Abonnement wijzigen? Wij helpen je!


Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1209 reacties
Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging, laat dan gerust een berichtje achter in dit topic!

Wat kun je zelf wijzigen?
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je online zelf:
  • Jouw T-Mobile Thuis abonnement bekijken
  • TV-pakketten aan- of uitzetten
  • Jouw Bellen pakket aanpassen
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen
  • Jouw internetsnelheid een tandje sneller of juist langzamer zetten
Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

Wat wijzigen wij voor jou?
Om jouw vast Bellen en/of TV pakket aan of uit te zetten, kun je in dit topic terecht. Heb je geen HDMI aansluiting op je TV? Laat het ons ook weten. Meld ons in dit topic wat je aangepast wilt hebben in jouw abonnement en wij gaan er mee aan de slag voor je! :)

Contract verlengen/opzeggen
Loopt jouw T-Mobile Thuis abonnement bijna af? Dan kun je bij ons verlengen. Voor jou hebben we een speciaal verlengingsaanbod. Benieuwd? Wij vertellen je deze graag via Facebook , Twitter of telefonisch via telefoonnummer 0800 0092.

Kom je er niet uit? Geen probleem, plaats in dit topic een berichtje. Wij helpen je!

642 reacties

Hoi, vandaag inderdaad gebeld. Helemaal goed gekomen 🆒
Reputatie 2
Hallo @MariekeMulder1990, ik heb je gegevens gecheckt en ik zie dat je nog een actie hebt lopen. De Alles-in-1 actie loopt tot 22 mei 2019. Dat betekent dat je tot 22 mei nog mag genieten van € 20,- korting! 😄 Ik kan vast Bellen stopzetten per de einddatum van de korting, dat is geen probleem. Máár houd er rekening mee dat je dan tot die tijd geen andere wijzigingen maken, bijvoorbeeld het toevoegen van een interactieve TV pakket. Ga je geen wijzigen maken in je abonnement voor 22 mei en wil je dat ik het stopzetten voor vast Bellen alvast erin zet? Dan ontvang ik graag je bevestiging.

Voor @Rpwb en @Jeffviss heb ik jullie abonnement gewijzigd, Interactieve TV is voor jullie stopgezet. Hiervoor geldt een maandopzegtermijn. Jullie zullen per mail een bevestiging ontvangen, waar het nieuwe maandbedrag terug te zien is. Ook is dit terug te vinden wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis. Wil je weten hoe je de TV Box kunt retourneren? Dit kun je terugvinden op de volgende topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

Dit geldt ook voor jou, @wouter19883, maar dan heb ik het stopzetten van vast Bellen ook voor je meegenomen! 😉

Hey there @gms, I've adjusted your subscription. The telephone subscription (vast Bellen) will be terminated with one month's notice. You'll receive the confirmation per e-mail. It is also possible to check your new monthly cost via My T-Mobile Thuis.

Hoi @MauroM! Ik heb een kijkje genomen in het systeem en de status is inderdaad blijven hangen. Máár geen zorgen! Ik heb dit direct voor je doorgezet. Je kan direct genieten van de 500 Mbits/s! 😄

Dat wordt unlimited zappen, @jbu86! Natuurlijk wil ik je abonnement voor je aanpassen. Laat je mij eerst weten of je de TV Box met of zonder opname functie wilt hebben? Mocht je eerst even willen inlezen wat de opname functie inhoud, kun je de informatie terugvinden op onze website. Ik hoor het graag van je! ☺
Reputatie 2
Bedankt voor je snelle reactie, @jbu86! Ik heb de TV Box (zonder opname functie) voor je besteld. Je zult per mail een bevestiging ontvangen. Zodra je de TV Box ontvangt, kun je via My T-Mobile Thuis > Abonnementen > Interactieve TV Box de gewenste TV-pakket toevoegen. Binnen 1 uur kan jij genieten van Fox Sports. Gemakkelijk en overzichtelijk! 😄

Hoi @HTu, ik heb met je meegekeken en de Alles-in-1 actie loopt inderdaad af op 22 april 2019. Per deze datum wordt vast Bellen (telefonie) stopgezet. Ik wens je een fijne dag toe!
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Inge,

Bedankt voor het laten weten. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat jij een andere TV Box krijgt. De TV Box met HD-recorder komt zo snel mogelijk naar je toe, ik verwacht dat deze binnen 5 werkdagen bij jou thuis is aangekomen. Vergeet je niet de TV Box zonder HD-recorder naar ons terug te sturen? Alvast bedankt en veel opneemplezier!
Sander schreef:


Hi @Draker88 I just cancelled both TV and vast Bellen. Your first mention was 14-11, so with a monts notice I cancelled both on 14-12. As for you Internet, you can change to the speed of 50 Mbps for € 32,50 a month. Would you like me change that for you?


