Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1105 reacties

Hallo, 

Graag wil ik vast bellen uit mijn abonnement stopzetten. Hopelijk kan dit zo geregeld worden. 

Hi mods,

Even voor de zekerheid (en ik het anders zelf ook ga vergeten); maar hebben jullie mijn berichtje van vorige week gezien? Ik wil graag vast bellen uit mijn abonnement halen.

Alvast bedankt!

Goedemiddag,

Wij willen graag het TV gedeelte van ons abonnement stopzetten, en alleen nog gebruik maken van internet. Zouden jullie dit voor ons willen doen?

Dank jullie wel.

gr,

Hallo, 

Ik wil graag vast bellen en tv uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Reputatie 7
Badge +7

@Jaxz Je TV pakket stopt per 27-01-2020!

@emptyal Ik heb voor jou Bellen en TV ook stopgezet per 27-01-2010. Je maandbedrag voor internet heb ik aangepast naar € 30,- per maand. Let op, hierdoor kan er een herberekening van je maandbedrag plaats vinden waardoor je komende factuur hoger uitvalt. Maar geen zorgen, dit is gewoon een correctie omdat je een maand in het voren betaalt en wordt de volgende maand weer recht getrokken. :wink:

@Siskooo Dat kan zeker! Ik heb alleen jouw klantgegevens niet. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan pas ik het voor je aan! En jij uiteraard ook fijne feestdagen! :slight_smile:

@dummymcdummdumm Voor jou heb ik het ook aangepast per 27-01-2020.

hallo

ik wil graag de interactieve tv uit mijn abonnement halen. Ik wil alleen internet overhouden

Reputatie 2

Hoi,

Ik wil graag vast bellen en tv uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

ennuh fijne feestdagen natuurlijk :)

Hoi,

ik wil graag vast bellen en interactieve televisie uitzetten. Internet wil ik graag blijven houden. Kunnen jullie me hierbij helpen?

Verder zag ik net dat dezelfde internet-verbinding (glasvezel met 50MBit) nu 30€ pm aangeboden wordt ipv 32.50€ wat ik op dit moment betaal. Kan ik gebruik maken van de nieuwe prijzen?

Alvast bedankt en groet,
Malte

Hallo, 

Ik wil graag Interactieve TV + Interactieve TV Box uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen regelen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Dennis

Reputatie 7
Badge +7

@Maannaro Goed om te horen dat het gelukt is, veel kijkplezier!

@Arno71 Ik heb TV en Bellen stopgezet per 02-01-2020. :slight_smile:

@LukeUtrVastB Excuses, zo te zien hebben we jouw bericht over het hoofd gezien. Ik heb bij deze je Bellen pakket stopgezet!

@87rob87 Dat kan zeker! Als je mij even een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan pas ik het graag voor je aan.

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn TV Box zonder harddisk om willen ruilen voor een TV Box met harddisk, zodat ik op kan nemen.

Heb vanmiddag via my T-Mobile de TV Box zonder harddisk al opgezegd, maar kan nu niet de TV Box met harddisk bestellen omdat er een bestelling actief is van de opzegging van de TV Box zonder harddisk.

Is het mogelijk de boxen om te ruilen, zodat ik niet zonder kom te zitten?

Gr. Martin

Helpdesk T-Mobile gebeld hierover en het is inmiddels opgelost.

Mijn korting van het eerste half-jaar verloopt bijna. Kunnen jullie het vast-bellen stopzetten wanneer mijn kortingsperiode is verlopen? Alvast bedankt. Gr Rob

Beste T-Mobile  moderator(s),

Ik heb 14 dagen geleden gevraagd om mijn vaste telefonie uit mijn abonnement te halen maar heb nog geen reactie mogen ontvangen.

Kan iemand daar even naar kijken en alsnog de vaste verbinding uitschakelen en mijn maandelijks betaal-bedrag aanpassen?

Alvast bedankt.

Hallo Mods

Ik wil graag, na beëindiging van de kortingsperiode, TV en Vast bellen stopzetten.

Alvast bedankt.

Gr. Arno

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn TV Box zonder harddisk om willen ruilen voor een TV Box met harddisk, zodat ik op kan nemen.

Heb vanmiddag via my T-Mobile de TV Box zonder harddisk al opgezegd, maar kan nu niet de TV Box met harddisk bestellen omdat er een bestelling actief is van de opzegging van de TV Box zonder harddisk.

Is het mogelijk de boxen om te ruilen, zodat ik niet zonder kom te zitten?

Gr. Martin

Reputatie 6
Badge +2

Hey @royelbers & @FQR,

Ik heb zojuist jullie vast Bellen pakket uitgezet. De e-mail met de bevestiging volgt! :wink:

Ik wil ook graag het Vast Bellen uit ons abonnement halen, ook hier gebruiken we het eigenlijk niet meer. 

Alvast bedankt!

Voor mij ook graag het bellen uitzetten, deze wordt niet gebruikt.

Alvast dank!

Beste Brain,

Ook graag voor mij het Bellen uitzetten!

Bedankt voor het regelen.

Reputatie 7
Badge +7

@Rtoom Ik heb je Bellen pakkket per 16-01-2020 stopgezet!

@royelbers Voor jou heb ik het TV pakket stopgezet per 22-01-2020 wanneer de kroting af loopt. Wil je wel gebruik blijven maken van Bellen?

@F4PX Ook voor jou pas ik het graag aan maar ik heb je klantgegevens niet. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan zet ik het Bellen pakket voor je uit!

Goedemiddag,

Ik zou graag per direct het vaste bellen uit mijn abonnement willen schrappen.

Kunnen jullie dat doorvoeren?

Alvast dank

Hoi,

Ik heb de eerste maanden bij T-Mobile veel problemen gehad met mijn TV box, nu bijna een half jaar verder is de actie verlopen van 6 maanden gratis TV. Nu wil ik graag mijn TV abonnement stop zetten, maar ik kan dit nergens terug vinden.

Kunnen jullie voor mij het TV-abonnement stop zetten 6 maanden na de eerste dag dat ik TV had (dit zodat er geen extra kosten bij komen).

Hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

Roy Elbers

Beste T-Mobile,

Ik zou graag mijn vast bellen / Bellen Start stop zetten. Destijds voor korting benodigd, maar nooit gebruikt.

Alvast bedankt!

Reputatie 3
Badge +2

Hey @GerApp! Zo te zien heeft één van mijn collega's dit al voor je in orde gemaakt. Fijn! :muscle_tone2:

@Garjan @Leanneeva, Ik heb dit direct voor jullie in orde gemaakt. Jullie ontvangen van mij een bevestiging per e-mail! 

@Bert 1954 Dit heb ik direct geregeld Bert. Je krijgt inderdaad nog steeds €5 korting, op de TV Box met opnamefunctie. Deze is normaal €10 per maand, voor jou €5. Ook jij ontvangt van mij een bevestiging per e-mail! :smile:

Ik zou graag mijn tv box zonder opname functie willen omruilen voor eentje met opname functie.  Geld ook daar de 5 euro korting voor die je krijgt als je 1 tv box  krijgt?

Reageer