Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!


Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1209 reacties
Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging, laat dan gerust een berichtje achter in dit topic!

Wat kun je zelf wijzigen?
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je online zelf:
  • Jouw T-Mobile Thuis abonnement bekijken
  • TV-pakketten aan- of uitzetten
  • Jouw Bellen pakket aanpassen
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen
  • Jouw internetsnelheid een tandje sneller of juist langzamer zetten
Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

Wat wijzigen wij voor jou?
Om jouw vast Bellen en/of TV pakket aan of uit te zetten, kun je in dit topic terecht. Heb je geen HDMI aansluiting op je TV? Laat het ons ook weten. Meld ons in dit topic wat je aangepast wilt hebben in jouw abonnement en wij gaan er mee aan de slag voor je! 🙂

Contract verlengen
Loopt jouw T-Mobile Thuis abonnement bijna af? Dan kun je bij ons verlengen. Voor jou hebben we een speciaal verlengingsaanbod. Benieuwd? Wij vertellen je deze graag via Facebook , Twitter of telefonisch via telefoonnummer 0800 0092.

Kom je er niet uit? Geen probleem, plaats in dit topic een berichtje. Wij helpen je!

491 reacties

Hoi, vandaag inderdaad gebeld. Helemaal goed gekomen 🆒
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Inge,

Bedankt voor het laten weten. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat jij een andere TV Box krijgt. De TV Box met HD-recorder komt zo snel mogelijk naar je toe, ik verwacht dat deze binnen 5 werkdagen bij jou thuis is aangekomen. Vergeet je niet de TV Box zonder HD-recorder naar ons terug te sturen? Alvast bedankt en veel opneemplezier!
Sander schreef:


Hi @Draker88 I just cancelled both TV and vast Bellen. Your first mention was 14-11, so with a monts notice I cancelled both on 14-12. As for you Internet, you can change to the speed of 50 Mbps for € 32,50 a month. Would you like me change that for you?


Now its 37.50 , right? Is good that way! Thanks for your help
Reputatie 5
Badge +2
Edward01 schreef:

Ik heb een TMobile thuis abonnement en ben erg tevreden. Vooral TV Anywhere in combinatie met mijn Apple TV is een uitkomst enwil ik graag zo houden.

Het vreemde is dat ik in jullie een abonnement ben aangegaan en de goedkoopste manier was met TV box en vast bellen. De TV Box staat onuitgepakt in de doos op zolder en ik heb nog nooit een vaste telefoon aangesloten. Ik heb duidelijk verteld aan uw medewerker rond 25 juli 2018 dat ik alleen internet wil en geen tv box omdat ik tv wil kijken via het internet. Toch adviseerde hij om het volledige pakket te nemen om de volledige korting te kunnen krijgen. Geen probleem zo gedaan.

Kortom ik wil voor 25 januari dit gaan wijzigen en alleen het snelle internet nemen. Tot mijn stomme verbazing gaat mijn pincode van TV dan vervallen en kan ik via mijn Apple TV niet meer TV Anywhere kijken. Nu voel ik mij toch wel een beetje in de maling genomen.

Ik wil alleen internet en wordt nu gedwongen een duur tv abonnement erbij te nemen. Ik kan dan beter NL Ziet erbij nemen of toch weer terug gaan naar Ziggo.

Ik had jullie manier net aanbevolen aan mijn vriendin en broer maar zal ze gauw bellen dat het toch allemaal niet zo gunstig is dat het lijkt. Wanneer worden providers nu moderner? Ik wil alleen internet voor een goede prijs.

Ik hoor graag van jullie of er nog een oplossing is rond 25 januari 2019.



Ik begrijp uit jouw verhaal dat je graag internet en TV Anywhere wil. TV Anywhere is een service bij het TV product. Je hebt hiervoor internet en een TV pakket nodig. Zo staat het ook op de website.

TV Anywhere is dus geen 'gratis' dienst bij alleen internet. Dat zou ook niet logisch zijn gezien het een tv product is en in dat pakket alles geregeld wordt voor bijvoorbeeld licenties.

