Beantwoord

Automatische afschrijving van abonnementsgeld

Alleen nog je IBAN en je bent klaar......

Voor deze bestelling is alleen betaling via automatische incasso mogelijk. Zowel de maandelijkse als de eenmalige kosten worden via een automatische incasso afgeschreven van je rekening.

Jammer, gemiste kans dit.. of kan ik mijn betaalwijze later wijzigen?
icon

Beste antwoord door Sander 21 april 2018, 17:21

Hoi dodging_burning,

Allereerst welkom op onze Community! En wat leuk dat je aan ons dacht als provider van je vaste diensten. Daar zul je geen spijt van krijgen. Het klopt dat de enige optie is om het maandbedrag automatisch af te laten schrijven. Daarom hebben we onze klanten de optie gegeven om zelf te kunnen bepalen wanneer het wordt afgeschreven. Zo kun je kiezen dat het rond de 20e, de 25e of de 30e wordt afgeschreven.

Of speelt er iets anders waardoor een automatisch incasso geen optie is? Ik denk graag met je mee om ervoor te zorgen dat we je toch binnen kunnen halen als klant!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hey dodging_burning, betaling is inderdaad alléén mogelijk via automatische incasso, we incasseren elke maand tussen de 20ste en de 30ste, zo heb je er geen omkijken naar! 😉
Reputatie 2
Jammer, gemiste kans dit.. of kan ik mijn betaalwijze later wijzigen?

Hoezo 'gemiste kans'? Vóór ik bij t-Mobile kwam zat ik bij Ziggo, en dáárvoor bij Tele2 en bij allebei schreven ze automatisch af...
Reputatie 6
Badge +5
Hoi dodging_burning,

Allereerst welkom op onze Community! En wat leuk dat je aan ons dacht als provider van je vaste diensten. Daar zul je geen spijt van krijgen. Het klopt dat de enige optie is om het maandbedrag automatisch af te laten schrijven. Daarom hebben we onze klanten de optie gegeven om zelf te kunnen bepalen wanneer het wordt afgeschreven. Zo kun je kiezen dat het rond de 20e, de 25e of de 30e wordt afgeschreven.

Of speelt er iets anders waardoor een automatisch incasso geen optie is? Ik denk graag met je mee om ervoor te zorgen dat we je toch binnen kunnen halen als klant!
Reputatie 2
Zo kun je kiezen dat het rond de 20e, de 25e of de 30e wordt afgeschreven.

Oh? Hoe laat je 't dan elke maand afschrijven rond de 25e?
Reputatie 6
Badge +7
Hey bujazebra, dat kunnen wij eventueel voor je aanpassen! Na de wijziging wordt je factuur van volgende maand nog op de oude datum afgeschreven maar de factuur dáárna wordt dan afgeschreven op de nieuwe datum om te voorkomen dat je dubbele facturen/een overlapping krijgt. Mocht je hier gebruik van willen maken laat dan even weten op welke datum je het af wil laten schrijven, 20, 25 of 30, dan pas ik het graag voor je aan!
Reputatie 2
Hai Brian,

Mooi, mooi, mooi... als je het zo kunt vastleggen dat er op de 25e wordt afgeschreven, dan ben ik ontzettend geholpen 👍 😉
Reputatie 6
Badge +7
Hi bujazebra, goed nieuws, jouw maandbedrag wordt al rond de 25ste afgeschreven en de eerste incasso heeft afgelopen woensdag plaatsgevonden! Dat gaat dus helemaal lukken! 😉
Reputatie 2
Hai Brian,

Klopt, mijn eerste abonnementsgeld is al geruisloos afgeschreven (als ik inlog in MyT-Mobile staat er nog niet dat ik die rekening al heb betaald maar dat gebeurt vast nog wel?) dus dat gaat lekker!

Fijne zondag,
bujazebra
Reputatie 6
Badge +7
Ha bujazebra, helemaal goed! Er kan inderdaad wat vertraging zitten in de verwerkingstijd van My T-Mobile Thuis maar als de betaling helemaal af is gehandeld dan zie je dit ook terug op My T-Mobile Thuis! 🙂
Reputatie 2
Mooi, mooi, mooi

Reageer