Op 26 september heb ik de in bruikleen gegeven apparatuur compleet, zelfs met de bijgeleverde installatiematerialen teruggestuurd. Toch krijg ik geregeld brieven dat dat niet gebeurd zou zijn. In de brieven wordt gemeld dat als ik het wel teruggestuurd heb, ik niet hoef te reageren. Dat heb ik dan ook niet gedaan. Gisteren zag ik dat T-mobile stiekem 90 euro had afgeschreven van mijn rekening. Een e-mailadres of antwoordnummer om te reageren wordt niet gegeven en ik heb geen zin, tijd en energie om uren aan de (door mij te betalen) telefoon te hangen om te wachten op een medewerker. Het verzendbewijs van PostNL heb ik gelukkig bewaard. Moet ik gewoon maar de kantonrechter afwachten?
Factuurnummer is TMT1014760289
Beste antwoord door Cal
Hi
Geen zorgen! Ik heb zojuist een creditering erdoorheen geloodst, en hiervan heb je ook een bevestiging per email ontvangen. Aangezien deze creditering verwerkt zal worden met de facturatieronde van januari, zullen de bedragen eind januari tegen elkaar weggestreept worden. Daarom heb ik uitstel van betaling geregeld, zodat de huidige factuur pas weer opduikt zodra de tijd rijp is voor een verrekening. Hierdoor ontvang je ook geen betalingsherinnering meer van ons.
Mocht je verder nog iets willen aankaarten of willen navragen, laat het de Community en mij gerust weten! Hopelijk kunnen wij als T-Mobile in de toekomst meer voor je betekenen, en voor nu wil ik je nog veel succes toewensen.