Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen


Hallo !

Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
icon

Beste antwoord door Glassertje 12 July 2019, 19:32

Bekijk origineel

138 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @ikweetniks_020, dat maak ik graag in orde voor je! Wil je dit bij je Thuis abonnement laten toepassen of bij Mobiel? Indien het Thuis is: ik heb meer gegevens nodig om je profiel in te kunnen zien. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft?

Dan zorg ik ervoor dat jouw nieuwe incassodatum rond de 30e van de maand is - de eerste van de maand bestaat niet in de incassocycli → dit wordt rond de 20e, rond de 25e, of rond de 30e van de maand.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @SouOuc Voor jouw Thuis abonnement kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je hebt hier de keuze uit rond de 20e, rond de 24e en 27e. Mocht het niet lukken, dan help ik je er uiteraard graag bij!:wink:

Hi @SouOuc Voor jouw Thuis abonnement kan je dit heel makkelijk aanpassen in My T-Mobile Thuis. Je hebt hier de keuze uit rond de 20e, rond de 24e en 27e. Mocht het niet lukken, dan help ik je er uiteraard graag bij!:wink:

Thanks! Zojuist in ieder geval aangepast voor mijn Thuis abonnement.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Baukje1981,

Fijn dat je graag jouw wensen doorgeeft! Ik heb zojuist de incassodatum veranderd naar de tweede ronde. Aangezien wij twee gescheiden afdelingen en diensten zijn, hebben wij niet de mogelijkheid om de facturen samen te voegen. Wél zijn wij constant op zoek naar mogelijkheden om onze diensten steeds beter te integreren. 

Voor jouw mobiele abonnement zal ik een van de knappe koppen van mobiel inschakelen. Houd er graag rekening mee dat je jouw profiel enkel gekoppeld hebt aan jouw My T-Mobile Thuis account en dat een mobiele moderator hierdoor jouw 06 nog nodig zal hebben. Deze kan je via een privébericht aan de moderator doorgeven.

Wij komen hierop bij je terug!

Reputatie 7

Hoi @Baukje1981,

Voor jouw mobiele abonnement wil ik graag kijken of we dit kunnen aanpassen voor je. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Zodra ik deze info heb ga ik zo spoedig mogelijk voor je aan de slag!

Hoi Naomi,

Dit heb ik gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's die dit kunnen aanpassen voor je. Je ontvangt er ook automatisch bericht over wanneer dit is aangepast. 

Als we nog  ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

dank je!

Reputatie 7

Hoi Naomi,

Dit heb ik gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's die dit kunnen aanpassen voor je. Je ontvangt er ook automatisch bericht over wanneer dit is aangepast. 

Als we nog  ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RuffPlayA, dat is zeer zeker mogelijk, daar help ik je graag bij!

Gaat het om jouw mobiele abonnement of je thuis abonnement? Indien het om Thuis gaat, pas ik dit graag voor je aan, maar dan heb ik wel de volgende gegevens nodig:

-Postcode en huisnummer

-Geboortedatum

-De laatste vier cijfers van jouw IBAN

Stuur me een privébericht (de link is klikbaar), dan zorg ik er zo snel mogelijk voor dat de incassodatum vanaf volgende maand rond de 31e van de maand is - de eerste gaat niet, we werken in incassocycli van 20, 25 en 31! 😊

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Verrijn, geen enkel probleem, dat regelen we graag voor je natuurlijk! 😄

Gaat het om een Thuis abonnement of om een Mobiel abonnement?

Reputatie 7

@Darwin007

Dit verzoek heb ik voor je ingediend bij onze afdeling Incasso. Zij zullen dit verder voor je oppakken!

Reputatie 7

Hi Alex,

Voor Mobiel heb ik ook het verzoek ingediend om jouw incassodatum aan te laten passen en voor Mobiel zou dit dan wel op de 1e van de maand worden. De afdeling Incasso gaat dit verder oppakken, verwerken en verzorgt een terugkoppeling wanneer het is geregeld.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @suusje1982,

 

Dat wil ik graag voor je doen! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een PM ontvangen? Dan zorg ik er vervolgens zo snel mogelijk voor dat jouw nieuwe incassodatum vanaf volgende maand veranderd wordt naar rond de 30e van de maand! :wink:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jan68, dat maken we graag in orde voor je! Gaat het om drie mobiele abonnementen? Zo ja, dan zorg ik ervoor dat de collega's van Mobiel jouw incasso's vanaf volgende maand naar rond de eerste van de maand verzetten.

Reputatie 6

Hi @Oumaima123 

Dat is geen probleem, dit ga ik gelijk voor je regelen! De aanvraag is verzonden en je nieuwe incassodatum is op 1 december 2019. Zodra dit is verwerkt in ons systeem ontvang je hier een bevestiging van per sms. Daarnaast heb ik ook je username veranderd, dit omdat het een openbare Community is en iedereen dit kan zien! :wink:

Laat je even weten of het is gelukt? Als je hier nog vragen over hebt dan weet je me te vinden!

 

Reputatie 1

jazeker het zijn 3 mobiele abonnementen.

Alvast vriendelijk bedankt..

Moet ik nog gegevens in prive bericht door geven?

Goedemorgen,

Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 25ste van de maand voor mijn mobiele abonnement.

Groet Bin Bin

Goedendag,

Ik zou graag mijn incassodatum willen wijzen naar de 25ste. 
 

Met vriendelijke groet,

 

Daisy

Hoi,

Kan mijn incassodatum voor tmobile thuis en mobiel ook aangepast worden naar de 25e?

Hi,

kan ik mijn incassodatum wijzigen naar de 24ste? 

mvg, Laura van Kerkwijk

Oeps

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mquiling 

Ik heb je verzoek doorgezedt.Onze incasso afdeling gaat je aanvraag verwerken.De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 dagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is goedgekeurd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reputatie 7
Badge +14

Beste @lauwzy  Als dit over je mobiel gaat moet je op de hulp van een moderator wachten.

Gaat het over  TMobile Thuis log dan in je account in je kan daar de datum zelf aanpassen.

Fijne zondag

Reputatie 6

Hoi @Daisy_1998 Dat ga ik voor jou regelen! Gaat het om een T-Mobile Thuis abonnement of om een mobiel abonnement? Wil je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer en als het om een mobiel abonnement gaat ook jouw mobiele nummer? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reputatie 1

Hallo, ik wil ook graag mijn incasso datum wijzigen 

Reputatie 1

Hallo Brian,

Fijn! Voor T-mobile Thuis dan graag rond de 30ste. Bedankt!

Reageer