Beantwoord

Abonnementsprijs gewijzigd, abonnement aanpassen?

• 10 april 2017
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Goedenavond,

Momenteel zijn wij in afwachting van de levering van ons T-mobile Thuis abonnement. Hiervoor gekozen vanwege de jarenlange goede ervaringen met T-mobile mobiele telefonie.
Bij het abonnement heb ik gekozen voor 80mb internet (33,50€ per maand) maar nu zie ik plots dat dit is aangepast aan 29,50€ per maand wat ik nogal een beetje verschil vind . Is dit nog in het abonnement aan te passen? Dit omdat omdat ik weet dat vandaag de laatste dag is dat er nog aanpassingen in het abonnement kunnen worden gedaan.

Ik hoor het zeer graag, ik hoop dat jullie me een tevreden klant kunnen houden!

Groeten,
Martijn
icon

Beste antwoord door David 11 april 2017, 12:33

Hoi Martijn,

Tof om te lezen dat je gekozen hebt voor T-Mobile Thuis! 🙂

Ik begrijp jouw vraag, maar het is niet meer mogelijk om deze prijzen aan te passen naar de huidige prijs. Er zijn natuurlijk continu wijzigingen in de kortingen en prijzen, dus het kan altijd gebeuren dat er net een andere actie gaande is op het moment dat je een abonnement hebt aangevraagd. In dit geval kan ik dan ook niets meer voor je betekenen wat betreft dit nieuwe aanbod.

Overigens zie ik wel dat je een Go-abonnement hebt, maar nog maar 1 groepslid hebt bij jouw abonnement. Als je een tweede abonnee toevoegt, dan kun je op jouw mobiele abonnement van €2,50 naar €5,- korting gaan en dat scheelt toch ook weer een beetje in het prijsverschil. Hopelijk ken je nog iemand om aan de groep toe te voegen?

Het is niet het antwoord waar je op gehoopt hebt, maar hopelijk heb ik je zo in ieder geval wel duidelijkheid verschaft. Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Martijn,

Tof om te lezen dat je gekozen hebt voor T-Mobile Thuis! 🙂

Ik begrijp jouw vraag, maar het is niet meer mogelijk om deze prijzen aan te passen naar de huidige prijs. Er zijn natuurlijk continu wijzigingen in de kortingen en prijzen, dus het kan altijd gebeuren dat er net een andere actie gaande is op het moment dat je een abonnement hebt aangevraagd. In dit geval kan ik dan ook niets meer voor je betekenen wat betreft dit nieuwe aanbod.

Overigens zie ik wel dat je een Go-abonnement hebt, maar nog maar 1 groepslid hebt bij jouw abonnement. Als je een tweede abonnee toevoegt, dan kun je op jouw mobiele abonnement van €2,50 naar €5,- korting gaan en dat scheelt toch ook weer een beetje in het prijsverschil. Hopelijk ken je nog iemand om aan de groep toe te voegen?

Het is niet het antwoord waar je op gehoopt hebt, maar hopelijk heb ik je zo in ieder geval wel duidelijkheid verschaft. Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Reageer