Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

1116 reacties

Hallo,

Ik heb zojuist enthousiast op My T-Mobile Thuis in ‘Abonnement’ 4 themapakketten uitgezet (Entertainment, International, Kids&Music, Infotainment). Echter: de maandprijs is niet veranderd. Nu blijkt dat ik die 4 pakketten sowieso al gratis had door de actie waarmee ik ooit (in 2015) ben begonnen.

Willen jullie die 4 pakketten weer voor mij aanzetten onder die oude voorwaarden? Ik kan ze namelijk niet meer aanzetten nu…

Dan heb ik nog 2 vraagjes: ik overweeg namelijk om ‘Bellen Vast’  ook uit te zetten.

  • Was dit ook onderdeel van de actie in 2015? en kan ik dat daarom ook maar beter niet  veranderen? 
  • Kan ik dan nog wel gebeld worden op het vaste nummer? (ik begrijp dat ik zelf niet meer kan bellen dan)

Vriendelijke groet,

Hans

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @HansNel, dat is erg onfortuinlijk. Wanneer je jouw gratis TV themapakketten uitzet in My T-Mobile Thuis, kun je dit niet ongedaan maken. Dit hangt samen met de korting die jij sinds 2015 kreeg: zodra hier een aanpassing in gedaan wordt, verandert de samenstelling en verlies je die korting. Dat wordt ook aangegeven bij de voorwaarden wanneer je deze pakketten uitzet. Ik vind het oprecht enorm jammer om dit aan je mede te delen, maar dat is wel de realiteit spijtig genoeg! 

  • Wanneer je Vast Bellen uitzet, verander je opnieuw de samenstelling van jouw aanvankelijke abonnement. Dit heeft in dat geval echter geen nadelige gevolgen voor het maandbedrag. Je zult dan het bedrag van Vast Bellen afgetrokken zien worden van het originele maandbedrag. In jouw geval (wegens inflatiecorrectie) is dat € 2,56 per maand minder. 
  • Je kunt niet meer bellen en ook niet meer gebeld worden wanneer je vaste telefonie stopzet. Bovendien verlies je het vaste telefoonnummer na 60 dagen. Dit kan worden gerectificeerd wanneer je binnen 60 dagen na het stopzetten dit terugdraait. Houd daar alsjeblieft rekening mee! 

Laat me weten wat ik voor je doen, ik help graag. Ook al kan ik het verwijderen van de pakketten niet terugdraaien, wil ik wel alles in mijn macht doen om je zo goed mogelijk te helpen. De Community is er altijd voor je! 😄

De eerste 6 maanden van mijn contract zijn enige tijd verstreken. Gezien de combinatiekorting destijds vaste telefonie erbij genomen maar daar geen enkele keer gebruik van gemaakt.

Kan ik dit laten uitschakelen zonder negatieve gevolgen voor mijn abonnement, klantvoordelen, etc? Ben hier niet zeker van omdat er destijds tussen aanvragen en opleveren van de verbinding vanalles gewijzigd is in de voorwaarden en mijn rechten daarin altijd nogal vaag zijn gebleven in mijn beleving.

Hoor graag van jullie.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @D_vd_V, top dat je het aangeeft, ik help je graag verder! Je kunt via My T-Mobile Thuis het Vast Bellen abonnement stopzetten. Omdat we hier een maand opzegtermijn voor rekenen, zal de vaste lijn vanaf 23 juli geen onderdeel meer van je abonnement zijn.

Mocht het om wat reden dan ook niet lukken, laat het me weten. Ik kan het ook op afstand voor je uitzetten! 😁👍

Het uitzetten van Vast Bellen heeft overigens geen nadelige gevolgen voor jouw Klantvoordeel. Je hebt momenteel twee TV Boxen gratis in jouw abonnement zitten; deze actie(korting) komt enkel te vervallen, wanneer je besluit één van die boxen op te zeggen.

