Abonnement wijzigen? Wij helpen je!


Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1209 reacties
Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging, laat dan gerust een berichtje achter in dit topic!

Wat kun je zelf wijzigen?
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je online zelf:
  • Jouw T-Mobile Thuis abonnement bekijken
  • TV-pakketten aan- of uitzetten
  • Jouw Bellen pakket aanpassen
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen
  • Jouw internetsnelheid een tandje sneller of juist langzamer zetten
Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

Wat wijzigen wij voor jou?
Om jouw vast Bellen en/of TV pakket aan of uit te zetten, kun je in dit topic terecht. Heb je geen HDMI aansluiting op je TV? Laat het ons ook weten. Meld ons in dit topic wat je aangepast wilt hebben in jouw abonnement en wij gaan er mee aan de slag voor je! :)

Contract verlengen/opzeggen
Loopt jouw T-Mobile Thuis abonnement bijna af? Dan kun je bij ons verlengen. Voor jou hebben we een speciaal verlengingsaanbod. Benieuwd? Wij vertellen je deze graag via Facebook , Twitter of telefonisch via telefoonnummer 0800 0092.

Kom je er niet uit? Geen probleem, plaats in dit topic een berichtje. Wij helpen je!

642 reacties

Brian schreef:

@mereldj Ik heb Vast bellen voor je stopgezet per 17-05-2019! :)

@davidvisser Voor jou heb ik het Vast bellen pakket per 30-05-2019 stopgezet omdat je anders een deel van de korting die je de eerste 6 maanden ontvangt misloopt.



Kun je ook TV stopzetten per 30-5
Reputatie 6
Badge +5
@mereldj Ik heb Vast bellen voor je stopgezet per 17-05-2019! :)

@davidvisser Voor jou heb ik het Vast bellen pakket per 30-05-2019 stopgezet omdat je anders een deel van de korting die je de eerste 6 maanden ontvangt misloopt.
Problem Solved.
davidvisser schreef:

Goedemiddag,

Graag wil ik na afloop van de kortingsperiode, volgens mij per 30-5, Bellen en TV stopzetten op mijn thuis abonnement

kunnen jullie dit regelen

dank

David Visser



Vorige maand was het voor jullie nog niet mogelijk om Bellen en TV per 30-5 stop te zetten, kunnen jullie het nu al wel doorvoeren per 30-5. Als het nu nog niet kan per 30-5, mag het wat mij betreft ook per 18-5 stopgezet worden
Hoi,

Net als vele anderen hier willen wij graag het vast bellen uit ons abbonement halen. Wij maken hier namelijk geen gebruik van.

Bvd,
Merel
Reputatie 6
Badge +5
Hi @a.sekewael, goed om te horen dat je abonnement zo goed bevalt! In dit geval kunnen we je dan het beste direct verlengen zonder Vast bellen, zodra je verlenging in gaat stopt dan het Bellen pakket automatisch. Hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via het gratis nummer 0800 0092, bereikbaar van ma tm vrij van 08:00 uur tot 21:00 uur. Hier zit één van mijn collega's voor je klaar om het direct voor je aan te passen!
Omdat ik de laatste maanden geen gebruik meer van maak van vast bellen, wil ik deze uit het pakket halen. Wanneer kan dit? Tevens loopt mijn T-Mobilethuis abonnement af op 30 april, omdat het zo goed bevalt, wil ik dit laten verlengen met nog een jaar. Dit dus zonder vast bellen.

Mvg. Angelien
Reputatie 6
Badge +5
@R. Koster Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic vandaar dat mijn collega Sander je niet mee heeft genomen in het bericht hierboven 🙂 Ik heb je Vast Bellen stopgezet met de standaard maand opzegtermijn, hij stopt per 10-05!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Wimh125, ik heb per 1 mei je vaste telefoonlijn uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je mailbox!

Hi @Robort, voor jou geldt hetzelfde, behalve dat de lijn er op 4 mei uitgaat.

Hoi @msteenbergen, per 4 mei heb ik TV en vast Bellen stopgezet. De bevestiging zit in je inbox. Voor het retourneren ontvang je nog uitleg, maar ik geef je alvast de informatie: retourpakket.

Hoi @marlielynn78, per 6-5 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!

