Beantwoord

Annulering afspraak monteur Guidion

  • 28 januari 2021
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Ik heb gisteravond een mail gekregen dat de afspraak met de monteur voor installatie is geannuleerd, omdat ik dit niet heb gedaan heb ik contact gehad met Guidion die me het advies gaven met jullie contact op te nemen.

 

Klopt het dat de afspraak is geannuleerd? Zo ja, waarom is de afspraak geannuleerd?

icon

Beste antwoord door Jason 29 januari 2021, 08:46

Hoi @EnneBuikema, welkom op de Community!

Niet heel handig dat wij er geen duidelijke reden bij zetten: de afspraak is geannuleerd omdat jouw installatiepakket nog niet bezorgd is. Zonder installatiepakket met apparatuur kan de Guidion monteur de installatie niet volbrengen, sorry voor het ongemak!

Het pakketje wordt vandaag of morgen afgeleverd voor verzending bij de distributie, daarna zal je van PostNL een e-mail met Track & Trace code krijgen zodat je het pakket te allen tijde in de gaten kunt blijven houden. Zodra de bezorging gedaan is, plant Guidion een nieuwe afspraak met je in - onze techneuten schieten dan een nieuw ticket in bij hen zodat jij weer een afspraaktool toegestuurd krijgt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @EnneBuikema, welkom op de Community!

Niet heel handig dat wij er geen duidelijke reden bij zetten: de afspraak is geannuleerd omdat jouw installatiepakket nog niet bezorgd is. Zonder installatiepakket met apparatuur kan de Guidion monteur de installatie niet volbrengen, sorry voor het ongemak!

Het pakketje wordt vandaag of morgen afgeleverd voor verzending bij de distributie, daarna zal je van PostNL een e-mail met Track & Trace code krijgen zodat je het pakket te allen tijde in de gaten kunt blijven houden. Zodra de bezorging gedaan is, plant Guidion een nieuwe afspraak met je in - onze techneuten schieten dan een nieuw ticket in bij hen zodat jij weer een afspraaktool toegestuurd krijgt.

Reageer