Ik vind het echter wel een mooie wens voor diegene die decoderloos willen kijken. Wellicht tegen gereduceerd tarief. Iers voor de community wishlist?

Overigens kun je T-Mobile thuis actief verlengen, waardoor je korting kunt krijgen.
Reputatie 1
Badge
@DvH_45 Het is zeker zonde om hiervoor te betalen als je het niet gebruikt. Geen zorgen, ik heb Vast Bellen direct uit jouw abonnement verwijderd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail! 😀

@Wuuuuuuh Ik maak deze aanpassingen graag voor je in orde! In ruil hiervoor ontvang ik graag jouw persoonlijke gegevens. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Mijn dank is groot!

@Zwolsch54 Goed dat je navraagt! Ik heb het meteen voor je gecheckt. Op dit moment neem jij Unlimited Vast Bellen af voor € 10,00 per maand. Hiermee kan jij onbeperkt bellen met vaste nummers binnen Nederland. Om jou een lager maandbedrag te geven kan ik jou omzetten naar Vast Bellen voor € 2,50 per maand. Met dit abonnement betaal je los voor je gesprekken, vanaf € 0,13 per minuut. Maak ik je hier blij mee? Laat het mij weten!

@Jaleesa B Geen probleem! Je hebt optimaal van de 6 maanden korting kunnen genieten, dus ik maak deze wijziging graag voor je in orde. Wil je mij van jouw gegevens voorzien? Het gaat om jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Tot snel! 👋🏼

@yazone Sure I can Shuo! I am happy to help. Can you please send me a private message? I would like to receive your zipcode, housenumber, date of birth and the last 4 digits of your bankaccount. When the verification is complete, I can make the changes for you!

@Frenk10 Natuurlijk wil ik dat! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat jouw 6 maanden korting op 03-01-2019 zal verlopen. Zonde natuurlijk, om korting mis te lopen. Ik heb Vast Bellen daarom per 03-01-2019 verwijderd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail. Hier lees je ook jouw nieuwe maandbedrag!

@McFawkes Je hebt helemaal gelijk! Op 10-01-2019 zal jouw korting aflopen. Ik heb Vast Bellen per deze datum voor je verwijderd, zodat je geen korting misloopt. Goeie deal, zeg ik zo! 😉

@Autobaan Goed om te lezen dat je in de weer wilt gaan met het opnemen van programma's! De omwisseling regel ik graag voor je. Stuur je mij in ruil een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk er naar uit!

@Dimitri Drijver Geen zorgen Dimitri, dit ga ik voor je regelen! Als je mij een privébericht stuurt met jouw persoonlijke gegevens, verwijder ik de twee TV Boxen voor jou. Je krijgt dan automatisch een retourdoos van mij, zodat je de apparatuur gratis en gemakkelijk kunt retourneren. Alle informatie rondom het retour proces check je in deze video!

@Mfaas Zeker! Ik heb jouw Interactieve TV pakket én jouw twee TV Boxen met een maand opzegtermijn verwijderd. Per 29-01-2019 kan je hier geen gebruik meer van maken. Natuurlijk ontvang je nog een retourdoos, waarin je de TV Boxen kunt retourneren. Check de link hierboven om de video over ons retour proces te bekijken. Ook krijg je van mij nog een bevestiging per e-mail, waarin je jouw nieuwe maandbedrag ziet!

@ernstigedaap Dan is het zonde om deze te behouden! 😉 Ik heb de tweede TV Box meteen uit jouw abonnement verwijderd. Ook jij ontvangt een retourdoos voor het terugsturen van de box. De bevestiging van de verwijdering lees je terug in jouw e-mail. Heb jij nog vragen over het retour proces? Bekijk dan ook de video in de bovenstaande link!
Reputatie 7
Badge +8
Hallo @Spongemonger
Een tv kastje met opname kost 5 euro extra ten opzichte van zonder. Je betaald dus 5 euro als je het kastje wil omruilen.
Hallo, zou graag een extra tv box willen bestellen, zonder recorder. Vriendelijke groeten belinda
Reputatie 3
Badge +2
@fgrootendorst
Helder! Ik heb je TV Abonnement stopgezet per 16 februari. Hiervan ontvang je nog een bevestiging van mij.

