Beantwoord

Afleveradres wijzigen

  • 14 maart 2019
  • 1 reactie
  • 610 Bekeken

Ik krijg op 2 april de sleute van de nieuwe woning. Op 3 april word t-mobile thuis geïnstalleerd. Waarom kan ik het aflever adres voor het installatie pakket niet wijzigen? Heb zelf al gebeld met de klanten service. Het pakket is nog niet verzonden maar aanpassen aflever adres niet. Zelf afhalen bij een t-mobile shop ook niet. Ben al jaren t-mobile klant voor mobile maar vind dit een schoolvoorbeeld zoals het niet moet. Wie heeft er een oplossing, nee geen briefje aan de deur.
icon

Beste antwoord door Cheyenne 18 maart 2019, 12:18

Gefeliciteerd met je nieuwe huisje @Mrspock! 😄 Het klopt dat wij het installatie pakket ongeveer een week voor de aansluitdatum opsturen. Ik begrijp dat jij dan nog niet op het besteladres woont. Het installatie pakket moet altijd naar het besteladres worden opgestuurd, dit kan jij of ik niet wijzigen. De huidige bewoners mogen het pakket aannemen, als ze dit willen. Wanneer PostNL het pakket niet kan afleveren zullen ze het afgeven bij een afhaalpunt bij jou in de buurt. Hier kun je het pakket 2 weken lang ophalen. Natuurlijk ontvang je van PostNL nog een Track&Trace code, zodat je het pakket gemakkelijk kunt volgen. Mocht het pakket tijdens een doem scenario naar ons terug komen zorgen wij er voor dat het pakket alsnog verzonden wordt, zodat je deze op tijd in handen hebt! Geen zorgen dus!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Gefeliciteerd met je nieuwe huisje @Mrspock! 😄 Het klopt dat wij het installatie pakket ongeveer een week voor de aansluitdatum opsturen. Ik begrijp dat jij dan nog niet op het besteladres woont. Het installatie pakket moet altijd naar het besteladres worden opgestuurd, dit kan jij of ik niet wijzigen. De huidige bewoners mogen het pakket aannemen, als ze dit willen. Wanneer PostNL het pakket niet kan afleveren zullen ze het afgeven bij een afhaalpunt bij jou in de buurt. Hier kun je het pakket 2 weken lang ophalen. Natuurlijk ontvang je van PostNL nog een Track&Trace code, zodat je het pakket gemakkelijk kunt volgen. Mocht het pakket tijdens een doem scenario naar ons terug komen zorgen wij er voor dat het pakket alsnog verzonden wordt, zodat je deze op tijd in handen hebt! Geen zorgen dus!

Reageer