Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!


Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1207 reacties

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet.

 

Op elk moment kun je bij T-Mobile Thuis je abonnement gratis aanpassen. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Wil je TV of Vast Bellen uitzetten, bijvoorbeeld tijdens een vakantie, geef dit dan tijdig aan ons door. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV
 


 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen en ben je al klant van T-Mobile Thuis of kijk je geen TV meer? Je kunt makkelijk zelf TV aan- en uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanzetten. Je ontvangt de eerste drie maanden van je abonnement korting als je Internet en TV hebt, maar alleen wanneer je dit initieel kiest bij je aanvraag. De actiekorting is een pakketkorting. Let op deze periode als je TV uitzet! 😉

 

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile Thuis genieten? Dan heb je per TV een Interactieve TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk cloud opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van cloud opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV Platform, is het niet mogelijk om cloud opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt ontvang je hierover bericht.


 

Internet
 

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw Wifi? Met onze Wifi-punten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 Wifi-punten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de Wifi-punten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 
 

 

Heb je een T-Mobile Thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel Uit & Thuis.

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?

 


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, Wifi, Bellen of E-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je Wifi-netwerk aanpassen. Zo kun je je Wifi-naam en Wifi-kanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je Wifi-netwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan-/uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer of juist minder? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, of geen gebruik meer maken van de vaste lijn, dan kun je dit ook gemakkelijk aanpassen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile Thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Houd er dan rekening mee dat het niet mogelijk is om een pakket naar een ander adres te laten sturen. Je kunt er natuurlijk wél voor kiezen om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie, op een plek rondom of je huis of bij de buren! 🏤 Neem hiervoor een kijkje op de PostNL website voor meer info omtrent de niet-thuis voorkeur: niet-thuis voorkeur PostNL. Bijvoorbeeld als je al weet dat je niet thuis bent als de chauffeur langs wil komen op het afgegeven tijdstip. Dit kan alleen via de PostNL app, tot één dag van tevoren tot uiterlijk 22:00 uur. Download de app hier! Vul de Track & Trace code in samen met jouw postcode wanneer je de app hebt gedownload, klik op “bezorging wijzigen” en kies het gewenste PostNL-punt.


 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?
 


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Geen enkel probleem! Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata. Geef een seintje in het speciale factuur topic, dan zorgen wij ervoor dat jouw factuur vanaf de volgende maand een nieuwe incassodatum heeft. Je kunt jouw rekeningen trouwens inzien via je My T-Mobile Thuis account.

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Telefonie nodig en neem je het liefste toch T-Mobile Thuis mee! Check daarvoor het speciale verhuis topic en geef nu jouw verhuizing aan ons door.

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile Thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1201 reacties

Hoi @Arnaud.Gouder, er was schijnbaar een fout opgetreden in het verstuurproces waardoor de box nooit aangemaakt is in het systeem - sorry voor deze fout! Ik heb het nu alsnog handmatig aangepast zodat je binnen enkele dagen dan toch echt de Aria ontvangt! 😉

Je bent absoluut niet ongeduldig, logisch dat je na een week checkt wat er precies aan de hand is!


Beste Jason,

De Amino Aria is inmiddels aangekomen en aangesloten. Echter ik kan hier alleen NPO 1,2 en 3 op kijken. Bij alle andere zenders krijg ik een zwart beeld. Moet er nog iets aan jullie kant gebeuren?

Groeten,

Arnaud

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Arnaud.Gouder, er was schijnbaar een fout opgetreden in het verstuurproces waardoor de box nooit aangemaakt is in het systeem - sorry voor deze fout! Ik heb het nu alsnog handmatig aangepast zodat je binnen enkele dagen dan toch echt de Aria ontvangt! 😉

Je bent absoluut niet ongeduldig, logisch dat je na een week checkt wat er precies aan de hand is!

 @Arnaud.Gouder Omdat je voor de Amulet hetzelfde betaalt als voor een box zonder recorder + Cloud Opnemen (€ 5,00 per maand), zal de prijs hetzelfde blijven inderdaad!