Now its 37.50 , right? Is good that way! Thanks for your help
Reputatie 6
Badge +3
Edward01 schreef:

Ik heb een TMobile thuis abonnement en ben erg tevreden. Vooral TV Anywhere in combinatie met mijn Apple TV is een uitkomst enwil ik graag zo houden.

Het vreemde is dat ik in jullie een abonnement ben aangegaan en de goedkoopste manier was met TV box en vast bellen. De TV Box staat onuitgepakt in de doos op zolder en ik heb nog nooit een vaste telefoon aangesloten. Ik heb duidelijk verteld aan uw medewerker rond 25 juli 2018 dat ik alleen internet wil en geen tv box omdat ik tv wil kijken via het internet. Toch adviseerde hij om het volledige pakket te nemen om de volledige korting te kunnen krijgen. Geen probleem zo gedaan.

Kortom ik wil voor 25 januari dit gaan wijzigen en alleen het snelle internet nemen. Tot mijn stomme verbazing gaat mijn pincode van TV dan vervallen en kan ik via mijn Apple TV niet meer TV Anywhere kijken. Nu voel ik mij toch wel een beetje in de maling genomen.

Ik wil alleen internet en wordt nu gedwongen een duur tv abonnement erbij te nemen. Ik kan dan beter NL Ziet erbij nemen of toch weer terug gaan naar Ziggo.

Ik had jullie manier net aanbevolen aan mijn vriendin en broer maar zal ze gauw bellen dat het toch allemaal niet zo gunstig is dat het lijkt. Wanneer worden providers nu moderner? Ik wil alleen internet voor een goede prijs.

Ik hoor graag van jullie of er nog een oplossing is rond 25 januari 2019.



Ik begrijp uit jouw verhaal dat je graag internet en TV Anywhere wil. TV Anywhere is een service bij het TV product. Je hebt hiervoor internet en een TV pakket nodig. Zo staat het ook op de website.

TV Anywhere is dus geen 'gratis' dienst bij alleen internet. Dat zou ook niet logisch zijn gezien het een tv product is en in dat pakket alles geregeld wordt voor bijvoorbeeld licenties.

Ik vind het echter wel een mooie wens voor diegene die decoderloos willen kijken. Wellicht tegen gereduceerd tarief. Iers voor de community wishlist?

Overigens kun je T-Mobile thuis actief verlengen, waardoor je korting kunt krijgen.
Reputatie 3
Badge +2
@DvH_45 Het is zeker zonde om hiervoor te betalen als je het niet gebruikt. Geen zorgen, ik heb Vast Bellen direct uit jouw abonnement verwijderd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail! 😀

@Wuuuuuuh Ik maak deze aanpassingen graag voor je in orde! In ruil hiervoor ontvang ik graag jouw persoonlijke gegevens. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Mijn dank is groot!

@Zwolsch54 Goed dat je navraagt! Ik heb het meteen voor je gecheckt. Op dit moment neem jij Unlimited Vast Bellen af voor € 10,00 per maand. Hiermee kan jij onbeperkt bellen met vaste nummers binnen Nederland. Om jou een lager maandbedrag te geven kan ik jou omzetten naar Vast Bellen voor € 2,50 per maand. Met dit abonnement betaal je los voor je gesprekken, vanaf € 0,13 per minuut. Maak ik je hier blij mee? Laat het mij weten!

@Jaleesa B Geen probleem! Je hebt optimaal van de 6 maanden korting kunnen genieten, dus ik maak deze wijziging graag voor je in orde. Wil je mij van jouw gegevens voorzien? Het gaat om jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Tot snel! 👋🏼

@yazone Sure I can Shuo! I am happy to help. Can you please send me a private message? I would like to receive your zipcode, housenumber, date of birth and the last 4 digits of your bankaccount. When the verification is complete, I can make the changes for you!

