Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

900 reacties

Reputatie 1

Mijn half jaar korting voor T-mobile thuis zit erop en wil daarom graag mijn vaste telefonie stopzetten. We maken er toch geen gebruik van. 
 

Dank alvast!

Goedendag,

Graag wil ik de onderdelen tv en vast bellen in mijn pakket per eerst mogelijke datum stopzetten.
Kan dit geregeld worden?
Alvast bedankt.

Ik heb begrepen dat TV maandelijks opzegbaar is, bij deze wil ik mijn TV abonnement met ingang vanaf vandaag wordt opgezegd. 

Hallo ik heb net gelezen over de nieuwe pakketen met tmobile thuis en mobiel internet. 

Als ik dan mijn pakketen aanpas naar tmobile unlimited en tmobile fast 100mbit.

Wat word mijn nieuwe maandelijkse kosten voor thuis en mobiel? 

Ik heb begrepen dat TV maandelijks opzegbaar is, bij deze wil ik mijn TV abonnement met ingang vanaf vandaag wordt opgezegd. 

Is al opgelost Telefonisch  via klantenservice, stuk sneller dan via hier. 

Hoi,

 

ik wil graag vast bellen uitzetten. Kan dit??

 

gr linda 

Ik wilde gisteren i.v.m  prijzenoorlog die T mobile heeft ontketend  mijn Internet 100  a € 36  aanpassen naar  Internet 1Gb  a € 25 .  € 11  voordeliger  Dit heb telefonisch geregeld maar kwam van een koude kermis hier van terug.  

Mijn oude abonnement  kost met alle voordeeltje kortingen nu € 60,25   Maar dat word aanzienlijk duurder  als dit wilt aanpassen  Internet 1 GB € 40 minus korting   € 15 = € 25, dus mijn nieuw abonnement word nu € 60,00  tijdelijk want na 3 maanden gaat de actie korting eraf  a € 5,00 en word het totaal € 65,00 .

Hoezo Voordeel  volgens persbericht zou de consument € 30,00 tot € 50,00 schelen mooi niet dus 

Wat gebeurt er je raakt alle opgebouwde voordelen kwijt   in mijn geval wilden ik zoals ik dit  in het begin van mijn verhaal aangaf Internet 100 aan passen naar internet 1gb  

Dus had ik € 11, 00 voordeel op mijn totaal van mijn abonnement moeten krijgen   Is nog niet wat T-moblie  aankondigde.

Dus heb ik alles weer direct teruggedraaid zo kun ook een Oorlog winnen.

Hallo, ik zou graag de vaste telefonie en de interactieve tv uit mijn abonnement stopzetten. Ik hoop dat dat via deze weg kan. Alvast bedankt!

Telefonische wijziging Internet-pakket niet verwerkt

Geachte heer, mevrouw,

Op 11-10-2019 zegde ik mijn mobiele abonnement op bij T-Mobile per 15-11-2019. Aangezien Klantvoordeel i.c.m. dit abonnement is geactiveerd, en daardoor mijn bestelde Internet 50 abonnement (€ 28,-) is geüpgrade naar het Internet 100 pakket (van € 31,- voor € 28,-), belde ik de klantenservice om te melden dat ik per 15-11-2019 € 28,- (i.p.v. € 31) wil blijven betalen en daardoor naar het reguliere 50 abonnement zou gaan. Dit zou per 15-11-2019 gebeuren, echter heb ik daarvan tot op heden geen bevestiging ontvangen. Zelf kon ik via My T-Mobile de mutatie niet verrichten per 15-11-2019 (wijzigingen gaan direct in) waardoor ik contact opnam met de klantenservice om de juiste wijziging uit te voeren, dat is kennelijk niet goed uitgepakt. Hierbij alsnog het verzoek van mij om mij per 15-11-2019 terug te zetten naar het Internet 50-pakket á € 28,- per maand. 

 

Met vriendelijke groet,

Windows 

Reputatie 7
Badge +7

@Dennisk76 Dat ga ik voor je in orde maken! Kan je mij hiervoor een privébericht sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?
 

@JanWS Ik heb TV + Bellen stopgezet per 26-11-2019!
 

@iJasper Mooi dat het al gelukt is, bellen is inderdaad sneller! :)
 

@Linda.kroese Dat kan zeker! Vast Bellen stopgezet per 28-11-2019.
 

@Ling Tsai Jammer dat het voor jou niet voordeliger is Voor 90% van onze klanten is het nieuwe aanbod aantrekkelijker maar als je in het verleden gebruikt hebt gemaakt van een mooie eerdere actie dan kan het inderdaad zijn dat je niet voordeliger uit bent. Overigens is een snelheidsverhoging met een factor 10 (van 100 Mbps naar 1000 Mbps) voor € 0,25 cent minder per maand alsnog wel een mooie deal lijkt me ;)
 

@Heimdallir Ik zie dat het voor jou inmiddels ook al is gelukt, top!

 

 

 

@Dennisk76 Dat ga ik voor je in orde maken! Kan je mij hiervoor een privébericht sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?
 

@JanWS Ik heb TV + Bellen stopgezet per 26-11-2019!
 

@iJasper Mooi dat het al gelukt is, bellen is inderdaad sneller! :)
 

@Linda.kroese Dat kan zeker! Vast Bellen stopgezet per 28-11-2019.
 

