Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!


Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1204 reacties

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet.

 

Op elk moment kun je bij T-Mobile Thuis je abonnement gratis aanpassen. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Wil je TV of Vast Bellen uitzetten, bijvoorbeeld tijdens een vakantie, geef dit dan tijdig aan ons door. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV
 


 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen en ben je al klant van T-Mobile Thuis of kijk je geen TV meer? Je kunt makkelijk zelf TV aan- en uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanzetten. Je ontvangt de eerste drie maanden van je abonnement korting als je Internet en TV hebt, maar alleen wanneer je dit initieel kiest bij je aanvraag. De actiekorting is een pakketkorting. Let op deze periode als je TV uitzet! 😉

 

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile Thuis genieten? Dan heb je per TV een Interactieve TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk cloud opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van cloud opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV Platform, is het niet mogelijk om cloud opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt ontvang je hierover bericht.


 

Internet
 

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw Wifi? Met onze Wifi-punten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 Wifi-punten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de Wifi-punten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 
 

 

Heb je een T-Mobile Thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel Uit & Thuis.

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?

 


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, Wifi, Bellen of E-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je Wifi-netwerk aanpassen. Zo kun je je Wifi-naam en Wifi-kanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je Wifi-netwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan-/uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer of juist minder? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, of geen gebruik meer maken van de vaste lijn, dan kun je dit ook gemakkelijk aanpassen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Houd er dan rekening mee dat het niet mogelijk is om een pakket naar een ander adres te laten sturen. Je kunt er natuurlijk wél voor kiezen om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie! 😄🏤 Bijvoorbeeld als je al weet dat je niet thuis bent als de chauffeur langs wil komen op het afgegeven tijdstip. Dit kan alleen via de PostNL app, tot één dag van tevoren tot uiterlijk 22:00 uur. Download de app hier! Vul de Track & Trace code in samen met jouw postcode wanneer je de app hebt gedownload, klik op “bezorging wijzigen” en kies het gewenste PostNL-punt.


 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?
 


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Geen enkel probleem! Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata. Geef een seintje in het speciale factuur topic, dan zorgen wij ervoor dat jouw factuur vanaf de volgende maand een nieuwe incassodatum heeft. Je kunt jouw rekeningen trouwens inzien via je My T-Mobile Thuis account.

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Telefonie nodig en neem je het liefste toch T-Mobile Thuis mee! Check daarvoor het speciale verhuis topic en geef nu jouw verhuizing aan ons door.

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile Thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1116 reacties

Reputatie 2

Mijn half jaar korting voor T-mobile thuis zit erop en wil daarom graag mijn vaste telefonie stopzetten. We maken er toch geen gebruik van. 
 

Dank alvast!

Goedendag,

Graag wil ik de onderdelen tv en vast bellen in mijn pakket per eerst mogelijke datum stopzetten.
Kan dit geregeld worden?
Alvast bedankt.

Ik heb begrepen dat TV maandelijks opzegbaar is, bij deze wil ik mijn TV abonnement met ingang vanaf vandaag wordt opgezegd. 

Hallo ik heb net gelezen over de nieuwe pakketen met tmobile thuis en mobiel internet. 

Als ik dan mijn pakketen aanpas naar tmobile unlimited en tmobile fast 100mbit.

Wat word mijn nieuwe maandelijkse kosten voor thuis en mobiel? 

Ik heb begrepen dat TV maandelijks opzegbaar is, bij deze wil ik mijn TV abonnement met ingang vanaf vandaag wordt opgezegd. 

Is al opgelost Telefonisch  via klantenservice, stuk sneller dan via hier. 

Hoi,

 

ik wil graag vast bellen uitzetten. Kan dit??

 

gr linda 

Ik wilde gisteren i.v.m  prijzenoorlog die T mobile heeft ontketend  mijn Internet 100  a € 36  aanpassen naar  Internet 1Gb  a € 25 .  € 11  voordeliger  Dit heb telefonisch geregeld maar kwam van een koude kermis hier van terug.  

Mijn oude abonnement  kost met alle voordeeltje kortingen nu € 60,25   Maar dat word aanzienlijk duurder  als dit wilt aanpassen  Internet 1 GB € 40 minus korting   € 15 = € 25, dus mijn nieuw abonnement word nu € 60,00  tijdelijk want na 3 maanden gaat de actie korting eraf  a € 5,00 en word het totaal € 65,00 .

