Beantwoord

Annuleren T-Mobile Thuis

  • 24 november 2020
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Reputatie 2

---- heb het al via de mail kunnen regelen en voor de zekerheid nog per post ----

icon

Beste antwoord door Boris 26 november 2020, 14:44

Hoi @Lapin ,

Ondanks dat ik dit met pijn in m’n hart zeg; fijn dat het is gelukt met de opzegging! Mocht ik het voor je na kunnen gaan of de opzegging helemaal goed loopt, stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN). Dan check ik of het wordt opgepakt! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Lapin ,

Ondanks dat ik dit met pijn in m’n hart zeg; fijn dat het is gelukt met de opzegging! Mocht ik het voor je na kunnen gaan of de opzegging helemaal goed loopt, stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN). Dan check ik of het wordt opgepakt! 

Reageer