Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

798 reacties

Hoi, willen jullie voor mij eind van de actieperiode het vast-bellen uitschakelen? We gaan het niet gebruiken, dus zonde om voor te betalen. Bij voorbaat dank.
Hallo,

ik zou graag mijn tv en telefonie uit willen zetten aangezien we dit toch niet gebruiken. hoe moet ik dat doen?
Reputatie 5
Badge +3
@M109 Heel begrijpelijk dat je Vast Bellen uit wilt zetten als je er geen gebruik van maakt. Gelukkig is T-Mobile Thuis flexibel en kan dit gewoon! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan verwijder ik je Vast Bellen uit je abonnement.

@fhoog Ik zorg ervoor dat jouw Vast Bellen stopt zodra de kortingsperiode voorbij is, ga ik voor je regelen! Wat ik daarvoor nodig heb is jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer in een privébericht ? Zodra ik deze gegevens binnen heb, ga ik voor je aan de slag. 🙂

@martien1973 Dat kan en wil ik zeker voor jou doen! 😃 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jou Vast Bellen zo snel mogelijk stopt.

@AndreMobile Komt voor de bakker! Ik zal jouw T-Mobile Thuis abonnement omzetten naar Internet Only. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan regel ik dit voor je.

@Arthur-gold Gaan we doen! Zullen we de wisseltruc uitvoeren? Jij stuurt mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer in een privébericht , dan zorg ik dat jouw interactieve TV Box uit jouw abonnement verwijderd wordt. Vergeet je de Box niet naar ons terug te sturen? In dit topic zie je hoe je dat doet: [Video] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

@Livonias Ga ik voor je regelen. 🙂 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat het Vast Bellen uitstaat zodra jouw actieperiode afloopt.

@fsiebrand77 Ik snap dat je dit uit je abonnement wilt verwijderen, als je het niet gebruikt. Scheelt toch iets in de kosten, nietwaar? Ik ga zo snel mogelijk zorgen dat jouw abonnement alleen nog maar uit Internet Only bestaat. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hoi! Ik heb op dit moment Internet, TV en vast bellen. Ik wil graag het TV abonnement (en bijbehorende TVbox) uitzetten. Ik gebruik het helemaal niet op. Ik hoor graag hoe we dit kunnen regelen.
Alvast bedankt
Hallo,

ik wil graag ons Vast Bellen uit zetten.
Hallo,

lk zou graag vast bellen uitgezet hebben en een extra digitale ontvanger zonder opnemen toevoegen.

Kan dit?
Reputatie 5
Badge +3
@Garjan Hey Garjan! Ik help je hier graag bij. Begrijp ik goed dat je in jouw abonnement Internet en vast Bellen over wilt houden? Dan ga ik jouw TV inclusief box zo snel mogelijk uit jouw pakket verwijderen! Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ga ik het voor je regelen! 😃

@Hbeen Ga ik voor je doen, Hbeen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zet ik jouw vast Bellen uit.

@JGBargeman Natuurlijk kan dat! Ik check eerst graag of een extra TV Box zonder opnamefunctie mogelijk is op jouw adres. Maar het vast Bellen uitzetten kan ik meteen al doen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je puzzelen en aan de slag. 🙂
@BBo

Bedankt voor de gegevens. Ik zorg ervoor dat er binnenkort contact opgenomen wordt!

Sander

Een maand geleden heb ik aangegeven dat ik mijn abonnement wilde aanpassen. Er zou contact met me worden opgenomen. Maar tot nu toe (dus ruim een maand later) geen enkel contact. Ik zal de kosten voor de vaste telefoon dan maar zelf debiteren van de automatische incasso...

Dat moet een goede aanbieding worden anders ga ik elders kijken. Zo ga je niet met klanten om.
Hallo,
wij hebben sins deze week tv van jullie. Maar kunnen nu eigenlijk niet meer eerst keken we altijd Netflix. En we kunnen nu ook niet meer pauzeren. Had dat wel in de winkel gezged dat we wilde pauzeren. Er Staat ook €5 op mijn rekening voor de tv box.
als we dat vantevoren hadden geweten waren we denk ik niet overgestapt.
Komt er in de toekomst wel Netflix op?
Groetjes Jessica
Ik wil graag mijn vast bellen abbonnement stopzetten. Hoe doe ik dat?
Hallo,
ik wil graag een extra tv box ontvangen.
Groetjes,
manon Custers
Ik zou graag mijn vast bellen stopzetten aangezien ik dat toch niet gebruik.
Reputatie 6
Badge +7
@BBo Oei, daar is duidelijk iets misgegaan! Normaal gesproken nemen onze collega's binnen 1 of 2 werkdagen telefonisch contact met je op. Ik zou je af willen raden om een bedrag te storneren. Als een bedrag te lang open blijft staan dan worden er automatisch incassokosten in rekening gebracht. Ik ga er voor zorgen dat mijn collega alsnog begin van de week contact met je opneemt!