Ik zal de wisseling in gang zetten, laat je het aan me weten zodra de vervangende Aria aangesloten is, alsjeblieft? 😄

 

Beste Jason,

Ik heb nog altijd geen Aria ontvangen. Misschien ben ik te ongeduldig 😉 Maar kan je misschien nakijken of hij echt verstuurd is, ik heb ook helemaal geen enkele email hierover ontvangen…

Groeten,

Arnaud

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kitty111, fijn dat je al een afspraak hebt kunnen inplannen! Mocht je tussentijds nog vragen hebben, stel ze gerust. We denken en helpen graag mee! 😄

Hoi @Kitty111, Lisa heeft je al goed op weg geholpen, zie ik, dat is mooi! Wat me echter opvalt, is dat je nog gebruikmaakt van een Draytek modem en dat modem is jammer genoeg niet compatibel met T-Mobile TV. Ik zal een verzoek indienen om deze om te laten ruilen voor een Zyxel + Media Converter zodat de omzetting vervolgens wel in gang kan worden gezet! 😉

Je zult binnen nu en enkele uren een afspraaktool ontvangen per SMS en e-mail: hiermee kun je een afspraak inplannen met Guidion zodat de Zyxel + converter geïnstalleerd worden. Dit is namelijk verplicht bij Glasvezel omdat de onderdelen delicaat zijn en bij eigen installatie de servicegarantie vervalt.

Hoi @RianneV89, een begrijpelijke beslissing om te overwegen als je de kosten wilt verlagen, goed over nagedacht! 😄

Het is echter niet mogelijk om het TV-abonnement tijdelijk te pauzeren. Je kunt het natuurlijk wel opzeggen en vervolgens later in het jaar weer toevoegen, dat is geen enkel probleem. Voor een exacte prijsvergelijking kun je het beste een kijkje nemen in My T-Mobile Thuis, of bellen met 0800-0419. Wij doen graag een persoonlijk aanbod en Webcare heeft daar geen exact zicht op. Prijzen kunnen namelijk anders zijn dan hoe wij ze op de website zouden zien (in verband met onder andere Klantvoordeel).

Bedankt! De afspraak heb ik nu staan met de monteur.

Moet ik dan alsnog cloud opnemen aanzetten in mijn abonnement? (Wat Lisa hierboven vertelde) Ik betaal namelijk al extra voor het opnemen.

Ik had ook al lange tijd problemen met mijn modem dus ik ben blij dat alles zo opgelost word! 🙂 thanks again

Ik heb al antwoord gekregen! Dit bericht hierboven kan eventueel verwijderd worden.

Hoi @Kitty111, Lisa heeft je al goed op weg geholpen, zie ik, dat is mooi! Wat me echter opvalt, is dat je nog gebruikmaakt van een Draytek modem en dat modem is jammer genoeg niet compatibel met T-Mobile TV. Ik zal een verzoek indienen om deze om te laten ruilen voor een Zyxel + Media Converter zodat de omzetting vervolgens wel in gang kan worden gezet! 😉

Je zult binnen nu en enkele uren een afspraaktool ontvangen per SMS en e-mail: hiermee kun je een afspraak inplannen met Guidion zodat de Zyxel + converter geïnstalleerd worden. Dit is namelijk verplicht bij Glasvezel omdat de onderdelen delicaat zijn en bij eigen installatie de servicegarantie vervalt.

Hoi @RianneV89, een begrijpelijke beslissing om te overwegen als je de kosten wilt verlagen, goed over nagedacht! 😄

Het is echter niet mogelijk om het TV-abonnement tijdelijk te pauzeren. Je kunt het natuurlijk wel opzeggen en vervolgens later in het jaar weer toevoegen, dat is geen enkel probleem. Voor een exacte prijsvergelijking kun je het beste een kijkje nemen in My T-Mobile Thuis, of bellen met 0800-0419. Wij doen graag een persoonlijk aanbod en Webcare heeft daar geen exact zicht op. Prijzen kunnen namelijk anders zijn dan hoe wij ze op de website zouden zien (in verband met onder andere Klantvoordeel).

Bedankt! De afspraak heb ik nu staan met de monteur.

Moet ik dan alsnog cloud opnemen aanzetten in mijn abonnement? (Wat Lisa hierboven vertelde) Ik betaal namelijk al extra voor het opnemen.