@Ling Tsai Jammer dat het voor jou niet voordeliger is Voor 90% van onze klanten is het nieuwe aanbod aantrekkelijker maar als je in het verleden gebruikt hebt gemaakt van een mooie eerdere actie dan kan het inderdaad zijn dat je niet voordeliger uit bent. Overigens is een snelheidsverhoging met een factor 10 (van 100 Mbps naar 1000 Mbps) voor € 0,25 cent minder per maand alsnog wel een mooie deal lijkt me ;)
 

@Heimdallir Ik zie dat het voor jou inmiddels ook al is gelukt, top!

 

 

 

 

Ik betaal nu voor mobiel 52,99 per maand voor 10gb.

En 36,61 voor tmobile thuis.

 

Als ik nu overstap naar tmobile fast en unlimited wat ga ik dan in totaal betalen? omdat dan waarschijnlijk sommige aanbiedingen of kortingen vervallen.

Ik wil graag mijn vaste lijn opzeggen

Ik had vorige maand mijn internet thuis gewijzigd naar 750 wanneer kreg ik de hooge snelheid? En vandaag ik had ook gewijzigd naar premium

Alvast bedankt 

Hi,

I want to cancel my interactive TV and fixed call subscription because I only use the Internet.

Thanks in advance.

Beste, ik wil graag vast bellen aanzetten. Kunnen jullie dit aanpassen? Alvast bedankt.

Ik wil het vast bellen uit mijn abonnement opzeggen.

hoe doe ik dit?

 

Mvg G

Margo

Goedendag,

Graag wil ik de onderdeel vast bellen in mijn pakket per eerst mogelijke datum stopzetten.

 

Alvast bedankt.

Beste, ik wil graag vast bellen aanzetten. Kunnen jullie dit aanpassen? Alvast bedankt.

Is al niet meer nodig. Bedankt. 

Beste,

Ik wil het vast bellen uit mijn abonnement opzeggen, hoe doe ik dit

Groet Margo

Hi, ik heb 5,5 maanden terug een abonnement afgesloten met internet, tv en vast bellen. Dit vanwege de korting de eerste zes maanden. Ik wil nu graag tv en vast bellen stopzetten omdat de kortingsperiode bijna is verlopen. Kunnen jullie me daar bij helpen? Graag stopzetten per einde van de 6 maanden (kortingsperiode) bedankt

Beste T-mobile,

Twee vraagjes:

  1. Ik wil graag mijn vast bellen stopzetten per de eerstvolgende mogelijkheid (na de kortingsperiode) omdat ik er geen gebruik van maak. 
  1. Als ik nog overstap naar het nieuwe abonnement; raak ik dan de (vaste) korting kwijt die ik heb op het tweede tv kastje en de reeds geldende korting voor 6 maanden? Want dan is het niet erg voordelig.

 

Hoi,

Ik maak geen gebruik van vast bellen en wil graag deze dienst opzeggen. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

Hallo,

 

Ik maak geen gebruik vast bellen. Ik wil dit opzeggen per eerst volgende mogelijkheid.

 

Bedankt

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Stickeric, ik heb het meteen voor je gecheckt! Als je voor Internet Fast (Thuis) en Unlimited (mobiel) kies, dan betaal je inderdaad € 25,00 + € 25,00 voor Internet Thuis (exclusief kosten Interactieve TV en vast Bellen) en mobiel. Let wel op:  als je voor Internet Fast kiest, krijg je max. 100 Mbps. Je hebt momenteel 200 Mbps. Indien je het verlies van snelheid niet erg vind, dan kun je kiezen voor Internet Fast + Unlimited om te genieten van deze mooie prijzen!

 

Hoi @anton71, ik wil je graag helpen om vast Bellen uit te zetten! Stuur mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Hier mee mag ik in je gegevens neuzen én de wijziging voor je doorvoeren!

 

Hi @momrashan, ik heb het direct voor je gecheckt en ik zie dat de wijziging netjes is doorgevoerd. Je nu geniet van 1000 Mbps!

 

Hey there @NestorHR, I’ve canceled Interactive TV and Landline for you. With a month’s notice, the subscription on Interactive TV and Landline will end per 30 November. To keep your house tidy, we’d like to receive our TV Box back from you. If you want to know how you can return this device, please check out this topic (Dutch). One quick tip: keep the receipt. Feel free to contact me again if you need any assistance with the translation. I’m happy to help!

 

Voor jullie @Gebruiker thuis, @zschuschen@mkersbergen en @beznic, heb ik jullie abonnement gewijzigd. Met een maandopzegtermijn wordt Vast Bellen stopzet. Op je tweede vraag @mkersbergen, begrijp ik het goed dat je Uit & Thuis bedoeld? De eerste zes maanden korting geldt voor de eerste zes maanden en deze zijn nu om. Als je Uit & Thuis activeert, dan verlies je niet de bestaande korting op de TV Box.

 

 @MargoR  ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega’s. Vast Bellen is stopgezet.

 

Ook voor @Ziya heb ik de wijziging doorgevoerd. Per 5 december stopt Interactive TV en vast Bellen voor jou. De wijziging kun je terugvinden door in te loggen op My T-Mobile Thuis. Ook ontvang je per e-mail een bevestiging hiervan. Wil je alvast weten hoe je de TV Box moet retourneren? Check dan dit topic.

 

Mijn excuses aan @DaveAshleyMax , ik heb je bericht niet gezien dat vast Bellen niet meer aan hoeft. De wijziging heb ik al doorgevoerd. Deze wijziging kan ik niet annuleren. Máár geen zorgen, ik zet het meteen weer uit zodra dit kan!

Ik wil TV en Bellen graag uitzetten. Kunt u dat voor mij regelen? Bij voorbaat dank.

Reageer