Hoezo Voordeel  volgens persbericht zou de consument € 30,00 tot € 50,00 schelen mooi niet dus 

Wat gebeurt er je raakt alle opgebouwde voordelen kwijt   in mijn geval wilden ik zoals ik dit  in het begin van mijn verhaal aangaf Internet 100 aan passen naar internet 1gb  

Dus had ik € 11, 00 voordeel op mijn totaal van mijn abonnement moeten krijgen   Is nog niet wat T-moblie  aankondigde.

Dus heb ik alles weer direct teruggedraaid zo kun ook een Oorlog winnen.

Hallo, ik zou graag de vaste telefonie en de interactieve tv uit mijn abonnement stopzetten. Ik hoop dat dat via deze weg kan. Alvast bedankt!

Telefonische wijziging Internet-pakket niet verwerkt

Geachte heer, mevrouw,

Op 11-10-2019 zegde ik mijn mobiele abonnement op bij T-Mobile per 15-11-2019. Aangezien Klantvoordeel i.c.m. dit abonnement is geactiveerd, en daardoor mijn bestelde Internet 50 abonnement (€ 28,-) is geüpgrade naar het Internet 100 pakket (van € 31,- voor € 28,-), belde ik de klantenservice om te melden dat ik per 15-11-2019 € 28,- (i.p.v. € 31) wil blijven betalen en daardoor naar het reguliere 50 abonnement zou gaan. Dit zou per 15-11-2019 gebeuren, echter heb ik daarvan tot op heden geen bevestiging ontvangen. Zelf kon ik via My T-Mobile de mutatie niet verrichten per 15-11-2019 (wijzigingen gaan direct in) waardoor ik contact opnam met de klantenservice om de juiste wijziging uit te voeren, dat is kennelijk niet goed uitgepakt. Hierbij alsnog het verzoek van mij om mij per 15-11-2019 terug te zetten naar het Internet 50-pakket á € 28,- per maand. 

 

Met vriendelijke groet,

Windows 

Reputatie 7
Badge +7

@Dennisk76 Dat ga ik voor je in orde maken! Kan je mij hiervoor een privébericht sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?
 

@JanWS Ik heb TV + Bellen stopgezet per 26-11-2019!
 

@iJasper Mooi dat het al gelukt is, bellen is inderdaad sneller! :)
 

@Linda.kroese Dat kan zeker! Vast Bellen stopgezet per 28-11-2019.
 

@Ling Tsai Jammer dat het voor jou niet voordeliger is Voor 90% van onze klanten is het nieuwe aanbod aantrekkelijker maar als je in het verleden gebruikt hebt gemaakt van een mooie eerdere actie dan kan het inderdaad zijn dat je niet voordeliger uit bent. Overigens is een snelheidsverhoging met een factor 10 (van 100 Mbps naar 1000 Mbps) voor € 0,25 cent minder per maand alsnog wel een mooie deal lijkt me ;)
 

@Heimdallir Ik zie dat het voor jou inmiddels ook al is gelukt, top!

 

 

 

@Dennisk76 Dat ga ik voor je in orde maken! Kan je mij hiervoor een privébericht sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?
 

@JanWS Ik heb TV + Bellen stopgezet per 26-11-2019!
 

@iJasper Mooi dat het al gelukt is, bellen is inderdaad sneller! :)
 

@Linda.kroese Dat kan zeker! Vast Bellen stopgezet per 28-11-2019.
 

@Ling Tsai Jammer dat het voor jou niet voordeliger is Voor 90% van onze klanten is het nieuwe aanbod aantrekkelijker maar als je in het verleden gebruikt hebt gemaakt van een mooie eerdere actie dan kan het inderdaad zijn dat je niet voordeliger uit bent. Overigens is een snelheidsverhoging met een factor 10 (van 100 Mbps naar 1000 Mbps) voor € 0,25 cent minder per maand alsnog wel een mooie deal lijkt me ;)
 

@Heimdallir Ik zie dat het voor jou inmiddels ook al is gelukt, top!

 

 

 

 

Ik betaal nu voor mobiel 52,99 per maand voor 10gb.

En 36,61 voor tmobile thuis.

 

Als ik nu overstap naar tmobile fast en unlimited wat ga ik dan in totaal betalen? omdat dan waarschijnlijk sommige aanbiedingen of kortingen vervallen.

Ik wil graag mijn vaste lijn opzeggen

Ik had vorige maand mijn internet thuis gewijzigd naar 750 wanneer kreg ik de hooge snelheid? En vandaag ik had ook gewijzigd naar premium

Alvast bedankt 

Hi,

I want to cancel my interactive TV and fixed call subscription because I only use the Internet.

