Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen


Hallo !

Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
icon

Beste antwoord door Glassertje 12 July 2019, 19:32

Bekijk origineel

138 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lauraa7 

Wil je dan je huidige incassodatum voor mobiel behouden op de 25ste en je thuis abonnement ook op de 25ste betalen? Bij Thuis zijn er 3 incassodatums mogelijk; rond de 20ste, 25ste of de 30ste. Als je mobiel wijzigt dan wordt het naar begin van de maand gewijzigd omdat het 10 dagen van betaaldatum moet afwijken. Dus het handigst is dan om thuis te wijzigen naar de 25ste zodat je ze tegelijk kan laten afschrijven. 

Ik hoor graag van je wat je voorkeur is. 

@hajar 25ste voor beide abonnementen is helemaal goed. Bedankt 

Reputatie 7

Hi @Lauraa7, ik heb voor je Thuis abonnement ook de incassodatum aangepast. In januari zal de afschrijving nog plaats vinden op de oude datum (rond de 20ste) maar daarna zal het elke maand rond de 25ste zijn. :slight_smile:  

hi, Ik zou graag mijn incassodatum willen aanpassen naar de 1e van de maand. Kunnen jullie me daarmee helpen?!

Reputatie 7

Hoi Naomi,

Dit heb ik gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's die dit kunnen aanpassen voor je. Je ontvangt er ook automatisch bericht over wanneer dit is aangepast. 

Als we nog  ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

Beste,

 

Kunnen jullie de incasso die bij ons rond de 14e afgeschreven wordt, 10 dagen later laten afschrijven??

Alvast dank!

Reputatie 7

Hey @DTM_1980,

Ook voor jou heb ik dit doorgezet naar mijn collega's! 

Hoi Naomi,

Dit heb ik gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's die dit kunnen aanpassen voor je. Je ontvangt er ook automatisch bericht over wanneer dit is aangepast. 

Als we nog  ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

dank je!

Reputatie 1

Goedemorgen,

Zouden jullie de afschrijfdatum voor mij ook willen wijzigen? Ik heb een mobiel abonnement en een tmobile thuis abonnement. Ik zou ze beide graag rond de 1ste van de maand willen betalen.

Ik hoor het graag!

Reputatie 7

Hi @BbCurve9300, ik pas de incassodatum graag voor je aan! Voor het T-Mobile Thuis abonnement zijn er drie mogelijkheden, rond de 20ste, rond de 25ste of rond de 30ste. Laat nog even weten wat je voorkeur heeft, dan pas ik het voor je aan!

Reputatie 1

Hallo Brian,

Fijn! Voor T-mobile Thuis dan graag rond de 30ste. Bedankt!

Ik zou mijn datum graag willen aanpassen naar de 30ste van de maand 

Reputatie 7
Badge +16

@BbCurve9300 Het is geregeld, vanaf volgende maand zal jouw rekening elke keer rond de 30e worden geïncasseerd. :wink:

 

@0614673805 Mag ik je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje ontvangen? Dan regel ik vervolgens zo snel mogelijk dat ook jij naar de 30e van de maand gaat! :smile:

Ik zou ook graag mijn incassodatum willen wijzigen. Is dat mogelijk? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Swinkeltje92,

 

Welkom op de Community, ik wil graag jouw incassodatum wijzigen! Mag ik alsjeblieft jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privéberichtje ontvangen? Dan maak ik het vervolgens zo snel mogelijk in orde voor je. :wink:

Halo, Ik wil graag ook mijn incassodatum wijzigen. Bij mij wordt het op 20ste of de 25ste afgeschreven. Als het iets later kan, ben ik helemaal blij.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +16

 @Titi Dat wil ik graag gelijk voor je in orde maken! Kun je mij een PM sturen met jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN alsjeblieft? Dan ga ik er vervolgens zo snel mogelijk voor je achteraan! :wink: Als dat gelukt is, zal vanaf volgende maand jouw rekening elke keer rond de 30e worden geïncasseerd.

Ik krijg altijd de 26e (of als dat in het weekend valt de vrijdag ervoor) salaris. In de eerste maanden van het jaar heb ik dan altijd moeite met de rekeningen. Het zou wel prettig zijn om de betaaldatum te veranderen in de 30e en als dat niet kan de 25e (vaak houd de bank een afschrijving een dag aan voor het terugboeken, dus waarschijnlijk gaat het met de 25e ook wel goed).

 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @arjanbruin,

 

Dat is geen enkel probleem en volkomen begrijpelijk dat je het vraagt! Graag maak ik dit voor je in orde. Mag ik alsjeblieft jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in een PM? Dan zorg ik er zo snel mogelijk voor dat dit geregeld wordt! :wink:

 

Goedemorgen,

Kunnen jullie ook voor mij de incasso datum veranderen naar de 30e van de maand? Ik heb het rekeningnummer gewijzigd maar de incasso datum wijzigen kan ik nergens vinden.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @suusje1982,

 

Dat wil ik graag voor je doen! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een PM ontvangen? Dan zorg ik er vervolgens zo snel mogelijk voor dat jouw nieuwe incassodatum vanaf volgende maand veranderd wordt naar rond de 30e van de maand! :wink:

Hoi,

Ook ik heb 2 abonnementen lopen, zou het mogelijk zijn om de incassodatum aan te passen naar de 25ste van elke maand ?? :smile:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Shifaed, goed dat je het aangeeft! Ik kan de facturatie van jouw Thuis abonnement aanpassen naar rond de 25e van de maand, dat is geen enkel probleem. Mag ik in een PM je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jouw IBAN ontvangen? Dan maak ik het zo snel mogelijk in orde zodat je vanaf de volgende factuur een andere incassodatum zult hebben! :smile:

Hoi,

Kan mijn incassodatum voor tmobile thuis en mobiel ook aangepast worden naar de 25e?

Oeps

Reageer