Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

798 reacties

Goedemiddag,

Via deze weg wil ik graag een extra interactieve TV Box bestellen. Ik hoor graag welke informatie u daarvoor van mij nodig hebt.

Groet,
Bernd
Ik zou graag een 2e box opgestuurd krijgen.
Hoi!

ongeveer een half jaar geleden heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten voor Internet, TV en Bellen, zodat er de eerste 6 maanden korting kon worden gegeven. Nu maak ik geen gebruik van telefoon en TV en loopt de korting over een maand af. Zouden jullie mijn de TV en telefoonservice kunnen stopzetten?

Bedankt
Hi, ik heb momenteel een normaal interactief tv kastje maar ik zou deze graag omruilen voor een kastje mét HD recorder. Kan dit?
Hallo
wij willen graag de tv kunnen pauzeren moeten we dan onze tv box omwisselen??
Hoi,

ik heb internet en tv, maar zou graag mijn abonnement willen wijzigen zodat ik alleen nog maar internet heb. Ik kijk namelijk nooit meer tv. Kan dit opgezegd worden?
Reputatie 6
Badge +7
@Draker88 I can stop the TV subscription for you with a one month cancellation period. I see that you also wanted to stop the VOIP subscription earlier this month. Do you still want to stop that as well? Stopping TV will save you € 15,- per month, VOIP costs € 2,50 per month. Let me know what you want to do!

@MNieboer Ik zie dat mijn collega je inmiddels al een extra TV Box toe heeft gestuurd, helemaal goed!

@Bernd_Evers Jouw TV Box is inmiddels ook onderweg! :)

@Mmmats Ook de opdracht voor jouw extra TV Box is vanochtend aangemaakt door een collega.

@ikmoesteenusernameverzinnen Ik heb zojuist je TV en Bellen bundels stopgezet met de standaard maand opzegtermijn, dus per 22-12-2018. :)

@Izjanvanpul Dat kan zeker! De kosten voor een TV Box met opnamefunctie zijn € 5,- per maand meer. Als je hiermee akkoord bent dan wissel ik de TV Box graag voor je om!

@jessicapisu Live pauzeren is mogelijk voor alle TV Boxen op NPO 1, 2 en 3. Wil je alle zenders kunnen pauzeren? Dan heb je inderdaad een TV Box met opnamefunctie nodig.

@Tomvhoof Dat is zeker mogelijk. Ik heb jouw klantgegevens niet kunnen vinden aan de hand van je e-mailadres die je voor de Community hebt gebruikt. Zou je mij daarom een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zet ik de TV bundel voor je stop!
Hallo,

Please remove my subscription for TV and bellen, I need just an Internet.
Ik wil graag van mijn Tmobile thuis abonnement het vast bellen en het tv abonnement stopzetten. Alleen het internet abonnement wil ik doorzetten. Graag hoor ik hoe dit werkt en welke informatie jullie hiervoor nodig hebben.

Met vriendelijke groet,
Marleen Claas
Goedemiddag,

Ik wil graag: Vast Bellen wijzigen (uitzetten)
Per de eerste mogelijkheid dat het mogelijk is.

Alvast bedankt!

met vriendelijke groet,
Verona
Goedenmiddag,
Ik heb een tmobile thuis alles in 1 pakket. Graag wil ik 'vast bellen' uit laten zetten omdat ik hier geen gebruik van maak.
Alvast bedankt
@Sterre PM gestuurd, lekker laat maar kreeg geen notificatie van je reply dus dacht er bij toeval vandaag weer aan 🙂
Hoi,

Ik heb sinds kort met mijn huisgenoten samen besloten tmobile thuis te nemen.
Ze wilde eerst allemaal tv hebben dus heb ik 4 boxen genomen. Nu willen 2 van mijn huisgenootjes toch geen tv meer maar heb ik wel de boxen in huis. Kan dit omgezet worden en die boxen geretouneerd worden? 🙂
@Draker88 I can stop the TV subscription for you with a one month cancellation period. I see that you also wanted to stop the VOIP subscription earlier this month. Do you still want to stop that as well? Stopping TV will save you € 15,- per month, VOIP costs € 2,50 per month. Let me know what you want to do!

