Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

743 reacties

Reputatie 6
Badge +7
@Andrey A Dat kan zeker, ik heb het Vast Bellen pakket voor je geactiveerd! :)

@Eline01 de boete zelf kan ik jammer genoeg niet stopzetten, hier komt dus een factuur voor. Maar geen zorgen, stuur mij weer even een bericht zodra de factuur klaar staat, dan zal ik deze meteen verrekenen!
Hoi!

ongeveer een half jaar geleden heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten voor Internet, TV en Bellen, zodat er de eerste 6 maanden korting kon worden gegeven. Nu maak ik geen gebruik van telefoon en TV en loopt de korting over een maand af. Zouden jullie mijn de TV en telefoonservice kunnen stopzetten?

Bedankt
Wil graag een tv box met harddisk recorder ontvangen
Beste meneer/mevrouw,

Ik zou graag zo snel mogelijk mijn Tv- en vast bellen abonnement stop willen zetten, aangezien de zesmaandendeal er op zit en wij hier weinig tot geen gebruik van maken.

Met vriendelijke groet,

Bram
Hi, ik heb momenteel een normaal interactief tv kastje maar ik zou deze graag omruilen voor een kastje mét HD recorder. Kan dit?
Hallo,

Graag wil ik mijn abonnement wijzigen naar alleen 50mb glasvezel internet, dus 32,50 p maand. Ik heb al eerder geprobeerd mijn televisie abonnement stop te zetten maar dat is blijkbaar niet gelukt. Kunnen jullie alles behalve internet stopzetten zodat ik op 32,50 per maand uitkom?

Alvast bedankt!

Groeten Lars
Hi T-Mobile,

Ik heb al een tijdje T-Mobile Thuis (en een T-Mobile Up mobiel abonnement). Aangezien ik liever niet nog een extra TV kastje wilde, ben ik een tijd geleden overgestapt van de TV van T-Mobile Thuis naar NLZiet op de Apple TV, maar NLZiet bevalt toch niet zo goed en ik zag dat T-Mobile nu ook een Apple TV app heeft.

Aangezien mijn T-Mobile Thuis contract-termijn ook allang voorbij is (27-5-2017), ben ik benieuwd of ik een aantrekkelijk verlengaanbod kan krijgen met Internet en de TV service.
Ik hoef nog steeds dat IPTV kastje niet, omdat ik begrepen heb ik ook gewoon TV moet kunnen kijken via m'n Apple TV.

Groeten,
Jorik
Hallo
wij willen graag de tv kunnen pauzeren moeten we dan onze tv box omwisselen??
Goedenavond,

Ik heb een abonnement T-Mobile Thuis internet, televisie en vast bellen. Aangezien ik niets met het vast bellen doe zou ik deze graag stop willen zetten en alleen internet en televisie vast houden.

Nu rest mij nog 1 probleem; mijn interactieve tv box (zonder opname functie) is helaas niet meer 100%.
Deze doet na een uur aan staan overschakelen op korrelig alsmede haperend beeld en geluid. Het kastje zelf wordt erg warm. Tijdelijke oplossingen heb ik al gevonden; namelijk het kastje van de voeding afhalen en na een half uur weer aanzetten. (fabrieksreset, modem reset bieden ook helaas geen permanent soelaas). Ik heb dit nu een week aangekeken en zie geen verbetering optreden, eerder een kortere normaal beeldtijd.

Zou mij een nieuwe/vervangende televisie box opgestuurd kunnen worden en de huidige box retour ter eventuele inspectie/controle?

Ik hoor graag van jullie!