@Frenk10 Natuurlijk wil ik dat! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat jouw 6 maanden korting op 03-01-2019 zal verlopen. Zonde natuurlijk, om korting mis te lopen. Ik heb Vast Bellen daarom per 03-01-2019 verwijderd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail. Hier lees je ook jouw nieuwe maandbedrag!

@McFawkes Je hebt helemaal gelijk! Op 10-01-2019 zal jouw korting aflopen. Ik heb Vast Bellen per deze datum voor je verwijderd, zodat je geen korting misloopt. Goeie deal, zeg ik zo! 😉

@Autobaan Goed om te lezen dat je in de weer wilt gaan met het opnemen van programma's! De omwisseling regel ik graag voor je. Stuur je mij in ruil een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk er naar uit!

@Dimitri Drijver Geen zorgen Dimitri, dit ga ik voor je regelen! Als je mij een privébericht stuurt met jouw persoonlijke gegevens, verwijder ik de twee TV Boxen voor jou. Je krijgt dan automatisch een retourdoos van mij, zodat je de apparatuur gratis en gemakkelijk kunt retourneren. Alle informatie rondom het retour proces check je in deze video!

@Mfaas Zeker! Ik heb jouw Interactieve TV pakket én jouw twee TV Boxen met een maand opzegtermijn verwijderd. Per 29-01-2019 kan je hier geen gebruik meer van maken. Natuurlijk ontvang je nog een retourdoos, waarin je de TV Boxen kunt retourneren. Check de link hierboven om de video over ons retour proces te bekijken. Ook krijg je van mij nog een bevestiging per e-mail, waarin je jouw nieuwe maandbedrag ziet!

@ernstigedaap Dan is het zonde om deze te behouden! 😉 Ik heb de tweede TV Box meteen uit jouw abonnement verwijderd. Ook jij ontvangt een retourdoos voor het terugsturen van de box. De bevestiging van de verwijdering lees je terug in jouw e-mail. Heb jij nog vragen over het retour proces? Bekijk dan ook de video in de bovenstaande link!
Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Spongemonger
Een tv kastje met opname kost 5 euro extra ten opzichte van zonder. Je betaald dus 5 euro als je het kastje wil omruilen.
Hallo, zou graag een extra tv box willen bestellen, zonder recorder. Vriendelijke groeten belinda
Reputatie 3
Badge +2
@fgrootendorst
Helder! Ik heb je TV Abonnement stopgezet per 16 februari. Hiervan ontvang je nog een bevestiging van mij.

@rduijkers
Dit wil ik graag voor je regelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit voor je aanpassen.

@Hageman
Helemaal geregeld! Per 16 februari komt het telefonie pakket te vervallen bij je.

@Jessie Schoenaker
Dat kan zeker! Wil je graag een interactieve TV Box met of zonder opnamefunctie? Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw gegevens.

@joopiee
Helemaal uitgekeken? 😉 Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zet ik je TV-Pakket uit.

@Roy_Nagel
Overgestapt op Netflix?😁 Bij deze gaat je telefonie en TV-pakket 16 februari uit. Je ontvangt tegen die tijd nog een retourdoos van mij. Daarmee kun je kosteloos de TV Box naar ons retour sturen.

@Dunnbel
Ik zie dat mijn collega dit voor je geregeld heeft. Veel kijkplezier!

@RSYR
Verzoek is verwerkt! Per 16 februari wordt het stopgezet.

@MillionMitch
Geen enkel probleem! Per 16 februari wordt je TV-Pakket stopgezet. Je kunt 'm vervolgens op ieder gewenst moment weer aanzetten.

@Ntbtjev
Ook voor jou heb ik het in orde gemaakt. Per 16 februari stopt je TV-Pakket. De retourdoos ontvang je tegen die tijd per post.😄
Ik wil graag vast bellen in mijn tmobilethuis abonnement stopzetten. Dank alvast!
Reputatie 6
Badge +5
Vanaf nu (05-02-2019) is het, naast het zelf aanpassen van je TV abonnement en TV Boxen, ook mogelijk om je vast Bellen pakket aan te passen! In dit topic kan je natuurlijk nog steeds terecht voor het uit- en aanzetten van Bellen en/of TV. Andere aanpassingen aan je abonnement kan je gemakkelijk zelf regelen via My T-Mobile Thuis! 🙂
Reputatie 3
Badge +2
@Milado
Ik zie dat je 8 februari wordt aangesloten, hoezee! Vanaf die datum kunnen we pas wijzigingen in je abonnement doen. Nog even een paar nachtjes slapen.