Hoi @El Woutador, wat leuk dat je een TV abonnement wilt toevoegen! Dat heb ik direct voor je in orde gemaakt. Je ontvangt binnen 5 werkdagen de interactieve TV Box die je dan direct kunt installeren. Deze TV Box is interactief, maar heeft geen opslagcapaciteit. Je maandkosten gaan met slechts € 15,- omhoog. Zie hier voor uitleg rondom de installatie van de TV Box: installatievideo.

Hi @Fonzi010, per 9 mei heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. De bevesting zit in je inbox.
Bij ons mag het vast bellen er ook uit.
Geven hier toestemming voor.
Gebruiken alleen maar de 06 voor bellen.
Er zijn maar enkele mensen die met ons contact zoeken via de vast me lijn.

Gr. Rob
Goedenavond,
Graag zou ik mijn vast bellen verwijderen uit mijn abonnement daar ik hier toch geen gebruik van maak.
Kan dit online? Want via my t mobile thuis lukt dit niet.
Mvg
A. Sanchez
Hallo, ik wil graag Interactieve TV toevoegen aan mijn abonnement, willen jullie dat in orde maken voor me?

Alvast bedankt!
Hoi hoi,

Ik zou graag vast bellen uit het pakket willen verwijderen omdat we al een tijdje geen gebruik hiervan maken. Ik kan het zelf niet regelen op de een of andere manier.
Kunnen jullie dit voor me doen?

Alvast bedankt!
Groet,
Marlie
Hallo,

graag interactieve TV en vast bellen uitzetten, wij gebruiken alleen internet.

Groeten, Marleen

Klantnummer: DTM22423
Beste,

Ik wil het vastbellen van T-Mobile opzeggen. We maken er geen gebruik van. Het lukt niet via my t-mobile thuis.

Met vriendelijke groet,
Robert
Ik heb een alles in 1 pakket, maar gebruik nooit meer de vaste telefoonlijn i.v.m mobiel.
Kan dit stop gezet worden?
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @ACERES, ik kan TV voor je toevoegen! Dit kost € 15,- per maand. Je ontvangt dan binnen een week een TV Box in de post, inclusief 15 meter internetkabel. Je kunt dan direct TV kijken. Wil je een TV Box met opnamefunctie, dan betaal je € 5,- per maand meer. Voor die prijs kun je ook gebruikmaken van TV Anywhere. Er zijn geen verdere kortingen van toepassing. Tenzij je ook een mobiel abonnement hebt, dan heb je recht op Klantvoordeel. Laat je weten wat je wil en per wanneer?

Hoi @BeMu, leuk je hier te zien! Ik heb je Bellen abonnement aangepast. De bevestiging is onderweg.

Hi @Redley,en @Chiel84 dat pas ik graag voor jullie aan! Wil je hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Dan maak ik het in orde voor jullie!
Beste T-Mobile,

Ik heb van jullie een alles in 1 pakket waarvan ik de vaste telefoonaansluiting helemaal niet gebruik.
Kan ik deze via deze weg opzeggen?
Ik wil een extra tv box aanvragen zonde hard disk ivm onze internet snelheid moet het op deze manier dus bij deze .
Gr Anna
Reputatie 4
Badge +2
Aangezien ik geen gebruik meer maak van vast bellen zou ik deze graag opzeggen, waarvoor mijn hartelijke dank
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Nerre, ik heb telefonie uit je pakket gehaald per 26-4. De bevestiging zit in je inbox!

Hi @possm, ook bij jou is telefonie (per 27-4) uit je pakket. Zie inbox!

Hi @Mustafa S, per 27-4 zijn TV en vast Bellen uit je pakket.
Goede dag,

Graag zou ik interactieve tv willen voegen in mijn abonnement. Heb ik hier ook recht op eventuele kortingen?

Ik hoor het graag

Mvg
Hey,

Ik zou graag mijn vaste telefoon en interactieve TV willen laten stoppen. Ik wil alleen mijn internet behouden. Alvast bedankt.

Mustafa
Ik wil graag ons Vast Bellen stopzetten, wij maken hier geen gebruik meer van.
Ik wil het abonnement op mijn vaste telefoon stopzetten. Hoe doe ik dat?

Reageer