Ik had ook al lange tijd problemen met mijn modem dus ik ben blij dat alles zo opgelost word! 🙂 thanks again

Reputatie 3
Badge +2

@Sander2m6 Dat is weer een andere migratie. Wanneer je eenmaal bent overgezet naar ODF, kan ik de TV Box vervangen voor een Aria. Wanneer je dan de nieuwe TV Box hebt aangesloten, kan ik pas een aanvraag voor je doen om overgezet te worden naar het nieuwe TV platform. Houd er dan wel rekening mee dat je dan tijdelijk zonder opnamefunctie komt te zitten, totdat je helemaal bent overgezet. Na de aanvraag wordt je binnen twee weken overgezet naar het nieuwe TV platform. 

Hi Jason,

Dank! Ik wacht de migratie naar ODF af en zie de mails wel verschijnen. Ik mis nog de aanpassing van oude TV netwerk naar het nieuwe systeem inclusief vervangen van de Entone box. Of komt dit automatisch daarna?

groet,

Sander

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Sander2m6, ik zal de migratie naar ODF in werking zetten en zal, zodra de migratie afgerond is jouw contract aanpassen naar de bovengenoemde voorwaarden. Zo heb je het meeste recht op de korting die we besproken hebben én kun je zo snel mogelijk gaan genieten van een hogere internetsnelheid. 

De migratiedetails worden per e-mail naar jou toegestuurd en de uiteindelijke exacte activatiedatum zal over enkele dagen bekendgemaakt worden (eveneens per e-mail).

Er wordt nieuwe apparatuur naar je verstuurd zodat de migratie naar ODF succesvol kan worden afgerond. Dit betreft een Zyxel modem + Media Converter. De Draytek wordt daarom vervangen en de nieuwe apparatuur zal worden aangesloten door een gecertificeerde monteur. Hierover krijg je ook nog een e-mail en SMS met afspraaktool toegestuurd zodat deze correct geïnstalleerd worden.

Op de dag van activatie zal er in principe geen overbruggingsperiode zijn, indien dit wel het geval is, zullen we je tijdig informeren - in het uiterste geval dat er toch een overbruggingsperiode is van een paar uur, dan stuur ik je een Unlimited Internet voucher voor 24 uur zodat je toch een mobiele hotspot kunt gebruiken!

Hi Jason,

Duidelijk dus bij dezen akkoord:

  • nieuw contract voor Internet en TV op zo'n manier om de drie maanden korting erin op te nemen
  • geen cloud opnemen
  • rest conform mijn overzicht
  • ODF, 1Gb internet

Van groot belang is de continuïteit van ons internet ivm koppeling tussen server thuis en werk! Zet de aanpassing maar in werking. Ik zie de stappen die we gaan maken tegemoet.

groet,

Sander

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Sander2m6, die kostenberekening in je reactie klopt helemaal. Waarmee echter in de overgangsconstructie nog geen rekening gehouden wordt, is een korting op het maandbedrag ten aanzien van TV. Wat ik kan doen, is jouw huidige contract met een jaar verlengen - alleen als je daar toestemming voor geeft natuurlijk - en dan de korting voor drie maanden TV gratis toepassen. Dat kan jammer genoeg niet op lopende abonnementen, sorry! 

Indien je dit niet op die manier wilt zien worden toegepast, kunnen we er ook voor kiezen om je eenmalig een vergoeding aan te bieden van € 45,00 (drie maal € 15,00 voor TV) zodat je alsnog de korting krijgt, maar dan op een andere manier. Laat me weten wat voor jou het beste uitkomt.

Je kunt tot zeven dagen programma's Terug Kijken inderdaad, maar die kun je niet opnemen in de Cloud als je Cloud Opnemen niet toevoegt als extra functie. Ik denk dat het in dit geval het handigste voor jou is om eerst uit te testen of je uit de voeten komt zonder Cloud, je kunt Cloud Opnemen altijd nadien nog toevoegen als extra in My T-Mobile Thuis namelijk! 😉

Wat betreft de VLANs met eigen router en T-Mobile TV, neem een kijkje in dit topic van Brian, daarin wordt alles uitgelegd: 

Omdat je nog gebruikmaakt van de oude Vodafone Red voordelen (Mobiel + Thuis), komen die te vervallen en wordt dit vervangen voor Klantvoordeel. Echter, indien je geen T-Mobile of Tele2 mobiel abonnement hebt op jouw adres, zal dit geen directe extra kortingen met zich meebrengen. 

Een hoop tekst, sorry daarvoor!