@erb123
Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt, per 2 maart stopt je TV-pakket. Je ontvangt tegen die tijd nog een retourdoos van mij voor je TV Box.

@Aylin50
Ik zie dat mijn collega je telefonisch al heeft geholpen en mij te snel af is geweest. 😉

@RobertG
De portering staat zo te zien al klaar. De beëindiging van je Bellen Start abonnement gaat daarmee automatisch gepaard.

@sjoe55
Wanneer je contract is verlopen. Kun je weer verlengen en gebruik maken van korting! Je kunt verlengen via Twitter, Facebook of ons gratis nummer 0800-0092. Daar kunnen we een aanbod doen dat specifiek bij jouw abonnement en wensen past.

@MrsJennings
Ik heb jouw TV-Pakket, TV Boxen en het Entertainment Pakket uitgezet per 4 maart. Je ontvangt nog netjes een bevestiging van mij en de retour dozen. Als toevoeging vermeld ik je dat mijn collega een klein rekenfoutje heeft gemaakt, excuses! Want je nieuwe prijs wordt: € 40,68.

@Joyce 1975
Ik raad je aan om dit pas na een half jaar te doen! Wanneer ik het nu voor je opzeg, dan verdwijnt ook je kortingscode (20 euro korting) als sneeuw voor de zon. Ik hoor het graag of je dit alsnog wenst door te zetten.

@Mick_
Per 4 maart wordt je TV abonnement stopgezet per 4 maart. Je nieuwe maandprijs (internet & bellen) wordt dan € 33,01.

@YentlKeys
Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan regel ik dit gelijk voor je!

@reinbrecht
That's correct. I can make that wish come true!😉Could you please let me know if you want to receive a TV Box with or without recording function? Then i'll arrange this for you.
Reputatie 1
@Piotr, bedankt voor het aanpassen!

Groet,
@Mick_
Reputatie 6
Badge +5
Hi @HuubH, ik heb per 16-3 vast Bellen stopgezet. De bevestiging zit in je inbox!

Hi @PokPok, I contacted our renewals department and they'll contact you shortly.

Hoi @tmobilethuisaq4u, ik heb met de eerste mogelijke datum (16-3) TV en Bellen stopgezet. De bevestiging zit in de inbox en de retourdoos voor de TV Box zal over 3 weken verstuurd worden.

Hoi @JorisT, ik heb per 16-3 vast Bellen en TV stopgezet. De bevestiging zit in je inbox! Retourdoos volgt in maart.

Hi @Sofia.ab, I cancelled TV and your landline per 18-3. Confirmation was sent to your inbox.

Hoi @Lodybo, ik heb TV en Bellen per 18-3 uit je pakket gehaald. Vergeet niet de TV Box rond die tijd terug te sturen met de retourdoos.
graag zou ik de vaste telefoon in mijn T-mobile thuis abonnement stoppen aan het einde van de huidige kortingsperiode. Willen jullie dit op de juiste tijd voor mij inplannen. Dank.
Overigens zeer tevreden met T-mobile thuis👌🏻
Een zelfde vraag die ik al eerder op dit forum voorbij heb zien komen:

Wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden?

Sowieso zit het eerste jaar er bijna op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk.

Ik hoor graag van jullie
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @JoStAn,

Ik kan je geruststellen! Die bevestiging toont je abonnement zoals het nà de wijziging wordt. Dat gebeurt pas na de eerste zes maanden, dus pas nadat de korting komt te vervallen. Die € 28,- is je nieuwe maandbedrag vanaf die datum. Dat het € 2,50 duurder wordt, komt doordat die korting is vervallen. Ik kan je verzekeren dat je op deze manier optimaal hebt genoten van de korting(speriode). 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Hoi @ToyStory, als je geen gebruik maakt van de vaste lijn dan is het zonde om hier wel voor te betalen. Geen zorgen, ik heb Vast Bellen per direct uit jouw abonnement gehaald. Je ontvangt nog een bevestiging, waarin ook jouw nieuwe maandbedrag staat!

