Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
Beste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelBeste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelGoedemorgen
Dan zorg ik ervoor dat jouw nieuwe incassodatum rond de 30e van de maand is - de eerste van de maand bestaat niet in de incassocycli → dit wordt rond de 20e, rond de 25e, of rond de 30e van de maand.
Hi
Hi
Thanks! Zojuist in ieder geval aangepast voor mijn Thuis abonnement.
Hey
Fijn dat je graag jouw wensen doorgeeft! Ik heb zojuist de incassodatum veranderd naar de tweede ronde. Aangezien wij twee gescheiden afdelingen en diensten zijn, hebben wij niet de mogelijkheid om de facturen samen te voegen. Wél zijn wij constant op zoek naar mogelijkheden om onze diensten steeds beter te integreren.
Voor jouw mobiele abonnement zal ik een van de knappe koppen van mobiel inschakelen. Houd er graag rekening mee dat je jouw profiel enkel gekoppeld hebt aan jouw My T-Mobile Thuis account en dat een mobiele moderator hierdoor jouw 06 nog nodig zal hebben. Deze kan je via een privébericht aan de moderator doorgeven.
Wij komen hierop bij je terug!
Hoi
Voor jouw mobiele abonnement wil ik graag kijken of we dit kunnen aanpassen voor je. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Zodra ik deze info heb ga ik zo spoedig mogelijk voor je aan de slag!
Hoi Naomi,
Dit heb ik gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's die dit kunnen aanpassen voor je. Je ontvangt er ook automatisch bericht over wanneer dit is aangepast.
Als we nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
dank je!
Hoi Naomi,
Dit heb ik gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's die dit kunnen aanpassen voor je. Je ontvangt er ook automatisch bericht over wanneer dit is aangepast.
Als we nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Hoi
Gaat het om jouw mobiele abonnement of je thuis abonnement? Indien het om Thuis gaat, pas ik dit graag voor je aan, maar dan heb ik wel de volgende gegevens nodig:
-Postcode en huisnummer
-Geboortedatum
-De laatste vier cijfers van jouw IBAN
Stuur me een privébericht (de link is klikbaar), dan zorg ik er zo snel mogelijk voor dat de incassodatum vanaf volgende maand rond de 31e van de maand is - de eerste gaat niet, we werken in incassocycli van 20, 25 en 31! 😊
Hoi
Gaat het om een Thuis abonnement of om een Mobiel abonnement?
Dit verzoek heb ik voor je ingediend bij onze afdeling Incasso. Zij zullen dit verder voor je oppakken!
Hi Alex,
Voor Mobiel heb ik ook het verzoek ingediend om jouw incassodatum aan te laten passen en voor Mobiel zou dit dan wel op de 1e van de maand worden. De afdeling Incasso gaat dit verder oppakken, verwerken en verzorgt een terugkoppeling wanneer het is geregeld.
Hoi
Dat wil ik graag voor je doen! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een PM ontvangen? Dan zorg ik er vervolgens zo snel mogelijk voor dat jouw nieuwe incassodatum vanaf volgende maand veranderd wordt naar rond de 30e van de maand!
Hoi
Hi
Dat is geen probleem, dit ga ik gelijk voor je regelen! De aanvraag is verzonden en je nieuwe incassodatum is op 1 december 2019. Zodra dit is verwerkt in ons systeem ontvang je hier een bevestiging van per sms. Daarnaast heb ik ook je username veranderd, dit omdat het een openbare Community is en iedereen dit kan zien!
Laat je even weten of het is gelukt? Als je hier nog vragen over hebt dan weet je me te vinden!
jazeker het zijn 3 mobiele abonnementen.
Alvast vriendelijk bedankt..
Moet ik nog gegevens in prive bericht door geven?
Goedemorgen,
Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 25ste van de maand voor mijn mobiele abonnement.
Groet Bin Bin
Goedendag,
Ik zou graag mijn incassodatum willen wijzen naar de 25ste.
Met vriendelijke groet,
Daisy
Hoi,
Kan mijn incassodatum voor tmobile thuis en mobiel ook aangepast worden naar de 25e?
Hi,
kan ik mijn incassodatum wijzigen naar de 24ste?
mvg, Laura van Kerkwijk
Oeps
Hi
Ik heb je verzoek doorgezedt.Onze incasso afdeling gaat je aanvraag verwerken.De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 dagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is goedgekeurd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Beste
Gaat het over TMobile Thuis log dan in je account in je kan daar de datum zelf aanpassen.
Fijne zondag
Hoi
Hallo, ik wil ook graag mijn incasso datum wijzigen
Hallo Brian,
Fijn! Voor T-mobile Thuis dan graag rond de 30ste. Bedankt!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.