Het belangrijkste op een rijtje:

-Het oude Klantvoordeel (Mobiel + Thuis) vervalt

-Cloud Opnemen kun je te allen tijde zelf toevoegen en uitschakelen via My T-Mobile Thuis

-Je zou kunnen verlengen voor een jaar zodat de drie maanden TV-korting er automatisch aan toegevoegd wordt

-Je kunt ervoor kiezen het contract te behouden zoals het is, dan voeg ik een losse vergoeding toe ter waarde van € 45,00 - dit geldt natuurlijk alleen als je besluit over te gaan op ons glasvezelnetwerk

-Het voordeel van ODF: het is ons eigen glasvezelnetwerk. Wij beheren de netwerkapparatuur, de verbinding en kunnen een hogere snelheid (tot 1000 Mbit/s) op Glas aanbieden voor een relatief lage prijs

Alvast zelf even uitgezocht:

Internet Premium @ 40euro

Standaard WIFI @ 0euro

Interactieve TV @ 15euro

1 TV Box @ 0euro

Cloud opnemen @5euro

Ziggo Sport @15euro

TOTAAL : 75euro/mnd

We krijgen dan dus geen pakketkorting of eerste paar maanden reductie op tarief. Tenzij ik eerst opzeg en daarna opnieuw aanvraag 🙂 Als ik het goed begrijp kan ik met Interactieve TV als 7 dagen terugkijken zonder Cloud opnemen toch? Dan kan die vervallen en kom ik op 70euro/mnd en dat lijkt me prima!

groet,

Sander

 

Hi Jason,

Dank voor je uitleg. Wat is het voordeel van ODF? Wordt er binnen het nieuwe platform ook via ODF middels 1 VLAN aangeboden (zowel internet als tv?) Ik gebruik momenteel de Draytek niet en ga met fiber rechtstreeks mijn router in (UDM Pro van Ubuiquiti)

Verder graag iets meer info over de opbouw van kosten. Ik snap dat sommige oude voordelen vervallen maar daar nieuwe voor in de plaats komen. Is hier een lijstje van te maken. Voor de goede orde we hebben in ons gezin geen mobiel abbo van T-Mobile, en ook geen vaste telefonie. Dus alleen TV en Internet.

groet,

Sander

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Sander2m6, tof dat je erover nadenkt om over te stappen op het nieuwe platform, dat ga ik graag voor je regelen - maar alvorens we dat doen, wil ik je eerst meenemen in iets mooiers! 😉

We kunnen je overzetten op ons eigen glasvezelnetwerk (ODF) met een maximale snelheid van 1000 Mbit/s. Dit proces duurt ongeveer drie tot zes weken en vereist nieuwe apparatuur, dus die zal je thuisgestuurd krijgen, indien je akkoord gaat met de overstap. 

Hierbij word je wel automatisch overgezet op de nieuwe versie van ons Klantvoordeel. Dat betekent dat enkele voordelen vervallen (mobiel voordeel op TV-pakketten bijvoorbeeld), maar je ontvangt daarentegen wel korting op zowel Mobiel als Thuis, dit is een korting op het internetbedrag. Omdat je straks naar 1000 Mbit/s gaat, valt het maandbedrag voor Internet hoger uit, waardoor je op een maandbedrag van € 75,00 komt. Ga je hiermee akkoord? Laat me weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan doe ik dat meteen!

Zodra je overgezet bent op ODF, kan ik de overgang naar T-Mobile TV in gang zetten. Daar dient een vervangende TV Box voor opgestuurd te worden en dat werkt lekkerder als er niet ook nog gelijktijdig een netwerkovergang aan te pas komt.

Indien je liever eventjes wacht totdat je juist eerst naar het nieuwe platform overgezet bent, kan ik dat helemaal begrijpen en zetten we dat proces eerst in werking. Houd er wel alsjeblieft nog rekening mee dat Cloud Opnemen pas geactiveerd kan worden zodra je overgegaan bent op T-Mobile TV. Cloud Opnemen kost € 5,00 per maand en blijft dezelfde maandprijs ongeacht het aantal TV Boxen.

En aanvullend; is er 1Gbit internet beschikbaar op ons adres? Volgens de postcode checker wel, maar ik kan niet upgraden in mijn account??

Met vriendelijke groet,

Sander 

Beste..

Ik heb momenteel T-Mobile Thuis internet en TV met Draytek modem en Entone HDD TV kastje waarop we opnemen. De Entone is wel aan het eind van zijn levensduur en hapert regelmatig en opnames mislukken vrijwel altijd. Tijd voor iets nieuws dus..