Natuurlijk @emmaleeann! Ik heb jouw abonnement bekeken en ik zie dat TV en Vast Bellen met een maand opzegtermijn uit jouw abonnement zijn gehaald. De verwijdering gaat dus per 18-03-2019 actief. Op deze zullen wij de retourdoos verzenden! Wil je niet wachten? Je kan de apparatuur ook zelf terug sturen. Hoe dit werkt, zie je in deze handige video! Het klopt trouwens dat jouw maandbedrag hoger is. Dit komt omdat de 6 maanden korting is verlopen. Op dit moment betaal je alleen nog € 28,47 voor 50Mbps.

@cRied, ik vermoed dat jouw eerdere bericht er tussendoor is geslipt. Sorry voor het wachten! Geen zorgen, ik heb TV en Vast Bellen met een maand opzegtermijn verwijderd. Ik heb trouwens wel de datum van jouw originele bericht aangehouden (25-02-19). Wel zo netjes! 😉 TV en Vast Bellen zit dus nog in jouw abonnement tot 25-03-19. De bevestiging ontvang je per e-mail, de retourdoos voor de TV Box sturen we eind maart naar je toe!

Hoi @Naima2508, @Jeroen111111 en @Rs1991, ook voor jullie heb ik de wijziging in orde gemaakt. Vast Bellen is per direct uit jullie abonnement verwijderd. Fijne dag!

Ik stond in de startblokken om jouw verzoek in orde te maken @T.vandehoef, maar ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met de klantenservice. De situatie is jou nu helemaal duidelijk. Top! 😁

Gelijk heb je @Basmmm! Het is misschien maar € 2,50, máár het is zonde als je er geen gebruik van maakt. Vast Bellen is bij deze per direct uit jouw abonnement verwijderd. Beloof je mij dat je wat leuks gaat doen van het geld wat je bespaard?!

Zeker @Ishaira , ik heb het meteen in orde gemaakt! TV en Vast Bellen zijn met een maand opzegtermijn verwijderd. Per 06-04-19 gaat de opzegging dus officieel in. Ook dan ontvang jij de retourdoos voor de TV Box!
Candy schreef:

Hoi @MauroM! Ik heb een kijkje genomen in het systeem en de status is inderdaad blijven hangen. Máár geen zorgen! Ik heb dit direct voor je doorgezet. Je kan direct genieten van de 500 Mbits/s! 😄



Dank je wel voor deze (re)actie @Candy ! Het werkt nu top! 😁
Problem Solved.
Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden? Scheelt toch eur2,50pm.

Sowieso zit het eerste jaar er bijna op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk.
Reputatie 5
Badge +3
Ha Nico,

Slimme vraag van je! Inderdaad, je kunt Vast Bellen uit je abonnement verwijderen, dat scheelt je € 2.50 per maand. Wat super leuk dat je wilt verlengen! Wij zijn ook heel tevreden met jou, Nico 🙂. Ik heb het daarom direct voor je nagevraagd, mijn collega's van de verlengingsafdeling staan te trappelen om jou een verlengingsaanbod met superkorting te doen. Ik heb jouw account aan ze doorgegeven, binnenkort zullen ze je bellen om alles door te spreken. Verlengen zal goedkoper uitvallen dan Vast Bellen uit je abonnement te halen, dus ik zou je aanraden voor die eerste optie te gaan. Leuk dat jij onze klant blijft! Ik kijk ernaaruit je nog lang te mogen helpen met jouw T-Mobile Thuis vragen.
Hoi,
Ik heb zojuist mijn internet abbo gewijzigd. Dit omdat ik zag dat ik nu per maand € 40 voor 100 mb betaal, en dit kon wijzigen naar € 38 voor 200 mb. Ik ben echter ineens duurder uit, heb ik iets niet goed gedaan?
Reputatie 5
Badge +3
Hi Glorious81,

Wat goed dat je je internetsnelheid hebt gewijzigd! Ik snap dat je vraagtekens hebt bij de totale prijs die je nu gaat betalen. Dit heb ik dan ook meteen voor je onderzocht. Ik ben achter het verschil gekomen, ik leg het je graag uit. Toen je nog 100 Mbps afnam, kreeg jij €5,- korting, dus betaalde je eigenlijk €35,- voor jouw internetsnelheid. Nu met de 200 Mbps vervalt de korting, dus betaal je voor die snelheid €38,-. Jij hebt dus alles goed gedaan, hoor! Mocht ik je kunnen helpen met jouw internetwijzigingen, laat het me weten, ik help je graag.

Reageer