Beantwoord

alle apparaten verwijderen tv anywhere

• 13 maart 2021
  • 8 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 2

Volgende maand ga ik T-Mobile TV en internet krijgen, en heb ondertussen al leuk getest in de TV Anywhere app. meerdere browsers en apparaten geprobeerd, nou vroeg ik me alleen af: is er misschien een optie in overweging om met 1 druk op de knop alle "bekende” apparaten te verwijderen uit de "geschiedenis”?

Bedankt alvast :)

Feike

icon

Beste antwoord door Cal 15 maart 2021, 14:47

Hey @Fiekert123

Leuk dat je staat te popelen om van ons internet en TV gebruik gaat maken, ik weet zeker dat het je zal bevallen! :wink: Op dit moment hebben we nog geen optie om alle apparaten met toegang te verwijderen. Ik zal het zeker meenemen als feedback. In de tussentijd wens ik je nog veel testplezier (of is succes een beter woord? haha). Daarnaast veel kijkplezier gewenst!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Fiekert123

Leuk dat je staat te popelen om van ons internet en TV gebruik gaat maken, ik weet zeker dat het je zal bevallen! :wink: Op dit moment hebben we nog geen optie om alle apparaten met toegang te verwijderen. Ik zal het zeker meenemen als feedback. In de tussentijd wens ik je nog veel testplezier (of is succes een beter woord? haha). Daarnaast veel kijkplezier gewenst!

Reputatie 2

Thanks, ik hoop dat er op termijn een functie komt waar dat mee kan.

hier hetzelfde probleem constant als ik wil kijken via internet krijg ik de melding dat ik apparaten moet afmelden.

Is het niet mogelijk om het apparaat gelijk af te melden als je uitlogd.

het vreemde is dat het apparaat niet herkent wordt als ik opnieuw inlog, dan staat mijn oude er in en die moet ik dan afmelden dat terwijl ik heb uitgelogd.

Moet er wel bijvermelden dat het hier om een laptop gaat die intern een ander ip heeft gekregen.

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Fiekert123 en @RovE, ik wil jullie vragen om via de TV Anywhere app op je telefoon in te loggen. Op het moment dat er teveel apparaten zijn aangesloten, krijg je de melding “Failed to connect to XXX because the number of connected evices had reached the upper limit of your TV-account”  Als je op ‘ok’ klikt, krjig je alle aangemelde devices zichtbaar. Hier kun je kiezen om een apparaat los te koppelen.

Dit is wellicht niet hélemaal wat jij zoekt, maar wellicht dat je hier al meer mee vooruit kunt!

Hallo Ginny,

die optie is al bekend bij mij, het enige probleem dat ik dan heb is dat de telefoon dan die plek in blijft nemen.

Als ik bij deze optie die je noemt nu de mogelijkheid heb om het aantal apparaten van mijn keuze uit te schakelen zou beter zijn.

je hebt nu alleen de mogelijkheid om 1apparaat te verwijderen en niet meerdere.

Met tv-anywhere kun je maximaal

10 apparaten aanmelden om te streamen,

hiervan kunnen er 3 tegelijk streamen.

apparaten blijven ook als je bent uitgelogd in de wachtrij van apparaten staan ,waardoor de wachtrij van 10 stukszo vol is.

bij update van app die je gebruikt krijg je een nieuwe inlog.

dus als de app vaak genoeg update komt de wachtrij vanzelf vol te staan.

ik heb zelf na een update van windows 10, dat de oude inlog niet meer benaderbaar is en dat ik een nieuwe inlog krijg.

en met de telefoon na een firmwareupdate van google precies hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RovE, dat is inderdaad een bug, maar die is niet onoplosbaar gelukkig. Als het goed is, kun je via de volgende methode los apparaten selecteren en die uitschakelen - niet alleen het apparaat waarop je dit probeert, maar alle ingelogde devices:

Hallo Jason,

Dit is precies wat ik bedoel, alleen kun je hier maar 1 apparaat weghalen, hier zou je de keuze moeten hebben om meerdere apparaten te verwijderen. ik heb diverse plaatsen bezet staan die niet meer benaderbaar zijn door updates.

Ik hoop dat het probleem duidelijk is.

Met vriendelijke groet,

Ron van Extel

Hi RoVe, 

Het blijkt dat je inderdaadmaar 1 apparaat tegelijk kan ontkoppelen! Wanneer jij dus een nieuw apparaat wil koppelen en je hebt er al teveel gekoppeld dan krijg je de keuze om 1 apparaat te ontkoppelen zodat het nieuwe apparaat gekoppeld kan worden. 

Reageer