond al even op de planning maar schoot er elke keer bij in.

Mvg, Denise van Brummen



@Den85ise

Goedemiddag Denise,

Misschien ben jij inmiddels geholpen, maar als dat niet zo is: Stuur me dan even via een privébericht hier jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekening en dan ga ik zorgen dat jij een extra TV Box gaat krijgen.

Groeten van Edwin
Hallo,
ik heb nu 3 tv boxen waarvan er 1 niet gebruikt wordt en 1 wil ik omruilen voor een tv box met opname functie

Thanks!
Reputatie 5
Badge +5
Hi Floatingfox, daar gaan we voor zorgen! Even voor de duidelijkheid, je wilt dus 1 TV-Box stopzetten én één TV-Box omruilen voor een exemplaar met opnamefunctie? Dan ga je dus van drie TV-Boxen naar twee TV-Boxen waarvan één met opnamefunctie, klopt dat? En maakt het nog uit welke TV-Boxen ik dan verwijder of omwissel voor je? Zo ja geef mij dan nog even de serienummers door van de TV-Boxen je om wil wisselen of verwijderen, dan zet ik het voor je in gang
Dat klopt helemaal (van 3 naar 2, waarvan 1 met opname)! En het maakt niet uit welke boxen worden verwijderd/omgewisseld
Hi!

Ik heb een aantal vragen:

Ik kreeg vanmiddag een SMS met daar in het volgende:Vanaf morgen ontvang je geen T-mobile mobiel+thuis voordeel meer de A 2,50 korting op thuis tv komt te vervallen. Voor je Fox sports compleet ga ja automatisch betalen. Wil je dit liever niet? geen probleem zet jouw pakket eenvouding uit bij thuis tmobile etc. etc.

Nu wil ik Foxsport uitzetten A. omdat ik het nooit heb aangevraagd. B. Omdat ik het nooit kijk.
Nu zit ik in mijn tmobile thuis en zie dat fox sports al uit staat, klopt dat? Kunnen jullie dat voor mij checken?

Dan het volgende:

-Ik ben erg weinig thuis en maak dus ook weinig gebruik van mijn interactieve tv. Wat is de goedkoopste manier om toch af en toe tv te kunnen kijken maar niet hele duren pakketten met 100 zenders die ik toch niet gebruik?

-vast bellen doe ik ook nooit. Ik lees op dit forum dat het vast bellen uitgezet kan worden maar ook dat het voordeliger is om weer te verlengen met korting, wat is nu wijsheid in mijn geval?



m.v.g. Wendy
Goedemiddag,
Ik wil T-Mobile Thuis installeren met een Interactieve TV Box, maar ik heb een vrij oude tv en heb dus een scart aansluiting nodig. Als ik mij niet vergis zit die wel op de tv-box met HD recorder. Kan ik deze omruilen ?
Grtz
Goed nieuws! Het verzoek om je nummer te behouden is gelukt. Vanaf nu kun je weer bellen met je vertrouwde nummer. Probeer maar en kijk of het werkt!
werkt niks, zit nu voic mail op en gaat er NIETY AF , DOE ER WAT AAN
Beste,

Graag wil ik mijn abonnement aanpassen.
Ik gebruik mijn 2e tv ontvanger niet net als het thuisbellen.

Ik wil dus mijn abonnement aanpassen naar 1 tv ontvanger en internet.

mvg Martijn
Reputatie 3
Badge +2
Hey @marifee.martijn your wish is my command! 😉

Ik wil dit gelijk voor je regelen! Stuur mij even een privéberichtje met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer. Dan doe ik dit direct!
Beste,

ik wil graag mijn twee tv boxen met hdd omwisselen voor twee tv boxen zonder hdd.

ga er van uit dat de kosten dan ook omlaag gaan en dat dit verder geen invloed heeft op de duur van het contract.

Mvg
Rob van der Vleuten
Reputatie 3
Badge +2
WKE schreef:

Hi!

Nu wil ik Foxsport uitzetten A. omdat ik het nooit heb aangevraagd. B. Omdat ik het nooit kijk.
Nu zit ik in mijn tmobile thuis en zie dat fox sports al uit staat, klopt dat? Kunnen jullie dat voor mij checken?