@rduijkers
Dit wil ik graag voor je regelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit voor je aanpassen.

@Hageman
Helemaal geregeld! Per 16 februari komt het telefonie pakket te vervallen bij je.

@Jessie Schoenaker
Dat kan zeker! Wil je graag een interactieve TV Box met of zonder opnamefunctie? Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw gegevens.

@joopiee
Helemaal uitgekeken? 😉 Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zet ik je TV-Pakket uit.

@Roy_Nagel
Overgestapt op Netflix?😁 Bij deze gaat je telefonie en TV-pakket 16 februari uit. Je ontvangt tegen die tijd nog een retourdoos van mij. Daarmee kun je kosteloos de TV Box naar ons retour sturen.

@Dunnbel
Ik zie dat mijn collega dit voor je geregeld heeft. Veel kijkplezier!

@RSYR
Verzoek is verwerkt! Per 16 februari wordt het stopgezet.

@MillionMitch
Geen enkel probleem! Per 16 februari wordt je TV-Pakket stopgezet. Je kunt 'm vervolgens op ieder gewenst moment weer aanzetten.

@Ntbtjev
Ook voor jou heb ik het in orde gemaakt. Per 16 februari stopt je TV-Pakket. De retourdoos ontvang je tegen die tijd per post.😄
Ik wil graag vast bellen in mijn tmobilethuis abonnement stopzetten. Dank alvast!
Reputatie 5
Badge +5
Vanaf nu (05-02-2019) is het, naast het zelf aanpassen van je TV abonnement en TV Boxen, ook mogelijk om je vast Bellen pakket aan te passen! In dit topic kan je natuurlijk nog steeds terecht voor het uit- en aanzetten van Bellen en/of TV. Andere aanpassingen aan je abonnement kan je gemakkelijk zelf regelen via My T-Mobile Thuis! 🙂
Reputatie 3
Badge +2
@Milado
Ik zie dat je 8 februari wordt aangesloten, hoezee! Vanaf die datum kunnen we pas wijzigingen in je abonnement doen. Nog even een paar nachtjes slapen.

@erb123
Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt, per 2 maart stopt je TV-pakket. Je ontvangt tegen die tijd nog een retourdoos van mij voor je TV Box.

@Aylin50
Ik zie dat mijn collega je telefonisch al heeft geholpen en mij te snel af is geweest. 😉

@RobertG
De portering staat zo te zien al klaar. De beëindiging van je Bellen Start abonnement gaat daarmee automatisch gepaard.

@sjoe55
Wanneer je contract is verlopen. Kun je weer verlengen en gebruik maken van korting! Je kunt verlengen via Twitter, Facebook of ons gratis nummer 0800-0092. Daar kunnen we een aanbod doen dat specifiek bij jouw abonnement en wensen past.

@MrsJennings
Ik heb jouw TV-Pakket, TV Boxen en het Entertainment Pakket uitgezet per 4 maart. Je ontvangt nog netjes een bevestiging van mij en de retour dozen. Als toevoeging vermeld ik je dat mijn collega een klein rekenfoutje heeft gemaakt, excuses! Want je nieuwe prijs wordt: € 40,68.

@Joyce 1975
Ik raad je aan om dit pas na een half jaar te doen! Wanneer ik het nu voor je opzeg, dan verdwijnt ook je kortingscode (20 euro korting) als sneeuw voor de zon. Ik hoor het graag of je dit alsnog wenst door te zetten.

@Mick_
Per 4 maart wordt je TV abonnement stopgezet per 4 maart. Je nieuwe maandprijs (internet & bellen) wordt dan € 33,01.

@YentlKeys
Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan regel ik dit gelijk voor je!