Graag wil ik overstappen naar het nieuwe TV netwerk met opnemen in de cloud etc. Ik begrijp dat ik dan ook een nieuw modem nodig heb. Kan dit in gang gezet worden vanaf hier of moet ik iets anders doen?

Met vriendelijke groet,

Sander 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kitty111, Lisa heeft je al goed op weg geholpen, zie ik, dat is mooi! Wat me echter opvalt, is dat je nog gebruikmaakt van een Draytek modem en dat modem is jammer genoeg niet compatibel met T-Mobile TV. Ik zal een verzoek indienen om deze om te laten ruilen voor een Zyxel + Media Converter zodat de omzetting vervolgens wel in gang kan worden gezet! 😉

Je zult binnen nu en enkele uren een afspraaktool ontvangen per SMS en e-mail: hiermee kun je een afspraak inplannen met Guidion zodat de Zyxel + converter geïnstalleerd worden. Dit is namelijk verplicht bij Glasvezel omdat de onderdelen delicaat zijn en bij eigen installatie de servicegarantie vervalt.

Hoi @RianneV89, een begrijpelijke beslissing om te overwegen als je de kosten wilt verlagen, goed over nagedacht! 😄

Het is echter niet mogelijk om het TV-abonnement tijdelijk te pauzeren. Je kunt het natuurlijk wel opzeggen en vervolgens later in het jaar weer toevoegen, dat is geen enkel probleem. Voor een exacte prijsvergelijking kun je het beste een kijkje nemen in My T-Mobile Thuis, of bellen met 0800-0419. Wij doen graag een persoonlijk aanbod en Webcare heeft daar geen exact zicht op. Prijzen kunnen namelijk anders zijn dan hoe wij ze op de website zouden zien (in verband met onder andere Klantvoordeel).

Hallo,

 

Wij hebben momenteel een Thuis-abonnement TV en Internet, een unlimited mobiel abonnement en een 'gewoon’ mobiel abonnement. Hiervoor ontvangen wij klantvoordeel.

Om het maandbedrag te verlagen overwegen wij ons tv-abonnement op te zeggen en alleen nog internet thuis en de mobiele abonnementen af te nemen. Zouden jullie voor ons na kunnen gaan wat er mogelijk is en wat de kostenbesparing hier van is (ook gelet op het klantvoordeel voor de mobiele abonnementen)? Begin juni loopt ons thuis contract af.

Nu zie ik volgensmij ook dat je tv kunt pauzeren i.v.m. vakanties. Is het nu ook mogelijk dat wij ons tv-abonnement pauzeren en een periode even uittesten of wij wel echt zonder tv kunnen, voordat we alles terugsturen?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Met vriendelijke groet,

Rianne

 

Hi @Manou42, namens Jason: heel graag gedaan! Perfect, topper. Mocht je ergens niet uitkomen of nog andere brandende vragen hebben, laat het dan vooral weten. Dan schiet ik je te hulp! ✨

Hi @Kitty111, top dat jij hiervoor aan de bel trekt! Ik wil dit heel graag voor jou in orde maken. Wellicht heb jij hierboven ook al gelezen wat mijn collega Jason aangaf, maar graag wil ik eerst jouw definitieve akkoord hebben voordat ik dit in werking kan zetten. Ik som dan ook nog graag even de punten voor jou op. Ik heb in jouw profiel gekeken en ook voor jou geldt dat ik jouw huidige TV Box eerst moet omruilen voor een Aria 610. Zodra de nieuwe TV Box daadwerkelijk verzonden is, krijg jij hier ook de Track and Trace van binnen. Jouw huidige TV Box mag jij vervolgens retourneren zodra de nieuwe binnen is. In dit topic lees jij hoe jij gemakkelijk jouw apparatuur kunt terugsturen.

Goed om te weten is dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. Vanaf het moment dat de Aria 610 het signaal aan ons afgeeft, kan ik de migratie voor jou in werking zetten. Binnen twee weken kan jij dan gaan genieten van T-Mobile TV, yeah. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. 

Ook ontvang jij een e-mail en SMS vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platoform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Zo, dit was nogal een hap aan informatie. Lees het nog even goed door en bij een volmondige ja van jouw kant, ga ik voor jou aan de slag! 🌼

Thanks Lisa :)

Ja graag wil ik de nieuwe box ontvangen. Qua maandbedrag gaat er niks veranderen toch? Ik betaal namelijk al voor het opnemen. Thanks again!

