Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!


Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1209 reacties
Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging, laat dan gerust een berichtje achter in dit topic!

Wat kun je zelf wijzigen?
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je online zelf:
  • Jouw T-Mobile Thuis abonnement bekijken
  • TV-pakketten aan- of uitzetten
  • Jouw Bellen pakket aanpassen
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen
  • Jouw internetsnelheid een tandje sneller of juist langzamer zetten
Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

Wat wijzigen wij voor jou?
Om jouw vast Bellen en/of TV pakket aan of uit te zetten, kun je in dit topic terecht. Heb je geen HDMI aansluiting op je TV? Laat het ons ook weten. Meld ons in dit topic wat je aangepast wilt hebben in jouw abonnement en wij gaan er mee aan de slag voor je! 🙂

Contract verlengen
Loopt jouw T-Mobile Thuis abonnement bijna af? Dan kun je bij ons verlengen. Voor jou hebben we een speciaal verlengingsaanbod. Benieuwd? Wij vertellen je deze graag via Facebook , Twitter of telefonisch via telefoonnummer 0800 0092.

Kom je er niet uit? Geen probleem, plaats in dit topic een berichtje. Wij helpen je!

491 reacties

Hi Brian, please have your colleague contact me for a renewal option. Thanks.
Zou ons vast bellen abonnement beëindigd kunnen worden?

Bedankt alvast! ☺
Reputatie 5
Badge +5
@Hageman Ik heb het TV pakket stopgezet met een maand opzegtermijn, je TV pakket stopt per 16-03-2019!

@Kambales Voor jou heb ik het TV en Bellen pakket ook stopgezet met een maand opzegtermijn.

@dorieke Het aanzetten van het TV pakket is inmiddels al gelukt zie ik, top! 🙂

@Nielsmeneer Done 🙂

@mwd1985 Geen zorgen, het kan gebeuren dat het stopzetten je factuur kruist. In dat geval wordt het te veel betaalde de volgende maand automatisch verrekend!

@PokPok Of course, one of my colleagues can contact you for the options for your renewal! Internet only 100 Mbps is € 31,- per month without any discount. Let me know what you want to do, then I'll make sure one of my colleague's contacts you.

@JessV Your TV Box is on it's way! 😉

@Viveutvivas Goed om te horen dat je tevreden bent over je internet abonnement! Ik kan TV en Bellen voor je uitzetten. Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan pas ik het graag voor je aan.

@Mijninka Ik heb het Bellen abonnement per 16-03-2019 voor je stopgezet.

@mvdk82 Ik kan het TV pakket niet stopzetten op 17-03-2019 omdat dit een zondag is. Om er voor te zorgen dat je in geval volledig gebruik maakt van je korting zet ik het pakket stop per 18-03-2019!
Hallo,

Ik zou graag de Interactieve TV willen opzeggen per 17 maart (6 maanden na het ingaan van mijn contract). Internet + Vast Bellen blijven behouden. Ik hoor graag hoe ik de Tv-box moet retourneren. Alvast bedankt.
Hallo,

ik wil mijn abonnement voor de vaste telefoon opzeggen. Hoe moet ik dat doen?

vriendeljke groet, Eric
Reputatie 3
Hallo,

Zou graag de volgende 2 producten opzeggen Interactieve TV & Vast Bellen Start
Ik maak er nauwelijks gebruik van.
Internet is verder perfect.
Hi, I would like to include TV in my subscription. Please can help?

Thanks

Jess
Hi, my current contact is expiring this month. For the renewal, I would like to keep the internet (bumped it to 100mb) and turn off TV and Fixed Call. Can this be done? What is the monthly cost for the internet alone? Thanks.
Brian schreef:



@mwd1985 Ik heb het Bellen pakket ook voor jou stopgezet per 07-02-2019!



Vandaag mijn factuur gekregen voor de aankomende maand, maar hier zie ik bellen a 2,50 nog gewoon opstaan.
In mijn account is deze wel gedeactiveerd. Kunnen jullie dit nazien en een credit verzorgen?
Op advies van de klantenservice wil ik vandaag mijn vast bellen opzeggen, omdat ik het toch niet gebruik. Heb het alleen opgenomen in mijn abbo voor een hogere korting de eerste maanden.
Hallo,

ik zou graag tv willen aanvragen! Ik heb al internet, maar er is iets verkeerd gegaan met aanvragen. Ik dacht dat ik het al aangevraagd had namelijk. Nu wil ik dit graag alsnog doen!
Hallo, willen jullie aub mijn TV en vaste telefoon uit mijn pakket halen? Alvast dank
Hoi,
Willen jullie TV uit mijn pakket halen?
Dank!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Piet Dor, ik zie dat je na jouw bericht met ons gebeld hebt en het over een andere boeg hebt gegooid. Hartstikke goed en bedankt voor je vertrouwen!

