Beantwoord

Áctivatie klantvoordeel

• 3 mei 2020
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

2 keer gebeld in twee weken dat mijn klantvoordeel niet te activeren is en nog steeds geen activatie mogelijk.

?????????????en nu!!!!

icon

Beste antwoord door Piotr 5 mei 2020, 11:23

Hey @Sjackie,

Hier ga ik wat aan doen! Zo te zien is je T-Mobile Thuis aanvraag nog niet afgemeld in ons systeem waardoor je je Klantvoordeel niet kunt activeren. Ik heb hiervoor gelijk een verzoek ingediend om dit in orde te maken. Zodra dit is volbracht, kun je je Klantvoordeel zonder problemen activeren. Houd de komende tijd je My T-Mobile Thuis pagina in de gaten. We gaan dit oplossen voor je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Sjackie,

Hier ga ik wat aan doen! Zo te zien is je T-Mobile Thuis aanvraag nog niet afgemeld in ons systeem waardoor je je Klantvoordeel niet kunt activeren. Ik heb hiervoor gelijk een verzoek ingediend om dit in orde te maken. Zodra dit is volbracht, kun je je Klantvoordeel zonder problemen activeren. Houd de komende tijd je My T-Mobile Thuis pagina in de gaten. We gaan dit oplossen voor je!

Hallo, hier hetzelfde probleem - aanvraag nog niet afgemeld terwijl ik al 5 dagen online ben.

Activatie klantvoordeel hierdoor niet mogelijk...

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @averat,

Top dat je aan de bel trekt! Ik ben direct in jouw dossier gedoken en ik heb een opdracht uitgezet. Zodra dit is opgelost ontvang je van ons een email ter bevestiging en kan je altijd en overal gebruik maken van jouw klantvoordeel. Dit wordt dan ook zichtbaar in jouw My T-Mobile Thuis account: klantvoordeel pagina. Nog een warm welkom bij T-Mobile Thuis! :smile:

Reageer