Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

770 reacties

Goedemiddag,
Ik wil T-Mobile Thuis installeren met een Interactieve TV Box, maar ik heb een vrij oude tv en heb dus een scart aansluiting nodig. Als ik mij niet vergis zit die wel op de tv-box met HD recorder. Kan ik deze omruilen ?
Grtz
Hi!

Ik heb een aantal vragen:

Ik kreeg vanmiddag een SMS met daar in het volgende:Vanaf morgen ontvang je geen T-mobile mobiel+thuis voordeel meer de A 2,50 korting op thuis tv komt te vervallen. Voor je Fox sports compleet ga ja automatisch betalen. Wil je dit liever niet? geen probleem zet jouw pakket eenvouding uit bij thuis tmobile etc. etc.

Nu wil ik Foxsport uitzetten A. omdat ik het nooit heb aangevraagd. B. Omdat ik het nooit kijk.
Nu zit ik in mijn tmobile thuis en zie dat fox sports al uit staat, klopt dat? Kunnen jullie dat voor mij checken?

Dan het volgende:

-Ik ben erg weinig thuis en maak dus ook weinig gebruik van mijn interactieve tv. Wat is de goedkoopste manier om toch af en toe tv te kunnen kijken maar niet hele duren pakketten met 100 zenders die ik toch niet gebruik?

-vast bellen doe ik ook nooit. Ik lees op dit forum dat het vast bellen uitgezet kan worden maar ook dat het voordeliger is om weer te verlengen met korting, wat is nu wijsheid in mijn geval?



m.v.g. Wendy
Dat klopt helemaal (van 3 naar 2, waarvan 1 met opname)! En het maakt niet uit welke boxen worden verwijderd/omgewisseld
Reputatie 6
Badge +7
Hi Floatingfox, daar gaan we voor zorgen! Even voor de duidelijkheid, je wilt dus 1 TV-Box stopzetten én één TV-Box omruilen voor een exemplaar met opnamefunctie? Dan ga je dus van drie TV-Boxen naar twee TV-Boxen waarvan één met opnamefunctie, klopt dat? En maakt het nog uit welke TV-Boxen ik dan verwijder of omwissel voor je? Zo ja geef mij dan nog even de serienummers door van de TV-Boxen je om wil wisselen of verwijderen, dan zet ik het voor je in gang
Hallo,
ik heb nu 3 tv boxen waarvan er 1 niet gebruikt wordt en 1 wil ik omruilen voor een tv box met opname functie

Thanks!
Reputatie 2
Badge +2
Hoi,

Sinds februari heb ik t-mobile thuis en ben nog steeds tevreden 😉 Ik merk echter dat ik nagenoeg geen TV kijken en bellen via de t-mobile thuis lijn al helemaal niet. Kan ik nu al overstappen op internet only zodat ik goed kan besparen per maand? Blijft het t-mobile klantvoordeel met m'n mobiele abo's op dit adres wel bestaan?

Alvast bedankt voor de info, als het mogelijk is hoor ik ook graag hoe ik dit dan kan regelen ;-)

Groet,
Peter


@plindeman
Goedemiddag Peter,

Mijn reactie is wat later dan je zou willen, we hebben het wat drukker waardoor ik niet eerder aan jouw bericht toe kwam.

Ik zie dat je inmiddels geholpen bent en dat je nu een internet only abonnement hebt. Fijn. Ik hoop dat alles zo opgelost is, en dat alles goed werkt.

De retourdoos voor de TV Box is inmiddels onderweg. Stuur deze binnen 60 dagen terug, en vergeet het verzendbewijs niet! Dan komt het helemaal goed.


Goedemiddag,

Ik zou wat meer informatie willen. Ik heb internet en tv thuis van tmobile.
Alleen ik kijk geen tv is het mogelijk om op te zeggen?
En zo ja wat zijn de kosten enkel voor internet?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Angela Romijn


@alegna
Goedemiddag Alegna,

Ik zie dat je inmiddels geholpen bent via de telefoon door mijn collega, en dat het ook duidelijk zal zijn wat je nu moet betalen. Dit soort gegevens kan je ook altijd terugvinden in jouw My T-Mobile Thuis https://thuismy.t-mobile.nl/ en als je daar niet in kan komen dan help ik je daar graag bij.


Hallo,

Ik zou graag een extra tv box aan willen vragen voor onze televisie boven. Stond al even op de planning maar schoot er elke keer bij in.

Mvg, Denise van Brummen


@Den85ise

Goedemiddag Denise,

Misschien ben jij inmiddels geholpen, maar als dat niet zo is: Stuur me dan even via een privébericht hier jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekening en dan ga ik zorgen dat jij een extra TV Box gaat krijgen.

Groeten van Edwin
Hallo,

Ik zou graag een extra tv box aan willen vragen voor onze televisie boven. Stond al even op de planning maar schoot er elke keer bij in.

