Beantwoord

Alleen telefonisch abbonement opzeggen?

• 31 mei 2019
  • 4 reacties
  • 210 Bekeken

Gezien ik ga verhuizen wil ik mijn internet voor thuis opzeggen. Dit kan niet online maar alleen telefonisch, met een wachtrij van 30 minuten? Serieus?

"Wil je je T-Mobile Thuis abonnement opzeggen? We willen graag weten waarom. Neem daarom contact op met onze Klantenservice via 0800-0092"

Alle respect voor de klantcontact medewerkers die hun werk doen, maar kunnen jullie naar de beleidsmakers duidelijk maken dat dit soort acties niet helpen? Gebruikersgemak voorop, géén reden dat dit niet online kan. Ik wil me zeker niet verplicht voelen om een reden te geven om mijn abonnement op te zeggen. En mocht ik dat willen kan dat prima online.

Ik ga nu, uit principe, ook mijn telefoon abonnement opzeggen.
icon

Beste antwoord door Sander 11 juni 2019, 21:02

Hoi @droeloe36,

Goed nieuws: je kunt ook online contact opnemen! Dit kan bij mij in een privébericht (klik op mijn naam). Stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN en einddatum van je abonnement door.

Ben jij benieuwd naar een speciale verlengingsaanbieding of wil je opzeggen? Dan kun je ook terecht bij Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

4 reacties

"We willen je graag snel en goed helpen, houd daarom het rekeningnummer van de contractant bij de hand." aldus automatisch bandje tussen de reeds 15 minuut durende muziek.

Ja dat wil ik ook. Was er maar een manier waarop ik niet 30 minuten aan de telefoon moet wachten, en waarmee ik met het zelf invullen van mijn gegevens dit lekker via het wereld wijde web kon doen.
Okay na een uur aan de telefoon geef ik door dat ik mijn abonnement wil opzeggen, en de klantcontactmedewerker doet dit zonder te vragen per 1 juni. Ik verhuis 1 aug pas. Dus ze cancelled de annulering maar nu moet ik over paar dagen terugbellen om het nog een keer te annuleren want dit kan niet meer? haha kom op. Dit is echt niet top, T-mobile.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @droeloe36,

Goed nieuws: je kunt ook online contact opnemen! Dit kan bij mij in een privébericht (klik op mijn naam). Stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN en einddatum van je abonnement door.

Ben jij benieuwd naar een speciale verlengingsaanbieding of wil je opzeggen? Dan kun je ook terecht bij Facebook of Twitter.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @droeloe36,

Bedankt voor je bericht. Alles is in gang gezet. De bevestiging zit inmiddels in je mailbox. Excuus voor de hink-stap-sprong, maar ik geloof dat alles nu correct geregeld is!

Reageer