Beantwoord

afstandsbediening

• 25 mei 2018
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Bepaalde knoppen op mijn afstandsbediening van de Entone TV-box reageren niet goed meer. De batterijen heb ik al vervangen. Soms doen bepaalde knoppen het helemaal niet of moet ik extra hard drukken. Zou deze vervangen kunnen worden? Bedankt!
icon

Beste antwoord door Sterre 28 mei 2018, 16:30

Hi jeroen,

Welkom op onze Community! De forumleden en ik helpen je graag. Ik ga je zo snel mogelijk helpen aan een goedwerkende afstandsbediening. Heb je ook geprobeerd de TV Box en/of de afstandsbediening te resetten? Hoe je dat doet, lees je in ons afstandsbedieningentopic. Laat je me het weten of dit geholpen heeft? Zo niet, mag ik dan jouw toestemming om via jouw account een nieuwe, gratis afstandsbediening voor je te bestellen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi jeroen,

Welkom op onze Community! De forumleden en ik helpen je graag. Ik ga je zo snel mogelijk helpen aan een goedwerkende afstandsbediening. Heb je ook geprobeerd de TV Box en/of de afstandsbediening te resetten? Hoe je dat doet, lees je in ons afstandsbedieningentopic. Laat je me het weten of dit geholpen heeft? Zo niet, mag ik dan jouw toestemming om via jouw account een nieuwe, gratis afstandsbediening voor je te bestellen?

Reageer