@reinbrecht
That's correct. I can make that wish come true!😉Could you please let me know if you want to receive a TV Box with or without recording function? Then i'll arrange this for you.
Reputatie 1
@Piotr, bedankt voor het aanpassen!

Groet,
@Mick_
Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden? Scheelt toch eur2,50pm.

Sowieso zit het eerste jaar er bijna op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk.
Reputatie 5
Badge +3
Ha Nico,

Slimme vraag van je! Inderdaad, je kunt Vast Bellen uit je abonnement verwijderen, dat scheelt je € 2.50 per maand. Wat super leuk dat je wilt verlengen! Wij zijn ook heel tevreden met jou, Nico 🙂. Ik heb het daarom direct voor je nagevraagd, mijn collega's van de verlengingsafdeling staan te trappelen om jou een verlengingsaanbod met superkorting te doen. Ik heb jouw account aan ze doorgegeven, binnenkort zullen ze je bellen om alles door te spreken. Verlengen zal goedkoper uitvallen dan Vast Bellen uit je abonnement te halen, dus ik zou je aanraden voor die eerste optie te gaan. Leuk dat jij onze klant blijft! Ik kijk ernaaruit je nog lang te mogen helpen met jouw T-Mobile Thuis vragen.
Hoi,
Ik heb zojuist mijn internet abbo gewijzigd. Dit omdat ik zag dat ik nu per maand € 40 voor 100 mb betaal, en dit kon wijzigen naar € 38 voor 200 mb. Ik ben echter ineens duurder uit, heb ik iets niet goed gedaan?
Reputatie 5
Badge +3
Hi Glorious81,

Wat goed dat je je internetsnelheid hebt gewijzigd! Ik snap dat je vraagtekens hebt bij de totale prijs die je nu gaat betalen. Dit heb ik dan ook meteen voor je onderzocht. Ik ben achter het verschil gekomen, ik leg het je graag uit. Toen je nog 100 Mbps afnam, kreeg jij €5,- korting, dus betaalde je eigenlijk €35,- voor jouw internetsnelheid. Nu met de 200 Mbps vervalt de korting, dus betaal je voor die snelheid €38,-. Jij hebt dus alles goed gedaan, hoor! Mocht ik je kunnen helpen met jouw internetwijzigingen, laat het me weten, ik help je graag.
Hoi,
ongeveer een half jaar geleden heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten voor Internet, TV en Bellen, zodat er de eerste maanden korting kon worden gegeven. Nu maak ik geen gebruk van de telefoonlijn en loopt de korting de komende maand af. Zouden jullie mijn belbundel van 2,50 euro kunnen stopzetten?
Mvg
Reputatie 3
De termen "T-Mobile Thuis" en "4G voor Thuis" zijn erg verwarrend, net als "3-in-1" pakketten en "Mobile abonnementen". En dan zijn "Mobile diensten" -niet voor de klant, wel voor de provider- ook nog eens een keer compleet andere diensten dan "DSL/Glasvezel diensten". En lopen allerlei kortingen door elkaar heen.

  1. Kunnen jullie zorgen voor eenduidige omschrijving van jullie producten?
  2. Kunnen jullie zorgen dat kortingen eenduidig worden en niet door elkaar lopen?
  3. Kunnen jullie pakketten eenduidig samenstellen? Probeer eens te denken aan "Internetten", "Bellen" en "TV kijken". Via koper, kabel, glasvezel of 4G. Een matrix van 3 diensten bij 4 alternatieven = maximaal 12 vakjes (en niet 3-in-1, laat mensen zelf combineren). Dat is wat mensen doen en waar mensen naar op zoek zijn om te vergelijken tussen providers!
Ikzelf ben alleen maar geïnteresseerd in een pakket "Internetten via vaste lijn (glasvezel)", Internettten via 4G", Bellen via 4G" en "TV kijken (glasvezel). En daar bestaat nergens een pakket voor: of ik betaal zinloos voor bellen via een vaste lijn (dat ik al bijna 10 jaar niet meer doe), of mobiel bellen valt buiten het pakket "omdat dat een heel andere dienst is".

