Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

600 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Tom_V_,

Geen probleem, zo flexibel is T-Mobile Thuis! Ik ga dit voor je regelen. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Reputatie 5
Badge +3
Hi Papabear,

Wanneer je toch op minder TV's kijkt dan je had gedacht, kun je natuurlijk jouw abonnement aanpassen. Daar help ik je graag bij! Wil je daarom mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik jouw abonnement erbij pakken en aanpassen voor je!
Goedenavond,

Wij maken bijna nooit gebruik van televisie en vaste telefoon. Daarom willen we het abonnement graag aanpassen naar alleen internet. Kunnen jullie dit voor ons regelen?

Alvast bedankt! Groet David

Edit: ik heb het al online geprobeerd, maar dat heeft alleen geresulteerd in een opzegging van een zenderpakket. Dit heeft juist de maandkosten omhoog gewerkt. Vandaar dit verzoek.
Hallo de opname functie bevalt mij toch niet zo goed als verwacht en zou graag terug willen naar de tv box zonder opname functie, is het nog mogelijk om het terug te zetten naar de oude abonnement? (Actie: Gratis Interactieve TV Box -5,00)
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Davidengeleberts,

Ik ga je helpen! Ik wil dat jij geniet van jouw T-Mobile Thuis abonnement zoals jij dat wenst. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat ik jouw Vast Bellen en TV zo snel mogelijk uit je abonnement verwijder.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Stickeric,

Dat kan natuurlijk gebeuren, ik pas het graag voor je aan. Ik heb jouw gegevens nog in mijn privéberichten staan, dus ik ga de TV Box meteen voor je omruilen naar die zonder opnamefunctie!
Hallo! Ik wil graag mijn vast bellen abonnement stopzetten aangezien ik hier geen gebruik van maak.
Daarbij wil ik ook graag mijn TV abonnement stopzetten, ik maak ook hier veel te weinig gebruik. Ik vroeg mij daarbij af of ik nog in aanmerking kom voor het voordeel wanneer je meerdere abonnementen hebt bij T-mobile (ik heb mobiel en Thuis)? Hoe werkt dit precies?
Wanneer word het mogelijk om / wellicht is het al mogelijk om over te stappen van een glasvezel lijn die jullie inkopen bij KPN aka WBA naar een ODF lijn.

Dan kan ik zonder bij jullie weggaan over gaan van een 50 Mbit/s naar 750 Mbit/s.
Hoi,

Kunnen jullie bellen op mijn thuis Abo uitzetten aub?

Gr,
Pepijn
Wij willen graag onze internetsnelheid aanpassen. We hebben nu een 200Mbits/s vanwege thuis voordeel maar met jullie Draytek modem hebben we hier niet veel aan. Halen amper 70Mb, vaak zelfs maar tussen 30-35Mb, dus we kunnen net zo goed weer terug naar een 100mb/s abo. Als ik dat zelf wil aanpassen krijg ik de melding dat ik dan mijn thuis voordeel verlies, klopt dat? We willen dus graag 100 Mb/s voor de prijs van 50Mb/s
Reputatie 5
Badge +3
Hallo @ppdiana,

Als ik het goed begrijp wil je dus in jouw T-Mobile Thuis abonnement alleen internet hebben, klopt dat? Dit ga ik voor je regelen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat Vast Bellen en TV uit jouw abonnement verwijderd worden.

Met Internet Only kun jij ook gebruikmaken van Klantvoordeel! Je kunt dan een gratis speed upgrade doen, dus een stap sneller internet voor de prijs van de snelheid die ervoor komt. Stel dat jij nu 100 Mbps afneemt, kun jij dus voor dezelfde prijs 200 Mbps krijgen. Ook als je jouw Internet Only Thuis-abonnement combineert met T-Mobile Mobiel, ontvang je ook voor jouw mobiele abonnement korting. Want wie combineert, verdient meer!
Reputatie 5
Badge +3
Wat gaaf dat jij supersnel internet van 750 Mbit/s wilt, @Mdevries ! Op dit moment is het niet mogelijk om, als je nu WBA klant bent, over te stappen op ODF. We zijn wel bezig met het onderzoek hiernaar. Zodra we een uitslag weten, laten we je dat uiteraard weten!
Reputatie 5
Badge +3
Hi @peptalk ,

Allereerst wil ik je graag meegeven dat ik jouw forumnaam erg leuk en creatief vind, goed verzonnen! 😃