@jessicapisu Hi Jessica, ik geef je graag meer uitleg! Pauzeren en opnemen is zeker mogelijk maar hiervoor heb je een Tv Box met opnamefunctie nodig. Op dit moment maak jij gebruik van twee TV Boxen zonder opnamefunctie. Ik kan de TV Boxen voor je omwisselen als je wil, de kosten hiervoor zijn wel € 5,- per maand meer per TV Box. Voor je huidige TV Boxen worden er geen kosten in rekening gebracht. Je ziet deze inderdaad wel op je factuur staan maar je ziet ook de korting vermeld waardoor je op een total van € 0,- uit komt! ;)

@janverhoeven88 Ik kan het bellen pakket voor je stopzetten met een maand opzegtermijn. Bevestig mij dit nog even dan zet ik het Bellen abonnement voor je uit!

@Manon.custers Ik kan een nieuwe TV Box voor je toevoegen, laat nog even weten of je er één wil mét of zonder opnamefunctie, dan zorg ik dat deze jouw kant op komt!

@irtimmer Voor jou geldt hetzelfde als voor jan 🙂
Hoi,

Graag zou ik het onderdeel vast bellen willen stopzetten in mijn abonnement. Kan iemand mij hiermee helpen?
Via deze weg willen wij graag onze extra tv box opzeggen. Graag uw reactie T-Mobile! Mvg.
Ik wil graag per direct mijn extra tv box stopzetten. Dit lukt niet op de site.
alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +3
@Jessica0704 Daar wil ik je graag bij helpen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan verwijder ik jouw vast Bellen zo snel mogelijk uit jouw abonnement.

@MdW7681 Ik ga voor je regelen dat jouw extra TV Box uit jouw abonnement verwijderd wordt. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Geef ook meteen door of dit een TV Box mét of zonder opnamefunctie is. Vergeet je de TV Box niet naar ons terug te sturen? Thanks!

@jantje81 Het klopt dat dat niet via de site kan, maar ik ben er om je hierbij te helpen! Ik verwijder de extra TV Box voor jou uit je abonnement. Hier zit geen opzegtermijn aan vast, dus dit kan ik inderdaad per direct voor je doen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ook van jou hoor ik graag of dit een TV Box mét of zonder opnamefunctie is. Graag zien we de TV Box terug, dus vergeet hem niet naar ons terug te sturen!
Reputatie 6
Badge +7
@BBo Mijn collega heeft vandaag geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen maar hij heeft je niet kunnen bereiken. Je kan eventueel zelf contact opnemen via het gratis nummer 0800 0092 of laat mij nog even weten wanneer we jou het beste kunnen bereiken, dan laat ik mijn collega opnieuw contact met je opnemen!
Reputatie 2

Ik heb nog steeds geen antwoord mogen ontvangen op mijn privébericht, kan je hier nog naar kijken?
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Kras91,

Mijn excuses voor de vertraging! Ik heb je direct een privébericht gestuurd met tekst en uitleg!
Hi, i seriously need to disable this subscription because i never had a tv and never use it. The first 6 months was fine, but now i'm paying more and i don't want at all.
Can someone please remove this useless subscription? I cannot get in touch with the customer service, my phone rejects to call that number only.

All i want is to pay less then now, so please remove this tv subscription.
Hallo,

Op het moment heb ik T-Mobile thuis internet+tv+bellen. Nu gebruik ik tv en bellen eigenlijk nooit meer. Graag zou ik deze twee dingen opzeggen en alleen mijn internet behouden. Bedankt!

Thomas
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Thomasssz,

Dat ga ik voor je regelen! Is jouw actieperiode al voorbij? Zo niet, raad ik je aan om nog even te wachten met deze twee producten uit te zetten. Juist omdat je Alles-in-1 hebt, ontvang je het eerste half jaar korting namelijk! Mocht je buiten de actieperiode zitten, zet ik jouw TV en vast Bellen zo snel mogelijk voor je uit. Kun je mij dan in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Please, disable the TV. I want to pay less, 56 euro per month is too much. What would you suggest me to keep the price low but still have a good service? Should i decrease the internet speed or just by disabling the tv is going to be less then 56? I need some help 😞
Hallo,
Ik zou graag een extra tv box willen bestellen om zo ook tv te kunnen kijken in de slaapkamer.
Wat kost een extra tv box?

Reageer