Wat zou ik graag dus zo´n eigen pakket (met eenduidige kortingregels) willen kunnen samenstellen !!!
Reputatie 5
Badge +5
@Timvanh Ik heb bij deze je belbundel stopgezet per 16-07-2018!

@siert Goede feedback en ik begrijp dat soms wat verwarrend kan zijn! We hebben de eerste stappen al gezet naar het samenvoegen, onder andere met ons nieuwe Klantvoordeel waarmee je T-Mobile Thuis en Mobiel zonder problemen kan combineren! Alles-in-één pakketten zijn er alleen voor T-Mobile Thuis, Mobiel staat vooralsnog apart omdat de Mobiele en Vaste tak nog grotendeels gescheiden zijn. UIteraard zijn we hard aan het om dit in de toekomst samen te voegen en er één mooi geheel van te maken dus je feedback is zeker niet aan dovemans oren gericht!

Wat de keuze betreft, je kan zeker kiezen voor alleen Internet + TV maar je bent voordeliger uit wanneer je hier ook Vast Bellen bij neemt (ook al zou je het niet gebruiken). Na een half jaar zou je het Bellen pakket dan uit kunnen zetten dus je bent vrij om te kiezen wat je wil! 🙂 Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, dan help ik je graag om alles op een rijtje te zetten!
Reputatie 3
@Brian Ik heb alles zelf heel goed op een rijtje hoor ...

Je voorbeeld over Vast Bellen geeft al aan hoe krom (jullie) pakketten tegenwoordig zijn (ik kan beter kiezen voor het Bellen pakket, dit niet gebruiken en na een halfjaar uitzetten, hahaha). En je uitleg over "de Mobiele en Vaste tak" bij T-Mobile maakt het er niet helderder op voor de klant!

Ik wacht tot sintjuttemis -denk ik- voordat de providers heldere pakketten gaan aanbieden zodat de klanten goed kunnen vergelijken. Waarschijnlijker is het dat de overheid weer eens moet ingrijpen om dit op te lossen. Net als bij de "roaming kosten EU" het geval was (het missertje hierbij van de belkosten van binnenland naar EU buitenland als enige nog steeds berekenen door providers zal ook nog wel gerepareerd worden door overheidsingrijpen, want de providers doen hier uit zichzelf wederom niets aan).

Hoezo "zelfregulering"? Voorschrijven en beboeten bij overtreding die hap!
Hello,

Currently I have at home a 3-in-1 promotion, but I would like to change my subscription. It's been almost 6 months and we've never used the phone line and we barely use the TV.

I would like to keep only the service of internet. Could you help me to change my subscription please?

Regards,

Cintia
Reputatie 5
Badge +5
Hi CintiaB, no problem! I ended your TV and Call bundles per the 16th of August which is the date your 6 month discount expires. If you have further questions I'll be happy to help!
Is het mogelijk over te stappen van Unlimited 4G voor Thuis naar Glasvezel? Ik heb nu nog door vele verhuizingen de 4G maar ga in het najaar naar een huis waar glasvezel is, waardoor ik meer snelheid zal kunnen krijgen.

MVG
AH
Reputatie 5
Badge +3
Hi Damsteen,

Wat gaaf dat jij voor glasvezel wilt gaan! Ik kan het je zeker aanraden. Graag help ik je dan ook met het aanvragen hiervan.

Omdat de werking van 4G voor Thuis en vaste diensten anders is van elkaar, is hier geen overstap voor. 4G voor Thuis gaat namelijk via het mobiele datanetwerk, terwijl vaste diensten via een ondergrondse lijn lopen. Je kunt uiteraard wel jouw 4G voor Thuis abonnement opzeggen en een glasvezelabonnement bij T-Mobile Thuis aanvragen. Laat je mij het weten als ik je hierbij kan helpen?
4G voor thuis loopt nog een paar maanden dan, dat zal me dan dubbel kosten. Daar moet ik eerst over na denken dan nog en aanbieders vergelijken voor glasvezel.

Alvast bedankt

Reageer