Yes ,i would definetely cancel the tv subscription forever and i would also like to cancel the VOIP costs because i'm not using any phone. What matters me is the internet connection, if you have suggestions on how to reduce it a bit, with the best compromise i'd appreciate. Thanks for your help
Hello,

I have an abonnement with Internet TV and phone. For the first 6 months I had a discount but now it's over and I would like to remove the TV and the phone since I don't use any of them. How can I do this ?

By the way, I don't speak dutch so if you could reply in english would be very appreciate. Thank you.

Best,

MC
Hoi
ik wil mijn tv ab. Opzeggen. Waarom kan dit niet via de website?
Goedemiddag,

Mijn abonnement van T-mobile Thuis loopt in januari af.
Nu heb ik internet+tv+bellen, echter ik gebruik geen tv en telefoon.
Kunnen jullie me een passend aanbod doen?

Jeroen
Hallo, ik wil mijn T-Mobile Thuis abonnement wijzigen, en wel zodanig dat ik alleen nog kan internetten. Vast bellen en de TV box kunnen dus definitief vervallen. Kunt u mij helpen?
Hoi,

9 januari loopt ons abonnement af en ik vroeg me af of er nog een goede verlenings aanbieding is. Ik wil graag Internet, TV (met opnemen) en het Kids pakket.
In het huidige abonnement zit ook bel;len en een tweede TV receiver maar dat heb ik niet meer nodig.
Reputatie 2
Ik heb T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. vanwege de korting in het eerste half jaar hebben vast bellen en tv abonementen. Ik doe echter niets met het vaste bellen kijk ik niet vaak naar tv De kortingsperiode binnenkort is verlopen, willen jullie TV en bellen abonemen uitzetten?
Hoi ,

kunnen jullie vast bellen en interactieve tv stopzetten?
Goede morgen.
Ik heb gister via chat vast bellen uit gezet dit wil ik graag annuleren, kunnen jullie mij helpen.
Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging, laat dan gerust een berichtje achter in dit topic!
Ik maak al een tijd geen gebruik meer van mijn tv-abonnement, dus wil ik het uitzetten. Kan dat eenvoudig geregeld worden?
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Valguri I removed TV and vast Bellen from your account. I used a one month notice, so on December 21 both services will end. You'll receive confirmation by e-mail in a minute! You'll alos receive a retourdoos in about three weeks so you can return the TV Box along with adapter and remote. If there's anything else, let me know!

Hoi @marleenclaas, voor jou hetzelfde verhaal als hierboven. Per 21-12 eindigen beide diensten. Retourdoos en bevestiging per e-mail volgen! :)

Hoi @veronafonken en @JimStavenuiter ik heb per de eerst mogelijke datum vast Bellen uitgezet. Per 21-12 zal het bij jullie allebei stoppen. Binnenkort ontvangen jullie nog een e-mail ter bevestiging!

Hoi @Myleneeee, dat is natuurlijk zonde van het geld. Ik heb dan direct twee TV Boxen uit het pakket gehaald. Je ontvangt komende week een retourdoos om de boxen te retourneren. Past het niet? Pak dan een ander doosje en bekijk de instructie in deze video. :)

Hi @Draker88 I just cancelled both TV and vast Bellen. Your first mention was 14-11, so with a monts notice I cancelled both on 14-12. As for you Internet, you can change to the speed of 50 Mbps for € 32,50 a month. Would you like me change that for you?

Hi @Draker88 I just cancelled both TV and vast Bellen. Your first mention was 14-11, so with a monts notice I cancelled both on 14-12. As for you Internet, you can change to the speed of 50 Mbps for € 32,50 a month. Would you like me change that for you?

Now its 37.50 , right? Is good that way! Thanks for your help

Reageer