Bedankt voor de reactie @Jason. Ga ik dat direct even doorvoeren in My T-Mobile. Scheelt toch weer € 2,50.:wink:

Goedemorgen, ik wil mijn extra tv boxen opzeggen kan dit gewoon in mijn tmobile thuis? En hoe activeer ik opnemen in de cloud ?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @FireF0x, je kunt TV Boxen inderdaad via My T-Mobile Thuis verwijderen en toevoegen (klik op het magenta linkje)! 😊 

Wat betreft Cloud Opnemen: dit is een toevoeging aan het nieuwe TV-platform T-Mobile TV. We zijn dit aan het uitrollen, de eerste klanten zijn al overgegaan op dit platform. 14 juli jongstleden was de officiële releasedatum en we sluiten steeds meer mensen aan hierop! Ik wil graag checken of jij al bent overgezet, maar met de opgegeven info in jouw gebruikersprofiel kan ik geen T-Mobile abonnement vinden. Stuur me alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht. Dan controleer ik of dit al bij jou actief is! 😁👍 Je kunt het trouwens ook checken in de My T-Mobile Thuis omgeving, dan staat er in plaats van Interactieve TV, T-Mobile TV.

Hoi @FireF0x, je kunt TV Boxen inderdaad via My T-Mobile Thuis verwijderen en toevoegen (klik op het magenta linkje)! 😊 

Wat betreft Cloud Opnemen: dit is een toevoeging aan het nieuwe TV-platform T-Mobile TV. We zijn dit aan het uitrollen, de eerste klanten zijn al overgegaan op dit platform. 14 juli jongstleden was de officiële releasedatum en we sluiten steeds meer mensen aan hierop! Ik wil graag checken of jij al bent overgezet, maar met de opgegeven info in jouw gebruikersprofiel kan ik geen T-Mobile abonnement vinden. Stuur me alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht. Dan controleer ik of dit al bij jou actief is! 😁👍 Je kunt het trouwens ook checken in de My T-Mobile Thuis omgeving, dan staat er in plaats van Interactieve TV, T-Mobile TV.

Gedaan

Reputatie 7
Badge +7

@FireF0x Je hebt (nog) geen T-Mobile TV, maar maakt net als het overgrote deel van alle mensen nog gebruik van Interactieve TV. Dit zal gaandeweg het jaar aangepast worden zodat straks iedereen overgaat. Geen zorgen dus, nog heel eventjes geduld en je kunt genieten van alle mooie verbeteringen en toevoegingen! 😁👍

Je mag de TV Boxen (en als het kan afstandsbedieningen en kabels) retourneren naar onderstaand retouradres:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Als je een apparaat terugstuurt, pak dan een gebruikte doos. Bijvoorbeeld een oude schoenendoos. Zo sparen we het milieu ook een beetje! Stuur 'm binnen 30 dagen na het verwijderen van de TV Boxen op, zo voorkom je een eventuele afkoopsom van het product in bruikleen. Thanks alvast voor je medewerking en veel plezier met jouw abonnement!

Ik ging er bij de aanvraag van Thuis vanuit dat opnemen standaard in het pakket zat. Vandaag aangesloten en helaas blijkt dit niet zo te zijn. Na het lezen van de handleiding zie ik dat ik hiervoor een harddisk recorder nodig heb. Ik heb deze optie bij de aanvraag niet gezien. Volgend community kan ik deze toevoegen via abonnement wijzigen, maar hier is alleen de standaard TV box die ik al heb zichtbaar. Alternatief is Cloud opnemen aanzetten, maar dit lukt ook niet, omdat deze ook niet zichtbaar is in My T-Mobile Thuis. Hoe kan ik  zorgen dat ik weer kan opnemen?

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Robert_TM,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! :smile:  Momenteel zijn we druk bezig met het uitrollen van ons nieuwe TV platform, meer daarover lees je hier. Die update kun jij gelukkig ook in de toekomst verwachten. Zodra je hiervoor in aanmerking komt dan ontvang je een e-mail met alle informatie. Na de update kun je ook opnemen in de cloud activeren binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. :relaxed:

Goedeavond moderator bij T-Mobile Thuis,

 

Vanavond op 8-9-2020 wilde ik -na inloggen- mijn Interactieve TV uitzetten, maar kreeg een melding dat er nog een bestelling loopt en dat ik hierdoor de Interactieve TV niet kan uitzetten, de knop blijft grijs. Dus ik naar de “Bestellingen” pagina en zie dat ik er 4 februari 2020 alles rond heb en er geen open bestellingen zijn. Als ik mij niet vergis zit deze bug er al heel lang in, na inloggen, echter had daar nooit last van en meldde dit daarom ook niet. Nu echter hindert het mij om mijn abbo aan te passen.

