Vraag

apparatuur retour gestuurd maar blijf toch dreigmails ontvangen

• 7 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken

Hallo,

ik krijg nu voor de tweede keer een mail dat ik mijn apparatuur retour moet sturen, en ik heb ook al een brief gehad, elke keer met de dreiging van een boete van 515 euro ik heb dit ook al via twitter aangekaart die doen er niet veel aan, maar ik word er wel onrustig van, het pakketje ligt namelijk al sinds 13-07 op schiphol dus ga eerst jullie zaakjes eens op orde brengen voordat je dreigmails gaat sturen track&trace:3SLFVZ671190831

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Bubba67,

Ik heb je in dit topic van een antwoord voorzien. Gelukkig is alles in gang gezet om dit netjes voor je op te lossen! Dubbele berichten in verschillende topics zijn trouwens niet toegestaan volgens onze huisregels:relaxed:

Dan zal die nog in het vliegtuig moeten zeker, hij moet naar Schiphol Rijk en daar zitten toch echt de start en landingsbanen tussen.:joy:

Maar niet ongerust worden, nooit betalen, jij hebt het opgestuurd dus laat het incasso bureau maar komen, die luisteren namelijk wel als je het verzendbewijs overlegt.

Er gaat wat goed mis bij T-Mobile en partner, ten eerste is het nog geen maand geleden dat je het terug moest sturen en dan al beginnen met dreigen, geduld is er niet bij.

Reageer