Beantwoord

Account My T-Mobile Thuis activeren

  • 12 april 2019
  • 3 reacties
  • 450 Bekeken

Een tijdje terug reeds contact gehad via dr chat, maar ik ontvang nog altijd geen mail.

In het begin kon ik mijn gmail account niet opgeven om tmobile thuis te kunnen activeren. Dit is reeds aa gepast en ik krijg geen melding meer dat mijn gmail account ongeldig is. Echter bij het invoeren van zowel tmobile als gmail, ontvang ik nog altijd geen mail waarmee ik mijn account kan activeren.

Wat nu?
icon

Beste antwoord door Brian 15 april 2019, 16:18

Hi @Olkor, ik heb je My T-Mobile Thuis account voor je gereset en je zojuist een privébericht gestuurd met de nieuwe inloggegevens. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hi @Olkor, ik heb je My T-Mobile Thuis account voor je gereset en je zojuist een privébericht gestuurd met de nieuwe inloggegevens. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!
Bedankt allemaal we wachten het wel af wat de monteur zegt
Reputatie 7
Badge +8
Hi @tim1945jf, volgens mij heb je je reactie per ongeluk in een verkeerd topic geplaatst 🙂

Reageer