 

Kan iemand zo aardig zijn dit voor mij  op te lossen, hetzij de bug eruit halen opdat ik zelf de TV functie kan uitzetten. Of dat u de Interactieve TV uitzet names mij?

 

Ik heb tevens ditzelfde verzoek ge-emaild naar klantenservice@t-mobilethuis.nl.

Hier heb ik snapshots van de pagina's kunnen maken, om het probleem inzichtelijk te maken.

 

Vriendelijk dank alvast voor uw tijd!

Groet Ron

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Ron_v_U, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️🎈

Ik heb het gelijk in orde gemaakt, vanaf 8 oktober aanstaande (maand opzegtermijn) zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de apparatuur te retourneren naar onderstaand retour adres, alsjeblieft? 

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Zet jouw klantnummer en/of adresgegevens op de doos, dan koppelt onze distributie die meteen aan jouw klantprofiel. Voor alle uitleg omtrent het terugsturen van de apparatuur, check ons superhandige topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?. Mocht er iets toch niet duidelijk zijn, bekijk dan onze retour video of vraag mij om hulp. Ik zit altijd voor je klaar! 😊

 

Goedemorgen @Ron_v_U, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️🎈

Ik heb het gelijk in orde gemaakt, vanaf 8 oktober aanstaande (maand opzegtermijn) zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de apparatuur te retourneren naar onderstaand retour adres, alsjeblieft? 

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Zet jouw klantnummer en/of adresgegevens op de doos, dan koppelt onze distributie die meteen aan jouw klantprofiel. Voor alle uitleg omtrent het terugsturen van de apparatuur, check ons superhandige topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?. Mocht er iets toch niet duidelijk zijn, bekijk dan onze retour video of vraag mij om hulp. Ik zit altijd voor je klaar! 😊

 


Hallo Jason,

 

Dank je voor het welkom. Tevens dank voor de TV abbo aanpassing, kreeg de bijbehorende emails binnen en na inloggen bleek het netjes aangepast te zijn, wat ik zelf niet kon. Top actie!

 

Ik zal het retouradres overnemen en de nodige gegevens op de doos zetten zoals je verzocht.

Fijne avond!

 

Groet

Ron

Reputatie 1

ik heb 12 augustus film 1 genomen met 7,50 korting tot en met 11 september.

nu krijg ik mijn factuur over september en daar betaal ik 12,25 over de hele maand terwijl hij op 11 september word stop gezet ik zou 2,75 moeten betalen over die 11 dagen.

4,84 augustus en 2,75 september ik heb contact gehad met de klanten service maar die blijft erbij dat het juist is.nu betaal ik dus 12,25 te veel.

wat kan ik hiermee.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @theogtj11, top dat je om hulp vraagt bij het berekenen van wat je te veel betaald hebt. Ik heb er meteen naar gekeken en kom tot de volgende conclusie:

Je hebt op 12 augustus inderdaad Film1 genomen en hebt deze tot 11 september ontvangen (direct op 12 augustus verwijderd met één maand opzegtermijn). De standaard maandprijs voor Film1 is €15,00, omdat je echter de eerste maand € 7,50 korting ontvangt, betaal je de eerste maand slechts € 7,50. Op de aankomende factuur van september zie ik vier bedragen staan die met Film1 te maken hebben:

  1. € 15,00
  2. € 9,64
  3. -€ 4,84
  4. -€ 2,75 

Dit is samen € 17,05. Omdat je slechts één maand van Film1 hebt genoten, hoor je € 7,50 te betalen. € 17,05 - € 7,50 is € 9,55. Je hebt dus € 9,55 te veel betaald. Dit bedrag zal ik vergoeden zodat het op een volgende rekening in mindering wordt gebracht op jouw maandbedrag. Sorry voor het ongemak!

 

Reageer