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Manou42, namens Jason: heel graag gedaan! Perfect, topper. Mocht je ergens niet uitkomen of nog andere brandende vragen hebben, laat het dan vooral weten. Dan schiet ik je te hulp! ✨

Hi @Kitty111, top dat jij hiervoor aan de bel trekt! Ik wil dit heel graag voor jou in orde maken. Wellicht heb jij hierboven ook al gelezen wat mijn collega Jason aangaf, maar graag wil ik eerst jouw definitieve akkoord hebben voordat ik dit in werking kan zetten. Ik som dan ook nog graag even de punten voor jou op. Ik heb in jouw profiel gekeken en ook voor jou geldt dat ik jouw huidige TV Box eerst moet omruilen voor een Aria 610. Zodra de nieuwe TV Box daadwerkelijk verzonden is, krijg jij hier ook de Track and Trace van binnen. Jouw huidige TV Box mag jij vervolgens retourneren zodra de nieuwe binnen is. In dit topic lees jij hoe jij gemakkelijk jouw apparatuur kunt terugsturen.

Goed om te weten is dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. Vanaf het moment dat de Aria 610 het signaal aan ons afgeeft, kan ik de migratie voor jou in werking zetten. Binnen twee weken kan jij dan gaan genieten van T-Mobile TV, yeah. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. 

Ook ontvang jij een e-mail en SMS vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platoform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Zo, dit was nogal een hap aan informatie. Lees het nog even goed door en bij een volmondige ja van jouw kant, ga ik voor jou aan de slag! 🌼

Hallo,

Ik heb nu een oude tv box met hard disc die regelmatig kuren heeft en vastloopt. Nu lees ik hierboven dat ik hem om kan ruilen voor een nieuwe box met cloud opname. Kunt u dat voor mij in werking stellen?

 

Bedankt alvast! :)

@Jason geen probleem ben ze zelf kwijt geraakt 

Maar dan zal ik morgen een nieuwe box bestellen 

Hartstikke bedankt 

Reputatie 7
Badge +7

 @Arnaud.Gouder Omdat je voor de Amulet hetzelfde betaalt als voor een box zonder recorder + Cloud Opnemen (€ 5,00 per maand), zal de prijs hetzelfde blijven inderdaad!

Ik zal de wisseling in gang zetten, laat je het aan me weten zodra de vervangende Aria aangesloten is, alsjeblieft? 😄

@Manou42 Als ik het goed begrijp, heb je nu alleen nog een box met recorder (Amulet 515) geregistreerd staan, deze zal ik voor je afmelden zodat je gewoon weer een Aria 610x (box zonder recorder) kunt bijbestellen, sorry voor het ongemak!

Hoi @Arnaud.Gouder, die overgang wil ik graag voor je in orde maken dus dat gaan we meteen doen ook! 😉 

Omdat je nu gebruikmaakt van de Amulet 515 met harddiskrecorder, wissel ik deze om voor de Aria 610x. Het zal dan maximaal vijf dagen duren voordat je de vervanging binnen hebt. Zodra die binnen is, wil ik je verzoeken om de Amulet te retourneren - hierover ontvang je zo van mij een e-mail met uitleg + retournummer. 

Zodra de vervanging aangesloten is en een signaal afgeeft bij ons, kan ik de overgang naar T-Mobile TV voor je starten. Dit proces duurt dan nog maximaal twee weken. Houd er daarom alsjeblieft wel rekening mee dat je gedurende deze twee weken migratietijd geen mogelijkheid tot opname meer hebt. Daarna kun je direct Cloud Opnemen toevoegen via My T-Mobile Thuis en kun je daarmee natuurlijk weer opnemen, in de Cloud welteverstaan.

Ga je hiermee akkoord? Laat het me weten, dan regel ik alles voor je!


Beste Jason,

Ik ga hiermee akkoord. Ik begrijp toch wel goed dat dit qua kosten geen verschil maakt met wat ik nu betaal?

Groeten,

Arnaud

@Jason ik heb het afgelopen jaar overal en nergens gewoond en ben hierbij de harddiskrecorder en de box zonder recorder kwijt geraakt.

Ik heb nu een box zonder recorder via marktplaats gekocht maar dat werkt niet dus.

 

Groetjes manou

Reageer