Abonnement wijzigen? Wij helpen je!


Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1204 reacties
Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging, laat dan gerust een berichtje achter in dit topic!

Wat kun je zelf wijzigen?
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je online zelf:
  • Jouw T-Mobile Thuis abonnement bekijken
  • TV-pakketten aan- of uitzetten
  • Jouw Bellen pakket aanpassen
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen
  • Jouw internetsnelheid een tandje sneller of juist langzamer zetten
Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

Wat wijzigen wij voor jou?
Om jouw vast Bellen en/of TV pakket aan of uit te zetten, kun je in dit topic terecht. Heb je geen HDMI aansluiting op je TV? Laat het ons ook weten. Meld ons in dit topic wat je aangepast wilt hebben in jouw abonnement en wij gaan er mee aan de slag voor je! :)

Contract verlengen/opzeggen
Loopt jouw T-Mobile Thuis abonnement bijna af? Dan kun je bij ons verlengen. Voor jou hebben we een speciaal verlengingsaanbod. Benieuwd? Wij vertellen je deze graag via Facebook , Twitter of telefonisch via telefoonnummer 0800 0092.

Kom je er niet uit? Geen probleem, plaats in dit topic een berichtje. Wij helpen je!

771 reacties

Hoi,
Ik wil graag mijn tv en belbundel stopzetten, aangezien wij die niet gebruiken. Kan dit hier geregeld worden?

Groetjes, smail
Hey,
Ik heb bij mijn abonnement vast bellen aangevinkt, maar dit is niet goed gegaan.
Ik krijg nu €10 minder korting p/m.
Als ik nu nog vast bellen erbij aanvraag krijg ik dan wel nog de korting?
En ik heb een verkeerde tv box zonder opnemen en net de goede aangevraagd, maar ik kan de verkeerde tv box niet opzeggen. Er staan er nu 3 en ik heb er maar 2 nodig. Kunnen jullie 1 tv box zonder opnemen kunnen opzeggen voor mij?
Alvast bedankt!
Kunnen jullie voor mij het vast bellen ook aanzetten?
Bij deze wil ik mijn vast bellen abonnement stopzetten.
Goedenavond,

Graag zou ik mijn “vast bellen” pakket uit willen laten zetten.

Graag hoor ik van jullie, bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Ralph Koops
Super bedankt!!!
Beste,

Wij hebben een T-mobile thuis abonnement met tv, internet en bellen een jaar geleden afgesloten. Echter gebruiken we het bellen en de interactieve tv (opnemen en pauze zetten) niet en hebben we dus voldoende aan internet en tv. Daarnaast zijn er twee telefoon abonnementen op ons adres!

Aangezien het eerste jaar erop zit kunnen we wellicht een aanbod krijgen waarbij rekening gehouden wordt met onze nieuwe wensen?

Groetjes Marco
Hoi, wij hebben sinds deze week gebruik gemaakt van onze TV pakket. Echter kwamen we er achter de TV box zonder harddiskrecorder is. We hadden vanavond al via My T-mobile thuis ons abonnement aangepast door een TV box met recorder toe te voegen.

Nu willen we de TV box zonder recorder uit ons abonnement halen. Kan dit via My T-Mobile thuis? We zien geen knop hiervoor. Moet de oude TV box teruggestuurd worden of wordt deze opgehaald?

Groetjes
Reputatie 2
Badge
Hi @zschuschen! Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat je sinds 24 juni 2019 profiteert van de Alles-in-1 korting. Ik raad je aan in november opnieuw contact met ons op te zoeken. We hanteren een maand opzegtermijn. Als ik deze wijziging nu alvast in je abonnement zet, kan je geen andere wijzigingen doorvoeren tot die tijd. Je kunt dan bijvoorbeeld ook geen zenderpakket wijzigen. Je kunt dus het beste een maand vooraf de actie voorbij is weer contact met ons opnemen. Wij zijn er voor je! 😄

Ik wil je graag helpen om Interactieve TV en vast Bellen stop te zetten, @Lvhooijdonk. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Hiermee kan ik de wijziging voor je doorvoeren!

Hey @dennisegb, ik zie dat je inmiddels door één van mijn collega’s geholpen bent. Super! ✌️

Je merkt het vast al, we hebben te maken met een drukke periode. Sorry @nicoles1! Is het inmiddels gelukt met de opzegging? Ik zie je niet graag vertrekken, maar ik help je graag hierbij. Mag ik van jou je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN ontvangen in een privébericht? Let wel op: we hanteren een maand opzegtermijn. Ik kan niet beloven dat ik je opzegging per direct kan doorvoeren. Wel wil ik mijn best doen om voor jou te kijken naar de mogelijkheden. Ik zie je privébericht graag tegemoet!