Mvg,

Mads.
Beste dames/heren,

Ik wil graag mijn vaste telefonie opzeggen. Omdat het (vreemd genoeg) goedkoper was om dit de eerste 6 maanden toe te voegen aan mijn abonnement heb ik hiervoor gekozen. Mij is toen verteld dat het na 6 maanden opgezegd kan worden.
Via Mijn T-Mobile Thuis kan ik het helaas niet zelf doen. Daarom het verzoek om dit op deze manier op te zeggen. TV en Internet wil ik uiteraard wel graag houden.
Hoi,

ik heb internet en tv, maar zou graag mijn abonnement willen wijzigen zodat ik alleen nog maar internet heb. Ik kijk namelijk nooit meer tv. Kan dit opgezegd worden?
Goedenavond,

Wegens het aflopen van de kortingsperiode van de eerste 6 maanden en gezien we geen gebruik maken van onze vaste telefoonlijn zou ik deze optie graag uit willen zetten, scheelt toch weer €2 :)

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +5
Hi @BramenMariko, ik heb TV en vast Bellen per 11-6 uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox. De TV Box kun je retoursturen op de volgende manier: Retourinstructie.

Hoi @JorikC, ik heb gevraagd of er binnenkort even contact opgenomen kan worden met jou. Dan bespreken we meteen een verlenging en de toevoeging van TV. Bedankt voor je berichtje!

Dag @WillemVlasbloem, ik heb vast Bellen per 13-6 uit je abonnement gehaald. De bevestiging zit inmiddels in je inbox!
Reputatie 6
Badge +7
@Draker88 I can stop the TV subscription for you with a one month cancellation period. I see that you also wanted to stop the VOIP subscription earlier this month. Do you still want to stop that as well? Stopping TV will save you € 15,- per month, VOIP costs € 2,50 per month. Let me know what you want to do!

@MNieboer Ik zie dat mijn collega je inmiddels al een extra TV Box toe heeft gestuurd, helemaal goed!

@Bernd_Evers Jouw TV Box is inmiddels ook onderweg! :)

@Mmmats Ook de opdracht voor jouw extra TV Box is vanochtend aangemaakt door een collega.

@ikmoesteenusernameverzinnen Ik heb zojuist je TV en Bellen bundels stopgezet met de standaard maand opzegtermijn, dus per 22-12-2018. :)

@Izjanvanpul Dat kan zeker! De kosten voor een TV Box met opnamefunctie zijn € 5,- per maand meer. Als je hiermee akkoord bent dan wissel ik de TV Box graag voor je om!

@jessicapisu Live pauzeren is mogelijk voor alle TV Boxen op NPO 1, 2 en 3. Wil je alle zenders kunnen pauzeren? Dan heb je inderdaad een TV Box met opnamefunctie nodig.

@Tomvhoof Dat is zeker mogelijk. Ik heb jouw klantgegevens niet kunnen vinden aan de hand van je e-mailadres die je voor de Community hebt gebruikt. Zou je mij daarom een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zet ik de TV bundel voor je stop!
Reputatie 2
Hoi T-Mobile,
Zouden jullie mijn vast bellen uitzetten a.u.b.?
Mijn korting gaat binnenkort vervallen aangezien eerste 6 maanden zijn bijna voorbij en we gebruiken vaste telefoon helemaal niet 😉
Zou dit het invloed hebben op mijn Tv kortingen, klant voordeel enz.? Zo niet, graag ik het uitzetten.
Merci.
Ronald
Hoi.
Uit pure ellende ga ik hier mijn vraag maar eens stellen.

Vanaf 16 maart ben ik klant bij t-mobile. Gedurende die tijd heeft het product (alles in 1) niet goed gewerkt. Inmiddels is het modem, de router, de kabeltjes, etc, etc al drie keer vervangen. Nog steeds valt internet meerdere keren per dag uit (en dat is niet handig met puberende kinderen en thuiswerken). Daarbij komt dat op mijn klachten/vragen slechts na 1 a 2 weken wordt gereageerd door t-mobile en vervolgens duurt het weer zo 2 weken voordat Guidion langs komt. Service uit het steenkolen tijdperk! Dat kan echt niet meer. Klanten van het kastje naar de muur sturen lukt dan weer wel, en ook met een kluitje het riet in gaat prima :-(

Kortom. Ik ben er klaar mee. Ik wil alleen nog maar weg bij T mobile Thuis. En dan wel graag kostenloos (en niet na betalen van de resterende 10 maanden zoals werd voorgesteld). Ik heb hiervoor een uitgebreide klachtenbrief geschreven, met een nette (zelfs humoristische...) chronologische toelichting op de gang van zaken én met het verzoek het abonnement te beëindigen. Die brief ligt vervolgens 10 dagen bij t-mobile. Vandaag maar weer eens gebeld. Uiterst vriendelijke mevrouw aan de lijn, en die ging wel eens even 'een notitie maken en het uitzoeken'.

