Beantwoord

Al 2 weken geen tv, internet en telefonie.

• 26 juni 2019
  • 2 reacties
  • 281 Bekeken

MIn ouders hebben sinds 12 juni geen internet,tv en telefonie. Zij hebben 2 weken moeten wachten op een monteur (Wat ik al vrij bizar vind) om vandaag te horen te krijgen dat ook hij niet weet wat er aan de hand is en dat het aan KPN moet liggen en zij contact met mij zullen opnemen. Op de vraag hoelang dit zou kunnen duren antwoordt hij dat het een week kan duren. Sorry maar dat vind ik echt te ver gaan. Ondertussen verwachten jullie ook dat mijn ouder netjes betalen, maar jullie snappen ook wel dat zij geen zin hebben om voor iets te betalen waar zij geen gebruik van maken?
Ooverigens, op 12 juni heb ik 2 verschillende collega's gesproken. De een dacht dat het ook aan KPN lag en de ander was er zeer van overtuigd dat dit niet het geval was en de monteur dit zo op zou kunnen lossen.
Contact krijgen met de klantenservice per telefoon is ook al drama. Ik sta op het moment van typen al ruim 20(!) Minuten in de wacht.
Ligt het aan mij of gaat er van alles mis? Is er iemand die zsm contact met mij op kan nemen?
icon

Beste antwoord door Glassertje 26 juni 2019, 20:32

@Priscilla88a Welkom op het forum.

Doordat het zo druk is door de beter stap je over weken is het een beetje drukker dan ze verwacht hadden bij T-Mobile Thuiis.Daarom duurt bellen naar de klantenservice ook zo lang.

Tevens had T-Mobile ook problemen met de levering van installatiepakketten maar dit is inmiddels opgelost, maar hierdoor heeft Guidion, het bedrijf dat thuis komt voor installatie en reparaties,een achterstand opgelopen, dat je absurd lang moet wachten op een monteur..

In de regel is het zo, als je geen gebruik kunt maken van diensten door een storing, dit wordt gecrediteerd, als de storing is opgelost.

Als het probleem bij KPN ligt, kan T-Mobile ook niks en moeten ze afwachten. Ik hoor vaker dat KPN niet zo'n haast heeft, hoe vervelend het ook is. Ben bang dat het enige wat je kunt doen, is afwachten.

De moderators hier op het forum zijn T-Mobile medewerkers en lezen mee. Mochen ze toch iets voor je kunnen betekenen, dan verwacht ik wel dat er een reactie komt. Meestal reageren ze tussen de 24/48 uur, maar zie helaas ook andere tijden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
@Priscilla88a Welkom op het forum.

Doordat het zo druk is door de beter stap je over weken is het een beetje drukker dan ze verwacht hadden bij T-Mobile Thuiis.Daarom duurt bellen naar de klantenservice ook zo lang.

Tevens had T-Mobile ook problemen met de levering van installatiepakketten maar dit is inmiddels opgelost, maar hierdoor heeft Guidion, het bedrijf dat thuis komt voor installatie en reparaties,een achterstand opgelopen, dat je absurd lang moet wachten op een monteur..

In de regel is het zo, als je geen gebruik kunt maken van diensten door een storing, dit wordt gecrediteerd, als de storing is opgelost.

Als het probleem bij KPN ligt, kan T-Mobile ook niks en moeten ze afwachten. Ik hoor vaker dat KPN niet zo'n haast heeft, hoe vervelend het ook is. Ben bang dat het enige wat je kunt doen, is afwachten.

De moderators hier op het forum zijn T-Mobile medewerkers en lezen mee. Mochen ze toch iets voor je kunnen betekenen, dan verwacht ik wel dat er een reactie komt. Meestal reageren ze tussen de 24/48 uur, maar zie helaas ook andere tijden.
Vroeger (= tot een paar jaar geleden) was het misschien juist een zegen, even zonder internet of tv, gewoon lekker een boek pakken en chillen.Tegenwoordig geldt dat misschien nog wel voor tv, en het entertainment gedeelte van het internet, maar nu met thuiswerken en banken, (zorg)verzekeraars, overheid en overheidsinstanties je motiveren om alles zelf online te doen, maar waarbij de sites niet zo goed werken op mobiel en is het bizar èn onacceptabel om thuis 2 weken zonder internet te zitten.

Meeste mensen hebben geen oneindige databundels.

Bij mij werd de oplevering ook meer dan een week uitgesteld , maar Ziggo heeft gelukkig netjes meegewerkt aan de overstap service. (ik heb niks zelf opgezegd) waardoor ik geen minuut (oke, het in de lucht krijgen van de nieuwe modem duurde door wat hickups een half uur) zonder internet heb gezeten. Alleen 1 van de 2 tv kastjes doet het niet. Maar vergeleken met 2+ weken geen internet en geen service is dat peanuts....

Reageer