Abonnement wijzigen? Wij helpen je!


Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1204 reacties
Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging, laat dan gerust een berichtje achter in dit topic!

Wat kun je zelf wijzigen?
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je online zelf:
  • Jouw T-Mobile Thuis abonnement bekijken
  • TV-pakketten aan- of uitzetten
  • Jouw Bellen pakket aanpassen
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen
  • Jouw internetsnelheid een tandje sneller of juist langzamer zetten
Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

Wat wijzigen wij voor jou?
Om jouw vast Bellen en/of TV pakket aan of uit te zetten, kun je in dit topic terecht. Heb je geen HDMI aansluiting op je TV? Laat het ons ook weten. Meld ons in dit topic wat je aangepast wilt hebben in jouw abonnement en wij gaan er mee aan de slag voor je! :)

Contract verlengen/opzeggen
Loopt jouw T-Mobile Thuis abonnement bijna af? Dan kun je bij ons verlengen. Voor jou hebben we een speciaal verlengingsaanbod. Benieuwd? Wij vertellen je deze graag via Facebook , Twitter of telefonisch via telefoonnummer 0800 0092.

Kom je er niet uit? Geen probleem, plaats in dit topic een berichtje. Wij helpen je!

818 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@Brian, Dankjewel.

Reputatie 6
Badge +7

@Exavere Dat kan zeker, ik heb het TV pakket stopgezet met een maand opzegtermijn per 11-11-2019.
 

@HilleG Ik heb TV + Bellen voor je stopgezet per 13-11-2019 (de datum waarop de korting afloopt).
 

@Moad87 Goed om te horen dat je T-Mobile Thuis overweegt, alvast van harte welkom! 🙂 Je kan TV en Bellen stopzetten wanneer je wil, we houden een maand opzegtermijn voor aan. Je ontvangt de eerste 6 maanden een extra korting met Alles-in-één, als je er geen gebruik van maakt dan kan je dus het beste in maand 5 even contact met ons opnemen om het in maand 6 stop te laten zetten.
 

@HikariMisako Done :)
 

@Niicky Zo te zien is het de 15de uiteindelijk wel gelukt, top!
 

@Glassertje Uiteraard! Voor jou loopt de korting op 08-11-2019 af dus ik heb dit aangehouden als datum.

 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi,

 

Ik heb sinds 08-05-2019 een abonnement bij jullie. Ik zou de telefoon na 6 maanden kunnen beeindigen, zouden jullie dit voor me kunnen regelen?

 

Dankjewel.

Hoi,

Vandaag is mijn mobiele abonnement van T-Mobile ingegaan. Nu heb ik ookal T-Mobile thuis. In de winkel is mij verteld dat ik klantenvoordeel aan kan vragen. Nu wil ik dit dus doen maar op een of andere manier zie ik geen adres gekoppeld aan mijn mobiele abonnement. In mijn contract staat mijn adres overigens wel goed.

Nu wil ik dus mijn adres aanpassen, maar dan krijg ik de volgende melding:

“Het is niet mogelijk om je gegevens te wijzigen. Probeer het later opnieuw.”

Ik heb dit via mijn telefoon en via de computer geprobeerd, maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn gegevens aangepast (ook niet mijn emailadres).

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Reputatie 2

Beste T-Mobile,

 

Is het mogelijk om mijn abonnement op 25-11 (als het goed is loopt dan de korting van het eerste halfjaar af) om te zetten naar alleen internet?

 

Alvast bedankt,

Jeroen

Hoi,

 

Als ik een Tmobile Alles in 1 neem, die nu in de aanbieding is.

Na hoeveel maanden zou ik Telefoon en eventueel Tv kunnen uitschakelen?

Want ik zal de telefoon niet gebruiken en tv moet nog blijken.

maarja de aanbieding alles in 1 is nu wel erg voordeling.

Ik hoor graag van u

Ik heb 5,5e maand geleden een thuis abonnement genomen met internet+TV+telefonie. Ik gebruik de digitale TV te weinig om de toekomstige hogere abbo kosten te verantwoorden (€67,50 i.p.v. €50,-).
Kan TV+telefonie uit mijn abonnement worden gehaald of moet ik dit telefonisch regelen? Alvast bedankt!
Goedemorgen,

Zou ik via dit topic ons televisie abonnement stop kunnen zetten?

We hebben op dit moment een alles-in-1 pakket, maar gebruiken de televisie eigenlijk nooit. Ons internet en vast bellen willen we wel graag behouden.

Alvast bedankt,
Marieke
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Mirjam1217, ik heb vast Bellen per 4-11 uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox!

Hoi @dvankemenade, wat leuk om te horen! Dat regelen we graag voor je. Dat kan het beste via telefoon: 0800-0092. Dan bespreken ze meteen het meest actuele aanbod en hetgeen het beste bij jouw abonnement past. Daar komt vast iets moois uit!
Goedemiddag,

Ik zie dat mijn contract over 3 dagen afloopt. Is er een mogelijkheid voor een aantrekkelijk aanbod voor een verlenging?
Hoi t-Mobile, ik wil graag het onderdeel Vast Bellen stopzetten in mijn pakket per eerst mogelijke datum. Hartelijk dank!🙋🏼
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @nmbadoux, ik heb je abonnement aangepast per 16-11. Dan loopt namelijk je eerste half jaar af. ZO heb je de maximale korting. Als ik hem per direct had stopgezet, had je ook korting misgelopen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! De bevestiging zit in je inbox!