Mvg, Denise van Brummen
Goedemiddag,

Ik zou wat meer informatie willen. Ik heb internet en tv thuis van tmobile.
Alleen ik kijk geen tv is het mogelijk om op te zeggen?
En zo ja wat zijn de kosten enkel voor internet?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Angela Romijn
Hoi,

Sinds februari heb ik t-mobile thuis en ben nog steeds tevreden 😉 Ik merk echter dat ik nagenoeg geen TV kijken en bellen via de t-mobile thuis lijn al helemaal niet. Kan ik nu al overstappen op internet only zodat ik goed kan besparen per maand? Blijft het t-mobile klantvoordeel met m'n mobiele abo's op dit adres wel bestaan?

Alvast bedankt voor de info, als het mogelijk is hoor ik ook graag hoe ik dit dan kan regelen ;-)

Groet,
Peter


Iemand?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Anne

Welkom Thuis! Ik ben blij dat alles nu geregeld is en jij lekker kunt internetten, TV-kijken en bellen met T-Mobile Thuis. Ik help je dan ook graag met het opnemen van programma's. Ik heb meteen gekeken wat er in jouw abonnement zit. Het klopt dat jij twee TV Boxen zonder opnamefunctie hebt. Wil je hier een van omruilen naar mét opnamefunctie? Of wil je deze twee houden en een derde, extra TV Box met opnamefunctie hebben? Laat het me weten, dan regel ik het voor je. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Ggoedemiddag,

Na een week bellen en diverse monteurs zijn we eindelijk aangesloten.
Als jullie mijn gegevens erbij pakken zul je zien dat het nogal wat gedoe is geweest om eindelijk tv en internet te krijgen..
Nu het doet ben ik alle opties even aan het bekijken en kom ik tot de conclusie dat ik niet kan opnemen..
Terwijl dit toen toch echt bij de functies stond, dit was 1 van de redenen om dit pakket te kiezen.
Ook in het boekje dat er bij zit staat alles over opnemen uitgelegd.
Wordt er standaard interactieve tv boxen geleverd zonder opname functie?!

Ik hoor het graag.
Mvg
Anne
Hoi,

Sinds februari heb ik t-mobile thuis en ben nog steeds tevreden 😉 Ik merk echter dat ik nagenoeg geen TV kijken en bellen via de t-mobile thuis lijn al helemaal niet. Kan ik nu al overstappen op internet only zodat ik goed kan besparen per maand? Blijft het t-mobile klantvoordeel met m'n mobiele abo's op dit adres wel bestaan?

Alvast bedankt voor de info, als het mogelijk is hoor ik ook graag hoe ik dit dan kan regelen ;-)

Groet,
Peter
Hoe kan ik graag mijn My T-Mobile account verwijderen ?
Bedankt.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi francisvdl,

Begrijpelijk dat je dit vraagt! Het is inderdaad mogelijk om Vast Bellen uit je abonnement te halen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik ermee voor je aan de slag!
Goedemiddag,

Ik heb al een tijdje T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik bij het afsluiten 'vast bellen' bij mijn abonnement genomen. Ik doe echter niets met 'vast bellen'. De kortingsperiode is inmiddels al een tijdje verlopen en ik ben erachter gekomen dat het mogelijk is om dit deel uit mijn abonnement te halen. Willen jullie 'vast bellen' voor mij uitzetten? Scheelt mij toch weer €2,50 per maand. Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +3
Hi leandrooriente,

Thank you for your question. I checked your account and I see that you're receiving 100 Mbit/s for €28,- per month (the price for 50 Mbit/s). I'm glad to see that the discount is applied well. Now we're going to fix your internet speed problem. How are you testing this? Via Wifi of cable? If via Wifi, can you follow these tips?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi dannykruys,

Daar kan ik je bij helpen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jouw TV Box uit je abonnement wordt gehaald.
Hoe meld ik 1 tv box af ?
Ik wil graag 1 tv box afmelden
Hello, I did an upgrade in my account using the T-Mobile Customer Advantage plan. I used to 50MB and now I pay for 100MB.



I did this upgrade one month ago and I still receive 50MB at home. Should I do anything else to receive the 100MB?
Reputatie 5
Badge +3
Hi OhMECORe,

Ik help je hier graag bij, dit kun je inderdaad niet via de website of jouw account doen. Wat voor TV Box wil jij als extra? Eentje mét of zonder opnamefunctie? Laat me het weten in een privébericht samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer. Dan ga ik de extra TV Box voor je bestellen!
ik vind nergens op de site een optie om een extra TV Box te bestellen, waar zit dat?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Stickeric,

Ga ik met alle liefde voor je regelen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag met het omruilen van de TV Box.
Hallo,
Net zoals Inge wil ik 1 tv box omruilen voor een TV Box met HD recorder voor 5 euro per maand.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Inge,

Bedankt voor het laten weten. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat jij een andere TV Box krijgt. De TV Box met HD-recorder komt zo snel mogelijk naar je toe, ik verwacht dat deze binnen 5 werkdagen bij jou thuis is aangekomen. Vergeet je niet de TV Box zonder HD-recorder naar ons terug te sturen? Alvast bedankt en veel opneemplezier!

Reageer