Hoi @Lotte89, ik heb per 11-3 het vast Bellen uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!

Hi @moxoo, ik heb TV en vast Bellen uit je pakket gehaald per 11 maart. Bevestiging is verstuurd. De retourdoos voor de TV Box wordt begin maart verstuurd.

Hoi @MartijnPat, jouw vast Bellen eindigt op 12-3. Bevestiging en nieuwe maandbedrag zit in je inbox!

Hoi @JadevanLaar, ik heb per 12-3 vast Bellen uit je pakket gehaald. Je contract loopt nog even door, maar bij het verlengen kun je mogelijk weer een mooie nieuwe korting krijgen! Ik zou een maand voor het einde van je contract even contact opnemen met ons.

Hi @Gijs81, ik heb je wijziging doorgevoerd. De bevestiging zit in je inbox!

Hi @Chantalu, Ik maak het graag voor je in orde! Wil je voor mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen?
Hi,

ik wil graag de optie bellen uitzetten, en dat moet blijkbaar via een forum 🥴
kunnen jullie deze voor mij uitzetten? Dank je wel!
Hallo,

Graag zou ik mijn T-Mobile thuis abonnement willen wijzigen.
Ik zou graag het vast bellen gedeelte willen stoppen.
Klantnummer: VKZ92053
Hoor graag hoe dit in z'n werk gaat.

Alvast bedankt
Beste,
Ik heb begin augustus een nieuw abonnement bij jullie genomen. Hierbij was ik goedkoper uit als ik bellen bij het abonnement met tv/internet in zou doen. Nu ben ik 6 maanden verder en is de korting verlopen. Ik zou nu graag het bellen uit mijn abonnement doen, dit was volgens jullie mogelijk. Kunnen jullie dit voor mij eruit halen? Of is er een nieuwe deal waar ik weer gebruik van kan maken?
Groet Jade
Ik wil graag mijn "Vast Bellen Start" opzeggen, ik had dit abbonement alleen maar om korting te krijgen. Nu zijn mijn maandkosten helaas weer vrij hoog. Ik wil alleen glasvezel tegen een goeie prijs.
Hi, graag zou ik mijn vast bellen en televisie (incl. paketten) willen stop zetten, ik maar hier zo goed als geen gebruik van.

Gr. Remco Drost
Goedemiddag,

ik zou graag mijn vast bellen uit willen zetten. Mijn kortingsperiode is voorbij en ik doe niets met vast bellen.

Mvg Lotte Huijben
Hallo, wij hebben een abonnement voor internet bellen en tv. Vaste telefoon en interactieve tv willen we graag stopzetten omdat we hier geen gebruik van maken.
Reputatie 6
Badge +5
@reinbrecht, I just added a TV subscription to your order. You'll receive the TV Box within a week. Check this video if you need any help installing: installationvideo. Confirmation is in your inbox. 🙂

@MrsJennings, ik begrijp dat het inmiddels is besproken en een oplossing gevonden is. Excuus voor de verwarring!

@MrRedd, dat maak ik graag voor je in orde! Mag ik hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Klik hiervoor op mijn naam. Kun je ook aangeven per welke datum je TV uit je pakket wilt hebben? Houd hierbij rekening met een maand opzegtermijn.

@Soraya88, ik heb het direct voor je aangepast. Ik heb TV én bellen stopgezet per 7 maart. Is dat in orde? Zo nee, laat mij dit zo snel mogelijk weten. Zo ja, dan hoef je niets te doen en ontvang je over enkele weken de retourdoos.

@michelenclaudia, ik zie dat het al in gang is gezet. Voor de zekerheid nog deze informatieve video over het retoursturen van de hardware: retourdoos.

@Neorej79, ik heb TV en vast Bellen per 11-3 uit je abonnement gehaald. De bevestiging zit in je inbox en de retourdoos volgt over 3 weken.

@Lesleybrouwer, dat maak ik graag voor je in orde, mag ik hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Klik hiervoor op mijn naam!

@Milado, ik heb je pakket uitgebreid met TV en een TV Box met opnamefunctie! Deze ontvang je binnen enkele dagen. Het Ziggo Sport pakket kun je activeren via My T-Mobile Thuis. Voor extra uitleg rondom het inloggen kun je hier terecht: Inloghulp My T-Mobile Thuis.
Ik wil graag interactieve tv met opnemen en pauzeren, plus ziggo sport totaal...
Ik wil graag een gewone box omruilen voor een opname box hoe regel ik dat
.
Nvt

Reageer