Beantwoord

alias mailadres aanmaken

• 7 januari 2021
  • 7 reacties
  • 202 Bekeken

Kan geen mailadres aanmaken. Krijg roze balk. Deze balk verschijnt na het tikken van de eerste letter. Opslaan licht niet op

icon

Beste antwoord door Jason 11 januari 2021, 12:01

Hoi @dolfbarendse, welkom op de Community!

Zou je een screenshot kunnen plaatsen van de roze balk/melding die je krijgt? Dan ga ik onderzoeken waardoor dit ontstaat. Je kunt een afbeelding/screenshot in een bericht plaatsen door deze knop te gebruiken:

Heb je ook verschillende browsers geprobeerd? 

UPDATE: ik zie dat je een verzoek bij onze Klantenservice hebt ingediend om het ‘oude’ hoofde-mailadres te laten wijzigen. Dit kan ik in orde maken voor je. Zorg er vervolgens meteen voor dat je het wachtwoord via My T-Mobile Thuis aanpast: Instellingen e-mail. Dit proces zal maximaal twee uur in beslagnemen. Probeer over een uurtje eens in te loggen op je account, dan zie je als het goed is je nieuwe hoofde-mailadres weergegeven worden.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @dolfbarendse, welkom op de Community!

Zou je een screenshot kunnen plaatsen van de roze balk/melding die je krijgt? Dan ga ik onderzoeken waardoor dit ontstaat. Je kunt een afbeelding/screenshot in een bericht plaatsen door deze knop te gebruiken:

Heb je ook verschillende browsers geprobeerd? 

UPDATE: ik zie dat je een verzoek bij onze Klantenservice hebt ingediend om het ‘oude’ hoofde-mailadres te laten wijzigen. Dit kan ik in orde maken voor je. Zorg er vervolgens meteen voor dat je het wachtwoord via My T-Mobile Thuis aanpast: Instellingen e-mail. Dit proces zal maximaal twee uur in beslagnemen. Probeer over een uurtje eens in te loggen op je account, dan zie je als het goed is je nieuwe hoofde-mailadres weergegeven worden.

Bedankt voor het omzetten van e-mailadres. Ik heb een screenshot gemaakt van de melding. Wat voor e-mailadres ik ook ingevuld de balk blijft. Heb ook bij vorige items hetzelfde probleem gezien

Hierbij de screenshot. Wat voor e-mailadres ik ook invoer de balk blijft

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @dolfbarendse, bedankt voor je terugkoppeling, ik zie echter nog geen screenshot. Zou je deze opnieuw willen plaatsen, alsjeblieft? 

Heb het zo gedaan op een andere manier lukte het niet.

Het hoofd mailadres is aangepast. Waarvoor dank. Afgesproken was dat het adres met adolf erin zou worden verwijderd.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @dolfbarendse, heel graag gedaan! 

Je tweede verzoek heb ik inmiddels ook afgerond; de desbetreffende mailbox is verwijderd en zal binnen maximaal 24 tot 72 uur niet langer bruikbaar zijn. 

Reageer