Beantwoord

Afhandelen bij overlijden , een drama bij T mobile

• 4 december 2018
  • 3 reacties
  • 647 Bekeken

Reputatie 2
Deze service is echt een schande bij T mobile. Ben 4 a 5 x doorverbonden met allerlei afdelingen. Rekeningen sturen terwijl deze al betaald zijn en dan nog een boete erop zetten. Dan maak je telefonisch een afspraak om de boel op te lossen en vraagt hoe of wat , nee hoor is gewoon betaald is het antwoord .wederom rekeningen sturen terwijl er weer telefonisch gecontroleerd is . Dan opsturen apparatuur , je krijgt een email dat er een doos geleverd word met daarin een brief met wat er terug moet, Niets ontvangen , weer bellen omdat er nu weer een rekening van € 340 open zou staan hiervoor , nee mijnheer er is iets verkeerd gegaan stuur maar de handel maar op in een gewone doos , ja maar wat ???? een wit modem en 2 zwarte kastjes. Dus alles netjes teruggestuurd , weer gezeik dat er niets is geleverd , heb gewoon het verzendbewijs incl. foto's

Word er gek van , zit midden in een rouwproces , maar T mobile maakt t er niet lekkerder op , heb hier meer gezeik mee als met de belastingdienst.

Echt deze service is een grote bak ellende. Ben zelf abonnee bij deze club maar zeg na afloop van dit contract de handel op.
Baggerzooi
icon

Beste antwoord door Brian 5 december 2018, 10:22

Hi wayanjohn, allereerst gecondoleerd met je verlies. Op zulke momenten heb je natuurlijk wel wat anders aan je hoofd dan "gedoe" met abonnementen. Ik neem dit dan ook graag op me en ga er voor zorgen dat je er geen omkijken meer naar hebt! Mijn oprechte excuses voor de ervaring tot nu toe.

Ik heb meteen gekeken maar ik heb ik heb nog geen klantgegevens van je. Als je mij een privébericht zou willen sturen met het volledige adres, de geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer van het abonnement waar het om gaat dan ga ik hier meteen mee aan de slag.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hey @wayanjohn

Als eerste wil ik je natuurlijk condoleren met het verlies. Daarbij is een situatie als deze natuurlijk totaal ongewenst. Normaal hoort dit met T-Mobile goed te gaan. Nu kan ikzelf niks voor jou veranderen, maar let wel dat de moderators (welke jou kunnen helpen) je zo snel mogelijk zullen helpen om dit proces zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.

Hopelijk helpt dit jou een klein beetje. Ik wilde je niet zonder een antwoord laten vanavond.
Reputatie 6
Badge +8
Beste @wayanjohn,

Sterkte met dit verlies. Ik kan me goed voorstellen dat je erg teleurgesteld bent door deze vorm van communicatie. Als er iets mis kan gaan, dan gaat het vaak mis op het slechtst denkbare moment.

Ik verwacht dat een van de T-Mobile moderators spoedig contact zal opnemen om e.e.a op een goede manier af te sluiten.
Reputatie 7
Badge +7
Hi wayanjohn, allereerst gecondoleerd met je verlies. Op zulke momenten heb je natuurlijk wel wat anders aan je hoofd dan "gedoe" met abonnementen. Ik neem dit dan ook graag op me en ga er voor zorgen dat je er geen omkijken meer naar hebt! Mijn oprechte excuses voor de ervaring tot nu toe.

Ik heb meteen gekeken maar ik heb ik heb nog geen klantgegevens van je. Als je mij een privébericht zou willen sturen met het volledige adres, de geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer van het abonnement waar het om gaat dan ga ik hier meteen mee aan de slag.

Reageer