Beantwoord

Apparatuur zeker wel teruggestuurd

• 25 december 2020
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

Op 26 september heb ik de in bruikleen gegeven apparatuur compleet, zelfs met de bijgeleverde installatiematerialen teruggestuurd. Toch krijg ik geregeld brieven dat dat niet gebeurd zou zijn. In de brieven wordt gemeld dat als ik het wel teruggestuurd heb, ik niet hoef te reageren. Dat heb ik dan ook niet gedaan. Gisteren zag ik dat T-mobile stiekem 90 euro had afgeschreven van mijn rekening. Een e-mailadres of antwoordnummer om te reageren wordt niet gegeven en ik heb geen zin, tijd en energie om uren aan de (door mij te betalen) telefoon te hangen om te wachten op een medewerker. Het verzendbewijs van PostNL heb ik gelukkig bewaard. Moet ik gewoon maar de kantonrechter afwachten?

Factuurnummer is TMT1014760289

icon

Beste antwoord door Cal 28 december 2020, 16:23

Hi @PimWk, bedankt dat je ons op de hoogte brengt, en excuus nog voor de verwarring! Het verzendbewijs ziet er puik uit. Omdat de TV Box al in rekening is gebracht, kan ik de factuur niet meer wijzigen of wegstrepen.

Geen zorgen! Ik heb zojuist een creditering erdoorheen geloodst, en hiervan heb je ook een bevestiging per email ontvangen. Aangezien deze creditering verwerkt zal worden met de facturatieronde van januari, zullen de bedragen eind januari tegen elkaar weggestreept worden. Daarom heb ik uitstel van betaling geregeld, zodat de huidige factuur pas weer opduikt zodra de tijd rijp is voor een verrekening. Hierdoor ontvang je ook geen betalingsherinnering meer van ons. :relaxed:

Mocht je verder nog iets willen aankaarten of willen navragen, laat het de Community en mij gerust weten! Hopelijk kunnen wij als T-Mobile in de toekomst meer voor je betekenen, en voor nu wil ik je nog veel succes toewensen. :smile:

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Wacht nog tot het uiterste tot a.s. maandag i.v.m. de feestdagen op een reactie van een moderator nadat T-Mobile enkele maanden geleden is overgegaan naar een andere distributeur gaat er ongeloofelijk veel fout waar dat bij de vorige distributeur b.v. op 30% lag is nu zeker 85%, sowieso moet je dergelijke zaken in eigen hand als provider uitbesteden aan een derde partij gaat ALTIJD fout.

Ik zou als mij zoiets gebeurd het geld na een paar dagen storneren, zeg maar dinsdagmiddag.

Geld is al gestorneerd en ik ben niet van plan om enige moeite te doen om het t-mobile duidelijk te maken dat de fout bij hun ligt. Overigens lijkt de bestelling dus wel binnengekomen te zijn maar missen ze een interactieve tv box. Die is 100% zeker met afstandsbediening en al meegegaan.En waarom zou ik zo'n box achterhouden als ik geen t-mobile meer heb?

Reputatie 7
Badge +18

@PimWk

Je kan het beste ook een foto van het verzendbewijs hier plaatsen, een moderator kan dan meteen meekijken.

Reputatie 5
Badge +2

Hi @PimWk, bedankt dat je ons op de hoogte brengt, en excuus nog voor de verwarring! Het verzendbewijs ziet er puik uit. Omdat de TV Box al in rekening is gebracht, kan ik de factuur niet meer wijzigen of wegstrepen.

Geen zorgen! Ik heb zojuist een creditering erdoorheen geloodst, en hiervan heb je ook een bevestiging per email ontvangen. Aangezien deze creditering verwerkt zal worden met de facturatieronde van januari, zullen de bedragen eind januari tegen elkaar weggestreept worden. Daarom heb ik uitstel van betaling geregeld, zodat de huidige factuur pas weer opduikt zodra de tijd rijp is voor een verrekening. Hierdoor ontvang je ook geen betalingsherinnering meer van ons. :relaxed:

Mocht je verder nog iets willen aankaarten of willen navragen, laat het de Community en mij gerust weten! Hopelijk kunnen wij als T-Mobile in de toekomst meer voor je betekenen, en voor nu wil ik je nog veel succes toewensen. :smile:

Reageer