Dan het volgende:

-Ik ben erg weinig thuis en maak dus ook weinig gebruik van mijn interactieve tv. Wat is de goedkoopste manier om toch af en toe tv te kunnen kijken maar niet hele duren pakketten met 100 zenders die ik toch niet gebruik?

-vast bellen doe ik ook nooit. Ik lees op dit forum dat het vast bellen uitgezet kan worden maar ook dat het voordeliger is om weer te verlengen met korting, wat is nu wijsheid in mijn geval?



m.v.g. Wendy




Hoi Wendy,

Kun je mij je gegevens sturen in een privébericht? Dan kijk ik voor de zekerheid of FOX Sports uitstaat bij je.

Ons goedkoopste TV-abonnement kun je krijgen voor €15,- per maand. Dit kun je dan maandelijks uitzetten (met 1 maand opzegtermijn). Dus stel je gebruikt je TV voor 2 maanden niet en na 2 maanden weer wel, dan kun je dat bij ons aangeven. En dan gaan we dat regelen voor je! 🙂

Voor het vast bellen geldt precies hetzelfde. Ook dit kun je maandelijks stopzetten. Let wel op dat als je dit in je eerste maanden doet, je Alles-in-1-korting dan ook vervalt. Na de 6 maanden welkomskorting kun je het wél zorgeloos aanpassen.
Hoi

Ik zie dat er op mijn rekening 5 euro staat voor een interactieve box, die gebruiken we niet dus die wil ik graag opzeggen.

MVG,

Martin Beukman
Reputatie 3
Badge +2
Deuszje schreef:

Goedemiddag,
Ik wil T-Mobile Thuis installeren met een Interactieve TV Box, maar ik heb een vrij oude tv en heb dus een scart aansluiting nodig. Als ik mij niet vergis zit die wel op de tv-box met HD recorder. Kan ik deze omruilen ?
Grtz



Dat kan zeker! Bij mij ben je dan bij het juiste adres!😉 Kun je mij je gegevens sturen middels een privébericht? Dan ga ik de wissel in orde maken.
Reputatie 3
Badge +2
Hey @Martin1978,

Als je 'm niet gebruikt dan is dat zeker zonde van 't geld! Stuur me je gegevens in een privébericht. Ik ga het dan regelen voor je!
Hello, I wish to change my T-Mobile Thuis subscription. I do not watch TV or use my phone, and I want to reduce my bill. So I want to cancel TV, TV Box and Dial, but upgrade my internet from Internet20 to Internet100. Please let me know how this is possible, confirm what my cost per month would be, and let me know when the changes to my account would take effect. Sorry, mijn Nederlands is erg slecht. Excuseer mij alstublieft. I hope that you can help me, bedankt.
Reputatie 5
Badge +5
@Robvdv Excuses, ik zie dat we je bericht per ongeluk over hebben geslagen! Ik heb het voor je nagekeken en jij ontvangt op beide TV Boxen al € 5,- korting per maand. Als je deze Tv Boxen met opnamefunctie zou wijzigen naar TV Boxen zonder opnamefunctie dan kom je op hetzelfde maandbedrag uit maar dan zonder opname mogelijkheid. In jouw geval zou ik het dus lekker zo laten! 😉

@EricaB I checked your subscription as well. It's certainly possible to change to 100 Mbit and change your TV and Call packages. You can also renew your contract which is even better because this means you will receive a new discount! I can't renew your contract myself as a simple moderator but you can call our free number 0800 0419 where one of my colleagues will take you through the possibilities! 🙂
Dag T-Mobile, ik zag er al meer voorbij komen met dezelfde vraag, maar ook ik zou graag van het vast bellen af willen, omdat ik hier niks mee doe en deze erbij heb genomen vanwege de halfjaarlijkse korting. Ik hoor het graag! Groeten Tom
De 2e tv-box kan worden verwijderd en wil ik graag terug sturen.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Tom_V_,

Geen probleem, zo flexibel is T-Mobile Thuis! Ik ga dit voor je regelen. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Reputatie 5
Badge +3
Hi Papabear,

Wanneer je toch op minder TV's kijkt dan je had gedacht, kun je natuurlijk jouw abonnement aanpassen. Daar help ik je graag bij! Wil je daarom mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik jouw abonnement erbij pakken en aanpassen voor je!

Reageer