Beantwoord

Afspraakannulering Guidion op zaterdag om 19.00

• 13 januari 2018
  • 2 reacties
  • 267 Bekeken

Beste T-Mobile.

Vanuit het niets krijg ik zojuist een email met een annulering van een afspraak, om mijn WiFi bereik te controleren en verbeteren. Deze afspraak staat voor komende maandag.

Het geval is alleen dat ik niets geannuleerd heb en een onbetaalde vrije dag heb opgenomen om de Gideon monteur te kunnen ontvangen. Waarom krijg ik ongevraagd een annulering binnen?

Leuke is dat Gideon nu niet meer bereikbaar is en ik dus niet weet wat de reden van annuleren is?

In de bevestiging van de afspraak staat dat als ik er niet ben of de afspraak binnen 24 uur voor de afspraak zou annuleren, mij kosten worden berekend. Hoe gaan we dit nu oplossen vrienden van T-Mobile?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 13 januari 2018, 21:05

Vandaag hebt je rond 19:15 uur een e-mail van ons ontvangen dat jouw afspraak met de Guidion expert is geannuleerd. Dit is niet het geval! De afspraak gaat gewoon door. Je kunt de e-mail over de annulering als niet verzonden beschouwen. We hebben geconstateerd dat er een foutje is geslopen in ons e-mail systeem. Onze excuses hiervoor.

Voor alle duidelijkheid: Jouw afspraak met de Guidion expert gaat gewoon door! Je kunt voorgaande e-mail als niet verzonden beschouwen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Vandaag hebt je rond 19:15 uur een e-mail van ons ontvangen dat jouw afspraak met de Guidion expert is geannuleerd. Dit is niet het geval! De afspraak gaat gewoon door. Je kunt de e-mail over de annulering als niet verzonden beschouwen. We hebben geconstateerd dat er een foutje is geslopen in ons e-mail systeem. Onze excuses hiervoor.

Voor alle duidelijkheid: Jouw afspraak met de Guidion expert gaat gewoon door! Je kunt voorgaande e-mail als niet verzonden beschouwen.
Reputatie 7
Badge +6
@sjengvandenboorn,

Door een software aanpassing zijn er ten onrechte annuleringsmailtjes verstuurd. Deze mag je als niet verstuurd beschouwen. Als het goed is heb je kort daarop nogmaals een e-mail van Guidion ontvangen waaruit blijkt dat de afspraak blijft staan.

Excuus voor de verwarring!

Reageer