Beantwoord

Apple Homekit

  • 13 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 614 Bekeken

Sinds mijn gebruik van T-Mobile thuis met Draytek Vigor 2132F modem is het voor mij
niet mogelijk de Apple Home kit te gebruiken.
Bij mijn vorige provider KPN ging het allemaal probleemloos.
Gaarne het advies hoe ik dit probleem kan oplossen.
Ik heb het vermoeden dat er poorten dicht zitten.
Lees graag uw-jullie reactie
mvrgr
Ido Fresco
icon

Beste antwoord door IdoFresco 15 augustus 2018, 19:24

Beste MelisaTMT

Probleem al opgelost, zat met de iphone op een verkeerde wifi van mijn router.
Dus aangepast en draaien die Apple Home Kit
Melisa dank voor je reactie.
m.vr.gr.
Ido Fresco
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hi @IdoFresco,

Ik ben gelijk voor je op onderzoek uitgegaan, en ik voorzie geen problemen waarom hij met ons modem niet zou moeten werken. Je hebt jouw Apple HomeKit met Wifi verbonden. Het enige wat ik kan bedenken, waar je nog naar zou kunnen kijken, is of je wel opnieuw verbinding hebt gemaakt met ons Wifi-netwerk. Op het moment dat je van provider en van modem verwisselt, verandert het Wifi-netwerk natuurlijk ook.

Mocht dit het niet zijn, kun je ook nog proberen de netwerkinstellingen te herstellen. Dit doe je als volgt:
Tik op 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Laat je mij even weten of dit gelukt is? Ik ben benieuwd!
Beste MelisaTMT

Probleem al opgelost, zat met de iphone op een verkeerde wifi van mijn router.
Dus aangepast en draaien die Apple Home Kit
Melisa dank voor je reactie.
m.vr.gr.
Ido Fresco

Reageer