Beantwoord

Afkopen contract T-Mobile Thuis Internet

• 24 februari 2021
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Beste,

Zojuist telefonisch gevraagd wat het mij kost om mijn contract voor T-Mobile thuis internet af te kopen. Hierop werd mij verteld dat het de aantal maanden tot einde contract zijn x de contract kosten. Dit is echter in tegenspraak met wat jullie zelf als regel opstellen. 

Tussentijds opzeggen of wijzigen

Je abonnement voor de internetdienst van T-Mobile Thuis heeft een contractduur van één (1) jaar. Voor de televisie- en/of telefoniedienst van T-Mobile Thuis geldt een contractduur van één (1) maand.
Je kunt gedurende je contractduur je internetdienst opzeggen, houd er dan wel rekening mee dat in dat geval de resterende maandtermijnen (van het goedkoopste internetabonnement) in rekening worden gebracht. Tussentijds opzeggen en/of wijzigen van de televisie- en/of telefoniedienst is per direct mogelijk. Dit geldt echter niet voor de extra zenderpakketten, deze zijn maandelijks aan te passen

Ik wil mijn contract heel graag afkopen, maar wel volgens de regels die jullie zelf hebben opgesteld en dus voor de prijs van het goedkoopste internetabonnement.

Ik hoor graag jullie reactie in dit tegenstrijdig antwoord van de klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Frits Vrielink

icon

Beste antwoord door Cal 1 maart 2021, 12:48

Goedemiddag @FritsVrielink,

Jammer dat je ons wil verlaten. Is er nog een bepaald probleem waar je tegenaan loopt? Wij lossen het namelijk heel graag voor je op!

Daarentegen wil ik jouw wensen zeker niet in de weg zitten. Het klopt inderdaad dat de afkoopsom de resterende maandtermijnen van het goedkoopste internetabonnement betreft. Liever hadden wij je geen kosten in rekening gebracht, alleen hebben wij ook contractuele verplichtingen richting de lijnbeheerder.

Ik hoop nog steeds dat wij jouw plezier bij ons kunnen herstellen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Goedemiddag @FritsVrielink,

Jammer dat je ons wil verlaten. Is er nog een bepaald probleem waar je tegenaan loopt? Wij lossen het namelijk heel graag voor je op!

Daarentegen wil ik jouw wensen zeker niet in de weg zitten. Het klopt inderdaad dat de afkoopsom de resterende maandtermijnen van het goedkoopste internetabonnement betreft. Liever hadden wij je geen kosten in rekening gebracht, alleen hebben wij ook contractuele verplichtingen richting de lijnbeheerder.

Ik hoop nog steeds dat wij jouw plezier bij ons kunnen herstellen.

Reageer