Beantwoord

account aanmaken

• 15 december 2020
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Hallo, ik kreeg gisteren bericht dat mijn tele2 mailadres komt te vervallen omdat het niet gebruikt wordt. Ik ontvang hier dagelijks berichten op maar verzend altijd via icloud omdat mijn ipad tele2 weigerd als verzender. Relaying is niet toegestaan. Nu heb ik het probleem dat ik in het buitenland ben en niet weet wat ik aangegevens moet invoeren om een t-mobile account aan te maken. Wel of geen wachtwoord, pop adres of imap, poort inkomend en uitgaand etc. Kan iemand mij helpen aan deze gegevens? Ik heb mijn klantnummer wel bij mij. Bedankt Jos

icon

Beste antwoord door Boris 16 december 2020, 13:57

Hi @JosNobel ,

Goed dat je het bij mij navraagt! Als ik je vraag goed begrijp, ben je benieuwd hoe je het best een jouw e-mail kan instellen. Via deze link (link is klikbaar) kom je op een handige manual uit. Ik weet zeker dat het met deze uitleg moet lukken. Heb je vragen, dan zit de Community voor je klaar! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hi @JosNobel ,

Goed dat je het bij mij navraagt! Als ik je vraag goed begrijp, ben je benieuwd hoe je het best een jouw e-mail kan instellen. Via deze link (link is klikbaar) kom je op een handige manual uit. Ik weet zeker dat het met deze uitleg moet lukken. Heb je vragen, dan zit de Community voor je klaar! 

Bedankt Boris, het is gelukt. Groeten

Reputatie 4
Badge +2

Fijn om te horen @JosNobel ! Mocht je in de toekomst onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het ons weten. De Community zit voor je klaar! 🙌

Reageer