Sticky

Alles over jouw Thuis abonnement vind je hier

Reputatie 5
Badge +4
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 1551 reacties

Welkom Thuis op de Community

Dit topic is een warm welkom op onze Community. Je hebt waarschijnlijk al Thuis in huis. Of misschien denk je erover om Thuis in huis te halen. Dan heeft dit topic je veel te bieden! Zo vind je hier snel een antwoord op al je vragen over Internet, TV en vast Bellen. Je kunt dit dus zien als de wegwijzer bij jou Thuis.

📍 Vanaf 12 juni bieden wij bijzonder veel kortingen als je een mobiel abonnement met T-Mobile Thuis combineert. Zie het grote Klantvoordeel nieuwstopic voor alle deals!

Oplevering

Wat is T-Mobile Thuis?
T-Mobile is een telefoonprovider. Dat wist je al. Nu is er een nieuwe premium deal: Eindelijk Thuis! Naast mobiele diensten biedt T-Mobile nu ook de vaste diensten, zoals internet, TV en vaste telefonie. We bieden Glasvezelinternet en Standaard Internet (DSL), meer dan 60 TV kanalen (bekijk ons zenderaanbod) met mogelijk het scherpste beeld in Nederland en verschillende vaste telefonie abonnementen. Dit allemaal voor de prijs van een prijsvechter. Klik op Eindelijk Thuis, bel 0800-0419 of loop een T-Mobile winkel binnen voor het volledige verhaal. Je krijgt er geen spijt van!

Ik ben benieuwd naar de ervaringen met T-Mobile Thuis, waar vind ik die?
Wil je weten wat anderen van ons product vinden? Lees alle ervaringen op onze Community!

Hoe verloopt de oplevering?
Daar hebben we een apart topic voor aangemaakt om alles keurig op een rijtje te zetten. Hier vind je uitleg over de oplevering, maar ook over nummerbehoud, de overstapservice en wanneer je online bent.

Wat kan ik verwachten bij de installatie?
Goed dat je hier nu alvast naar kijkt. Het is gelukkig allemaal erg rechtlijnig. We hebben alle informatie over de installatie verzameld in dit topic. Hierin bespreken we de monteur, de kosten en hoe het zit met kabels. Ook hebben we mooie instructievideo's gemaakt om duidelijk te laten zien.

TV

Ik heb problemen met mijn TV.
Wij zijn trots op de kwaliteit van onze TV zenders. Soms zit er echter een verstoring in het beeld. Dat willen we dan graag oplossen. Door vast te stellen wat er precies gebeurt, kun je vaak zelf het snelst de verstoring verhelpen. Hieronder bespreek ik de meest voorkomende issues en de bijbehorende oplossingen.
  • Een foutmelding in beeld. Soms vertelt de TV Box zelf al wat er scheelt. Is de foutmelding niet duidelijk, dan hebben we in dit topic de uitleg waarom de melding in beeld staat en wat hier aan te doen is.
  • Ik zie blokken in mijn beeld. Blokken en haperingen willen wij niet. Gelukkig is hier veel tegen te doen. Volg de stappen uit het blokbeeldtopic en je kunt weer probleemloos TV-kijken.

Mijn afstandsbediening is kwijt of kapot, wat kan ik doen?
Geen paniek! Dat kan gebeuren. Maar laten we eerlijk zijn: niet kunnen zappen is geen TV kunnen kijken. Dat gaan we oplossen. Er zijn veel verrassend snelle oplossingen waardoor je meteen weer kunt TV-kijken!

Hoe werkt de TV Anywhere app en wat kan ik ermee?
Met TV Anywhere kun je thuis en onderweg genieten van je favoriete programma's. Met deze app kijk je overal en altijd TV op je tablet of smartphone via wifi, 3G of 4G in Nederland. Hoe fijn is het om overal live TV op je mobiel of tablet te kunnen kijken? Lees alles erover in het topic over TV Anywhere.

Kan ik Netflix kijken via de TV Box?
De Netflix app wordt (nog) niet doorgegeven via onze TV Box. Je kunt deze dus alleen via de Smart TV zelf bekijken. Wellicht komt de optie om Netflix te kijken via onze TV Box er in de toekomst, maar dit kunnen we nog niet beloven.

Internet en modem

Mijn Wifi/Internet werkt niet goed.
Wifi. Het wordt steeds drukker met Wifi-netwerken. Gelukkig is er wat aan te doen. Lees alles over de wifi-oplossingen!
Bekabeld Internet. Werkt het ook bekabeld niet? Dan is het zaak om enkele stappen te doorlopen om te achterhalen wat er aan de hand kan zijn.

Ik wil inloggen in mijn modem, kan dat?
Er zijn zeker mogelijkheden om iets aan te passen in je modem, al wordt het snel een technisch verhaal. Bedenk je wel, er zijn restricties. Zo mag je wel inloggen als user, maar niet als admin. Om in te loggen in jouw modem, is hier de uitleg. Veel mensen willen portforwarden, omdat ze extra apparatuur willen aansluiten op het modem. Dat kunnen we niet ondersteunen vanuit de klantenservice, maar het mag natuurlijk wel. Daarom hebben we twee topics die je hier stap-voor-stap bij kunnen helpen. Eentje voor ons Draytek en eentje voor ons Huawei modem.

Hoe reset ik mijn modem?
Vaak kan een harde reset jouw modem een opkikker geven, zodat eventuele problemen met jouw diensten verholpen worden. Door deze handeling valt het modem terug in de fabrieksinstellingen, let er dus op dat bijvoorbeeld jouw eigen gemaakte wifi-wachtwoord hierdoor verloren gaat. We hebben een topic aangemaakt met uitleg over hoe je jouw modem zelf kunt resetten.

Ik heb een storing, wat nu?
Dat kan de beste overkomen! Nu is het zaak om te achterhalen waar die vandaan komt, zodat we het kunnen oplossen. Dit topic behandelt alle storingen en geeft ook direct aan of er een algemene storing is: Is er een storing bij T-Mobile Thuis?

Administratief

Zelf regelen via My T-Mobile Thuis, hoe werkt dat?
Steeds meer bedrijven werken met een persoonlijke online omgeving waarin je precies kan zien wat er in jouw abonnement zit, waar je rekeningen verzameld worden en je jouw persoonlijke gegevens terug kan vinden en eventueel aanpassen. Je vindt er jouw rekeningen, past je abonnement zelf aan en vindt jouw inloggegevens terug. Neem snel een kijkje hoe My T-Mobile Thuis werkt.

Kan ik mijn abonnement meenemen bij een verhuizing?
Laten we het hopen van wel! We hebben alle info over verhuizen in dit topic gestopt. Alles over je contract, kortingen en hardware wordt daarin besproken.

Ik wil graag uitleg over mijn rekening of betaling.
Daar gaan we je direct mee helpen! Wil je weten wanneer je blokkade wordt opgeheven? Of waarom je een eindafrekening ontvangt? Alles over Betalen en je Rekening lees je op onze Community.

Dit topic is gesloten aangemaakt. Je kunt hier dus niet reageren. Via de links in dit topic kun je wel reageren. Graag zelfs! Ook op het Forum helpt T-Mobile en vele andere klanten je graag verder. Lees ook even de huisregels voor je post!

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel jouw vraag dan aan onze Community!

This topic has been closed for comments