Beantwoord

Apparatuur niet terug ontvangen beweert T-Mobile

• 28 januari 2018
  • 3 reacties
  • 645 Bekeken

Na het beëindigen van mijn T-Mobile thuis abonnement het modem ende TV-ontvanger retour gestuurd in dezelfde retour doos. Nu beweert T-Mobile dat ze alleen de TV-ontvanger hebben ontvangen en niet het modem en ik nu € 75 hiervoor moet gaan betalen. Na de 1e herinneringsmail het verzendbewijs gemaild naar klantenservice@t-mobilethuis.nl maar geen reactie na de brief gebeld en kreeg het advies een foto te maken van wat ik in de doos had gedaan (die natuurlijk al lang verzonden was) en het verzendbewijs te mailen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl gedaan en wederom tot vandaag geen reactie behalve een mail dat ze de spullen nog niet retour hebben ontvangen en € 75,- in rekening gaan brengen. Wanneer wordt mijn e-mail beantwoord en stoppen jullie met het sturen van e-mails dat ik de apparatuur niet terug heb gestuurd.
icon

Beste antwoord door Brian 31 januari 2018, 16:08

Hey Alex901, dat is wel een bijzonder advies van mijn collega. Een foto maken van de doos die je al verzonden hebt wordt natuurlijk wat lastig! Het verzendbewijs hebben we vaak inderdaad genoeg aan. Als je mij via een privébericht je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen dan kijk ik het graag voor je na!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hey Alex901, dat is wel een bijzonder advies van mijn collega. Een foto maken van de doos die je al verzonden hebt wordt natuurlijk wat lastig! Het verzendbewijs hebben we vaak inderdaad genoeg aan. Als je mij via een privébericht je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen dan kijk ik het graag voor je na!
dit kreeg ik net via facebook ook te horen we hebben Na het beëindigen van mijn T-Mobile thuis abonnement (alleen maar ellende)de modem en de 2 TV-ontvanger retour gestuurd in dezelfde retour doos.die we na de 21e zouden krijgen en wij het eerder kregen en de 14e terug gestuurd hebben Nu beweert T-Mobile dat ze alleen de TV-ontvangers hebben ontvangen en niet de modem wel vreemd dat dit zo te lezen al eerder gebeurt bij andere en als je ook nog bel om dit op te lossen zit je een half uur aan de telefoon en verbreken ze de verbinding maar dit moet wel opgelost worden en nee we betalen niet voor iets wat jullie al hebben
Reputatie 7
Badge +7
Hi Petra, of is het Ruud? 🙂 Ik zie dat je inmiddels weer telefonisch contact op hebt genomen en dat mijn collega een nieuwe retourdoos op heeft gestuurd. Ik zie alleen niet terug of je de modem al opgestuurd had of dat je deze nog na stuurt. Als de modem al is verstuurd mail dan even het verzendbewijs door naar info@t-mobilethuis.nl, dan vergoed ik direct de kosten voor de "boete" zodra deze factuur klaar staat!

Reageer