Hoi @Ralf1313, de TV pincode kan niet gewijzigd worden. Je kunt de TV pincode terugvinden door in te loggen op My T-Mobile Thuis > Instellingen.

Voor jou Arjan (@akrijtenburg , heb ik de wijziging geregeld. Vast Bellen gaat eruit per 13 september 2019. Je ontvangt een bevestiging hiervan per e-mail. Ook kun je de wijziging terugvinden door in te loggen op My T-Mobile Thuis > Abonnementen. Wel zo handig! 😊

Hey @Edwin A, ik heb het gecheckt voor je en excuses! Ik heb de wijziging voor je geannuleerd.
Dankje sander had hier ook al even over gebeld, ik wil wel maximaal van de korting van 6 maanden gebruik maken hé... Deze loop ik nu niet. Mis neem ik aan, want je collega had het over stopzetten in november??
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Cherish1986, @Steffi1986, @wesleyk12 en @Mauritiob, excuus voor de trage reactie. Ik zie dat het inmiddels al geregeld is. Helemaal top!

Hoi @renyek en @theom4, ik heb per 30 augustus (maand opzegtermijn) vast bellen stopgezet. E-mail ter bevestiging zit in jullie inbox!

Hi @SannyMestreech, ik regel het graag voor je. Wil je hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen?

Hoi @Berjan1986, per 31-8 heb ik TV uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox. Lees hier alles over het retoursturen van de TV Box: Retourpakket.

Hoi @Edwin A, per 2 september is vast Bellen uit je pakket. De bevestiging zit in je inbox!
Goede morgen,

ik wil graag mijn vast bellen in mijn abonnement stopzetten.
Jullie kunnen mij vast helpen hiermee.

groet,
Arjan
Waar kan ik mijn TV pincode wijzigen?
Hi,

Ik wil graag per direct mijn t-mobile thuis abonnement opzeggen wegens verhuizen.
Ik ben al bijna twee maanden aan het bellen naar klantenservice en elke keer wordt er niet beantwoord. Ik was net bijna twee uur aan de telefoon met alleen 'een ogenblikje geduld aub'.
Ik ben er wel beetje klaar mee eerlijk gezegd.

Hallo,

Ik heb bij jullie TV + Internet.

Willen jullie vast bellen ook aanzetten?

Met vriendelijke groet,

Dennis
Hoi hoi,

Ik wil graag mijn T-mobile Thuis alles-in-1 abonnement wijzigen. Kunnen jullie me daarbij helpen?
Ik wil graag geen TV en geen Vaste telefoon meer. Dus alleen internet van de hoogste snelheid.

Alvast bedankt voor de hulp,

groetjes Linda
Hoi,

Is het al mogelijk om vast bellen op te zeggen per eind datum van de actie periode? Ik maak geen gebruik van vaste telefonie. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er bijgenomen. Ik hoor het graag of dit mogelijk is of dat ik aan het eind van de actie periode contact met jullie moet opnemen.

Alvast bedankt!
Hallo 't. Mobile ik wil graag mijn vast Bellen stopzetten waarom kan ik dit niet zelf aanpassen.. Scheelt 2,50 in de maand..
Ik wil graag mijn TV en telefonie stopzetten want ik gebruik het niet. Kunnen jullie me verder helpen?
Hallo, ik wilde graag interactieve tv uitzetten. En dan mijn tv kastje terugsturen. Aangezien ik weer terug ben op digitale tv met opneem functie..

Groeten
Reputatie 2
Hai,
Ik wil graag Vast Bellen stopzetten in mijn abonnement. Ik gebruik het niet en het scheelt toch weer €2,50.
Zag dat ik wel iets kan wijzigen, maar het Bellen uitzetten.. Die functie kom ik niet tegen.
Alvast bedankt.
Goede avond.

Ik wil het vast bellen stopzetten. Ik kan zelf mijn abonnement zelf wijzigen, zeggen ze bij T-Mobile? Maar dit is niet zo. Je kunt niet zelf het vast bellen uitzetten.

Daarom is mijn vraag, ik had graag mijn abonnement stop gezet?
Hallo, ik wil graag vast bellen uit zetten omdat we het nooit gebruiken. Hoe regel ik dit? Alvast bedankt!
Hallo, wij zijn sinds juli 2018 lid van T-mobile thuis met een alles in 1 pakket. We gebruiken het bellen echter nooit en willen dat dus opzeggen. Daarnaast is er inmiddels een jaar voorbij dus zouden we kunnen verlengen. Welk aanbod kunnen jullie ons doen?
Mvg, steffi
Hallo Team!

Ik zou graag het vast bellen uitzetten/verwijderen uit mijn abonnement!

Kunnen jullie dit voor mij regelen?

Groetjes

Reageer