Ik help je graag bij het uitzetten van jouw Vast Bellen. Om een wijziging in jouw account te kunnen doen, heb ik jouw gegevens nodig. Kun je mij daarom in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Reputatie 5
Badge +3
Hey @MaiteNL, jouw naam komt me bekend voor, ik heb jou net via social media een bericht teruggestuurd! Het is het beste om jouw vraag via één kanaal te stellen, dan kunnen we je het beste helpen. Kun je mij laten weten via welk kanaal dat gaat verlopen? Dan help ik je via jouw kanaal naar keuze graag verder!
Sterre schreef:

Hey @MaiteNL, jouw naam komt me bekend voor, ik heb jou net via social media een bericht teruggestuurd! Het is het beste om jouw vraag via één kanaal te stellen, dan kunnen we je het beste helpen. Kun je mij laten weten via welk kanaal dat gaat verlopen? Dan help ik je via jouw kanaal naar keuze graag verder!



hoi @Sterre, klopt, maar kreeg gisteren geen reactie via twitter en zag later pas dit topic. Ik heb jou inmiddels via Twitter een DM gestuurd ☺
Reputatie 4
Badge +2
Ik heb een aantal dagen geleden ons abonnement aangepast via My T-Mobile. Alleen is de verandering, namelijk een extra zenderpakket Entertainment, nog steeds niet beschikbaar op de set top box. Ook is het pakket niet meer uit te zetten. Er blijft een melding staan: aanvraag in behandeling

Ik hoop niet dat hij nu toch gefactureerd gaat worden. Zo ja zo deze dan teruggeboekt kunnen worden? Of zsm geactiveerd kunnen worden?
Ik wil graag mijn extra tv box opzeggen, iemand enig idee hoe dit moet?
Mvg, Christine
Goedenavond ik ben net klant en zit wat functies te bekijken en veranderen via nu t mobile thuis.. Ik wil graag mijn vast bellen functie uitzetten omdat wij geen vaste telefoon (gaan) gebruiken maar ik moet hiervoor contact met jullie opnemen. Is het mogelijk dat dit voor mij geregeld wordt ?

Groetjes Nick Jaspers
Hallo, aangezien we vast bellen bijna niet meer gebruiken willen we dit veranderen. Is er, gezien dat ik al ruim drie jaar abonnee ben, een nieuwe aanbieding mogelijk?
Geachte,

Vandaag heb ik T-Mobile thuis gekregen. (had al een mobiele abbo en zeer tevreden).

Internet, vast bellen en TV. Je raadt het al, ik ga vast bellen niet gebruiken :-)

Kan deze (alvast) uit mijn abonnement gehaald worden?

Mvgr.
Alex
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Christienfey, jazeker! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jouw extra TV Box stopgezet wordt!
Reputatie 5
Badge +3
Hi @Nickjasp,

Wat leuk dat jij zit te kijken bij jouw My T-Mobile Thuis account! Hier kun je inderdaad veel zaken zelf regelen wat betreft je abonnement. Het Vast Bellen kun je inderdaad via mij uitzetten. Kun je mij hiervoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik dat voor je regelen!
Reputatie 5
Badge +3
Hi @BBo,

Leuk om zo'n trouwe klant als jij te mogen helpen! Ik kan het Vast Bellen uit jouw abonnement halen, maar grote kans dat je kunt verlengen en zo een mooie aanbieding kunt krijgen. Ik kan vragen of onze verlengingsafdeling je kan bellen hierover. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik het voor je in gang zetten!
Reputatie 5
Badge +3
Welkom, @AlexHoekstra ! We gaan een leuke tijd tegemoet en daar kijk ik erg naar uit. Hoogstwaarschijnlijk ontvang jij nu korting omdat je Internet, TV én Vast Bellen van ons hebt. Als ik nu Vast Bellen uitzet, verlies je de korting. Dan kom je duurder uit per maand. Ik kan wel alvast instellen dat over zes maanden, wanneer jouw korting afloopt, Vast Bellen stopt. Zo hoef je je geen zorgen te maken over de kosten hiervoor wanneer jouw kortingsperiode afloopt. Zal ik dit voor je regelen? Zo ja, kun je mij dan in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

PS Maak je ook al gebruik van Klantvoordeel? 🙂
Goedemorgen T-mobile thuis.

Graag wil ik vast bellen uitzetten, jullie kunnen mij daar vast bij helpen.
Ik maak hier geen gebruik van.

met vriendelijke groet,

Reageer