Beantwoord

Al 3 weken geen internet en tv

• 10 juli 2019
  • 1 reactie
  • 434 Bekeken

Ik zie 'm helaas al vaker op het forum: de extreem lange wachttijden voor een monteursbezoek. Bij mij duurde het ruim twee weken, waarna er geen oplossing is. Het probleem ligt blijkbaar in de centrale wijkkast die in bezit is van kpn... Die zouden op z'n beurt vandaag voor de middag contact opnemen.

Waarschijnlijk zie je 'm aankomen: dat is dus niet gebeurd. Na contact met tmobile en Guidion te horen gekregen dat het ticket nog niet eens in behandeling is genomen/doorgestuurd en nog erger, Guidion gaf aan dat zij waarschijnlijk weer langs zullen moeten komen. Dus weer twee weken wachten! Iedereen van de klantenservice toont begrip... en een onbeperkt internetbundeltje voor m'n telefoon is fijn, maar biedt geen oplossing. Daarnaast vond ik het nogal raar dat een medewerker om carrière advies vroeg, toen ik belde voor een oplossing.

Ik zou graag willen weten wie in kan bereiken om het probleem op te lossen.

Ik heb al jaren een mobiel abonnement bij T-mobile, maar zie nu in dat het niet de verstandigste keuze was om ook m'n internet en tv hier af te sluiten. Ik schrik echt van hoe laconiek er met dit soort zaken wordt omgegaan (met bevestiging van andere topics) en hoop dat er snel een oplossing komt.
icon

Beste antwoord door Brian 11 juli 2019, 08:44

Dubbel topic, deze daarom gesloten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Dubbel topic, deze daarom gesloten.