Het resultaat: Guidion wil weer langskomen. Aarghhh.

Kortom; ik wil weg. Zo snel mogelijk. Zonder kosten (want de ellende heeft wel lang genoeg geduurd). Gaat er nu eindelijk iemand bij T-Mobile iets doen?
Hallo,

Please remove my subscription for TV and bellen, I need just an Internet.
Hi,

Graag wil ik per direct mijn interactieve-tv abonnement & telefonie stopzetten (internet behouden) en de TV-box retour sturen. Graag ontvang ik een bevestiging.

Met vriendelijke groet,

Bart
Beste T-Mobile,

Graag zou ik mijn tv- en vaste telefonie abonnement willen opzeggen per 30/06 of 01/07/2019. Ik heb een prive bericht gestuurd naar Sander.
Ik wil graag van mijn Tmobile thuis abonnement het vast bellen en het tv abonnement stopzetten. Alleen het internet abonnement wil ik doorzetten. Graag hoor ik hoe dit werkt en welke informatie jullie hiervoor nodig hebben.

Met vriendelijke groet,
Marleen Claas
TV Box omruilen
graag zou ik mijn tv box met opname mogelijkheid willen ruilen. Heb er op dit moment 2, echter de oudste “amino a540” werk niet meer naar behoren. Kan niet meer bij mij opnames komen. Kan ook niks nieuws op nemen. Ik heb het kastje al een keer gereset/herstart.
Hallo,
Begin van het jaar heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten (Glasvezel, TV + bellen). Vanwege de kortingen heb ik TV en bellen toegevoegd. Maar ik te weinig gebruik van TV en vast bellen, daarnaast verloopt de kortingsperiode ook binnenkort, kunnen jullie voor mij TV en vast bellen stopzetten?
Bvd!
Groet
Goedemiddag,

Ik wil graag: Vast Bellen wijzigen (uitzetten)
Per de eerste mogelijkheid dat het mogelijk is.

Alvast bedankt!

met vriendelijke groet,
Verona
Graag wil ik mijn tv abo uitzetten, dank!
Reputatie 6
Badge +7
@haroldmaasen Ik kan mij je frustratie goed voorstellen. Ondanks dat het wat langer heeft geduurd zouden we toch nog één poging willen wagen met onze monteur zoals mijn collega op de 14de voorstelde. Mocht het hierna nog niet werken dan hebben we alles geprobeerd en kunnen we kijken naar een andere oplossing. Ik heb daarnaast ook je verbinding nog bekeken en ik zie een flink aantal verbonden apparaten. Heb je de verbinding al getest zonder dat al deze apparaten verbonden zijn? Ik vermoed dat hier een mogelijk oorzaak kan zitten. Je kan dit testen door modem een fabrieksreset te geven en eerst maar 1 apparaat aan te sluiten. Als dit goed gaat de volgende enzovoort totdat het weer mis gaat. Verwijder dan de verbinding van het laatst aangesloten apparaat net zo lang tot de verbinding wél stabiel blijft. Ik hoor graag wat het resultaat is!

@Michael1970 Ik heb Sander even een seintje gegeven en je ontvangt bericht van hem. Om te voorkomen dat je langer moet wachten kan je beter openbaar een bericht plaatsen, privéberichten worden niet altijd direct gelezen wanneer we bijvoorbeeld vrij zijn ;)

@rfc Ik kan de pakketten zeker voor je stopzetten, ik heb het meteen nagekeken en ik zie dat je abonnement op 18-01 is gestart. Dit betekent dat je korting op 18-07 verloopt, je hebt dus nog twee maanden te gaan. Stuur mij ergens in juni nog even een bericht, dan zet ik de pakketten dan voor je uit!

Reageer