Thanks in advance.

Beste, ik wil graag vast bellen aanzetten. Kunnen jullie dit aanpassen? Alvast bedankt.

Ik wil het vast bellen uit mijn abonnement opzeggen.

hoe doe ik dit?

 

Mvg G

Margo

Goedendag,

Graag wil ik de onderdeel vast bellen in mijn pakket per eerst mogelijke datum stopzetten.

 

Alvast bedankt.

Beste, ik wil graag vast bellen aanzetten. Kunnen jullie dit aanpassen? Alvast bedankt.

Is al niet meer nodig. Bedankt. 

Beste,

Ik wil het vast bellen uit mijn abonnement opzeggen, hoe doe ik dit

Groet Margo

Hi, ik heb 5,5 maanden terug een abonnement afgesloten met internet, tv en vast bellen. Dit vanwege de korting de eerste zes maanden. Ik wil nu graag tv en vast bellen stopzetten omdat de kortingsperiode bijna is verlopen. Kunnen jullie me daar bij helpen? Graag stopzetten per einde van de 6 maanden (kortingsperiode) bedankt

Beste T-mobile,

Twee vraagjes:

  1. Ik wil graag mijn vast bellen stopzetten per de eerstvolgende mogelijkheid (na de kortingsperiode) omdat ik er geen gebruik van maak. 
  1. Als ik nog overstap naar het nieuwe abonnement; raak ik dan de (vaste) korting kwijt die ik heb op het tweede tv kastje en de reeds geldende korting voor 6 maanden? Want dan is het niet erg voordelig.

 

Hoi,

Ik maak geen gebruik van vast bellen en wil graag deze dienst opzeggen. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

Hallo,

 

Ik maak geen gebruik vast bellen. Ik wil dit opzeggen per eerst volgende mogelijkheid.

 

Bedankt

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Stickeric, ik heb het meteen voor je gecheckt! Als je voor Internet Fast (Thuis) en Unlimited (mobiel) kies, dan betaal je inderdaad € 25,00 + € 25,00 voor Internet Thuis (exclusief kosten Interactieve TV en vast Bellen) en mobiel. Let wel op:  als je voor Internet Fast kiest, krijg je max. 100 Mbps. Je hebt momenteel 200 Mbps. Indien je het verlies van snelheid niet erg vind, dan kun je kiezen voor Internet Fast + Unlimited om te genieten van deze mooie prijzen!

 

Hoi @anton71, ik wil je graag helpen om vast Bellen uit te zetten! Stuur mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Hier mee mag ik in je gegevens neuzen én de wijziging voor je doorvoeren!

 

Hi @momrashan, ik heb het direct voor je gecheckt en ik zie dat de wijziging netjes is doorgevoerd. Je nu geniet van 1000 Mbps!

 

Hey there @NestorHR, I’ve canceled Interactive TV and Landline for you. With a month’s notice, the subscription on Interactive TV and Landline will end per 30 November. To keep your house tidy, we’d like to receive our TV Box back from you. If you want to know how you can return this device, please check out this topic (Dutch). One quick tip: keep the receipt. Feel free to contact me again if you need any assistance with the translation. I’m happy to help!

 

Voor jullie @Gebruiker thuis, @zschuschen@mkersbergen en @beznic, heb ik jullie abonnement gewijzigd. Met een maandopzegtermijn wordt Vast Bellen stopzet. Op je tweede vraag @mkersbergen, begrijp ik het goed dat je Uit & Thuis bedoeld? De eerste zes maanden korting geldt voor de eerste zes maanden en deze zijn nu om. Als je Uit & Thuis activeert, dan verlies je niet de bestaande korting op de TV Box.

 

 @MargoR  ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega’s. Vast Bellen is stopgezet.

 

Ook voor @Ziya heb ik de wijziging doorgevoerd. Per 5 december stopt Interactive TV en vast Bellen voor jou. De wijziging kun je terugvinden door in te loggen op My T-Mobile Thuis. Ook ontvang je per e-mail een bevestiging hiervan. Wil je alvast weten hoe je de TV Box moet retourneren? Check dan dit topic.

 

Mijn excuses aan @DaveAshleyMax , ik heb je bericht niet gezien dat vast Bellen niet meer aan hoeft. De wijziging heb ik al doorgevoerd. Deze wijziging kan ik niet annuleren. Máár geen zorgen, ik zet het meteen weer uit zodra dit kan!

Ik wil TV en Bellen graag uitzetten. Kunt u dat voor mij regelen? Bij voorbaat dank.

Reageer