Hoi @Jeffrey88Gro, het klopt dat je geen retourpakket van ons hebt ontvangen. We sturen een brief met uitleg hoe je de TV Box het beste kunt retourneren. De informatie hebben we ook in dit topic geplaatst: Hoe stuur je je apparatuur terug? Als de boete al op je factuur staat, dan is het het beste om het verzendbewijs vai de klantenservice op te sturen: contact met de klantenservice. Hoe dan ook: geen zorgen! We maken het helemaal in orde, zodra de hardware retour is!

Hi @Zahne, hier help ik je graag bij! Het makkelijkste is om dit te regelen in My T-Mobile Thuis: wijzigen TV Box. Je kunt hier een TV Box met harddiskrecorder bestellen en een andere verwijderen. De kortingen op de TV Box blijven hetzelfde. De opnamefunctie kost je per maand € 5,- extra, dat is het enige verschil.
3e keer dat ik deze vraag op dit forum zet:

Hallo,

Ik heb ook gebruik gemaakt van de aanbieding van het 3-1 abonnement voor 6 maanden. Nu wil ik alleen internet houden en tv en vaste telefonie niet. Deze twee heb ik nooit gebruikt en zijn door de monteur ook nooit geinstaleerd.
Kunnen jullie dit zsm voor mij doen?

Bedankt,

Nina
Ik zou graag een interactieve box omruilen voor een variant met opname functie. Ik weet alleen niet hoe dat zit met eventuele pakket korting en/of actieperiode. Dat kan ik zo snel ook niet vinden in de My T-Mobile omgeving.

Wat is de eenvoudigste manier om dit te regelen en wat zijn de meerkosten per maand?
Hallo, wij hebben ons abonnement gewijzigd door vaste telefoon en TV uit te zetten na de aanbieding. Nu hebben we een factuur ontvangen voor de TV Box, maar wij hebben niets ontvangen qua doos of iets dergelijks om deze te retournern. Graag zouden we deze retour sturen, want wij gaan niet betalen voor de TV box/modem. We zien die dan ook graag van onze factuur afgehaald.

P.S. jammer dat jullie telefonisch slecht bereikbaar zijn en de chat niet werkzaam is.
Er is alleen gereageerd op mijn 2e vraag over het verhogen van de internet snelheid maar er is niet gereageerd op mij 1e vraag over het wijzigen van mijn 3-1 abonnement. GRAAG REACTIE.
Reputatie 6
Badge +7
@Venix Ik zie dat mijn collega het pakket inmiddels voor je aan heeft gepast, top! Voor een mooi aanbod voor een verlenging kan je contact opnemen met ons via 0800 0419, dan kijkt één van mijn collega's graag met je naar de mogelijkheden!

@wlhooge Excuses voor de late reactie, mooi dat het telefonisch toch gelukt is!

@Erik en Silvie Voor jou zijn de pakketten ook aangepast, voor de volledigheid wil ik nog wel even vermelden dat je Ziggo Sport Totaal wel terug kan kijken via de 'On Demand' functie. 😉

@Marc7812 Waar kan ik je mee helpen? ☺

@nmbadoux Geen zorgen, je betaalt nog gewoon exact hetzelfde maandbedrag! Het klopt dat je € 36,- per maand voor Internet 100 ziet staan in het overzicht op M T-Mobile Thuis, dit is namelijk het bedrag wat dit pakket normaal gesproken kost. Als je echter iets naar beneden scrollt dan zie je daar ook de Klantvoordeel korting staan waarmee je weer op hetzelfde maandbedrag uit komt.
Nou ben ik er potdikkeme wel ingetrapt! Hoe zit dit nou weer?!! Jullie zeggen dat ik met mijn tmobile klant voordeel doordat ik 2 abonnementen op het zelfde adres heb voor een stap hogere internet snelheid kan kiezen zonder dat mijn kosten omhoog gaan. Nu ga ik toch €6,- meer betalen?!
Het lijkt me een goed idee dat jullie even contact op nemen met mij.. ASAP.
Hallo,

Ik heb ook gebruik gemaakt van de aanbieding van het 3-1 abonnement voor 6 maanden. Nu wil ik alleen internet houden en tv en vaste telefonie niet. Deze twee heb ik nooit gebruikt en zijn door de monteur ook nooit geinstaleerd.
Kunnen jullie dit zsm voor mij doen?

Bedankt,

Nina
1
Ik wil jullie graag vragen om mijn tv abonnement weer uit te zetten. Het voldoet niet aan onze verwachtingen. Met name de mogelijkheden voor het terugkijken van programma's valt ons tegen. Dit gaat al niet via de gids, het aantal zenders waarbij het kan is beperkt. Zo dacht ik dat het ook voor het Ziggo sport pakket zou gelden. Maar helaas bleek dit niet het geval. Dus heel graag weer uitzetten alstublieft. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Erik
Oonderstaande 2 vragen zijn niet meer van toepassing. Om 7 uur in de ochtend was het telefonisch snel geregeld.
Hallo
Ik wil vast bellen uitzetten. Kunnen jullie mij verder helpen?
Hallo,
Ik wil vast bellen uitzetten. Telefonisch stond ik meer dan 40 minuten in de wacht en heb ik het uiteindelijk opgegeven. Kan ik op deze manier verder worden geholpen?
Goedemorgen,

Ik zou graag mijn Tmobile Thuis abonnement aanpassen naar enkel internet; TV en bellen mag er af, dat gebruik ik niet.

Kan dat? Zo ja, wat is dan het (verlengings-)aanbod?

Hoor graag, bvd!

Reageer