Beantwoord

Activatiekosten onterecht gerekend

• 20 februari 2018
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Al jaren trouwe T-Mobile klant en sinds 2 maanden ook T-MOBILE thuis.
Zojuist mijn 2e rekening bekeken waar EUR 30,00 activatiekosten onterecht worden gerekend. Telefonisch 2 dames gesproken. Geven de fout toe maar kunnen niet een eenmalige terugboeking doen?! Alles kan in zo'n groot bedrijf maar blijkbaar wirden zij angstig van de procedures en aanvraag voor deze boeking. Nu moet ik 2 maanden wachten op het teveel betaalde geld. EUR 27,50 IN maart en 2.50 in april. Moet niet veel gekker worden! Dus graag spoedig mijn EUR 30 terugstorten want dit is het contract niet nakomen. Storneren en het juiste bedrag betalen werd afgeraden i.v.m. het systeem. Zeer slecht dit. Sorry maar graag een spoedige reactie!
icon

Beste antwoord door Brian 21 februari 2018, 12:14

Hi waarisdekorting (mooie naam), ik geef je graag meer duidelijkheid! Het blijkt dat het toepassen van de korting bij een klein aantal klanten niet goed is gegaan. We hebben de gevallen waarbij dit speelt inmiddels in beeld en we gaan dit voor deze klanten in één keer oplossen. Om er voor te zorgen dat dit vlekkeloos verloopt kunnen we het bedrag op dit moment niet handmatig vergoeden maar ik verzeker je dat je de korting van ons ontvangt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi waarisdekorting (mooie naam), ik geef je graag meer duidelijkheid! Het blijkt dat het toepassen van de korting bij een klein aantal klanten niet goed is gegaan. We hebben de gevallen waarbij dit speelt inmiddels in beeld en we gaan dit voor deze klanten in één keer oplossen. Om er voor te zorgen dat dit vlekkeloos verloopt kunnen we het bedrag op dit moment niet handmatig vergoeden maar ik verzeker je dat je de korting van ons ontvangt!
Tot mijn verbazing krijg ik als trouwe T-mobile klant voor de aanschaf van nu ook T-mobile Thuis €30 activatiekosten op mijn rekening?
m.i. Is dit niet volgens afspraak
graag hoor ik van U
Reputatie 5
Badge +3
Hi @mejm.mengelberg-schimmel,

Welkom Thuis! Het klopt inderdaad dat er €30,- activatiekosten bijkomen bij het afsluiten van een T-Mobile Thuis abonnement, ook als je T-Mobile Mobiel hiermee combineert. Dit zijn de kosten voor het aanvragen en reserveren van de internetlijn voor jou. Bij het oude Mobiel + Thuisvoordeel, waar dit topic op van toepassing is, kreeg je deze kosten wel vergoed. Dit Mobiel + Thuisvoordeel bestaat niet meer. Maar geen zorgen, met Klantvoordeel en de korting het eerste half jaar (op Internet & TV of Internet, TV en vast Bellen) heb je de aansluitkosten zo weer terugverdiend!

Veel plezier met jouw T-Mobile Thuis! Mocht ik je nog kunnen helpen met vragen over je abonnement, ik sta voor je klaar.

Reageer