Beantwoord

Beeindigen abonnement ivm geen tv signaal voor 2 maanden

• 17 september 2019
  • 8 reacties
  • 300 Bekeken

Beste,

vorige week heb ik al een mail naar de klantenservice gestuurd. Enkele maanden geleden overgestapt naar T-mobile met een Alles-in-1 abonnement. Echter nu al 2 maanden geen tv-signaal. Er zijn al twee monteurs langs geweest, die alles geprobeerd hebben om het signaal weer werkend te krijgen, echter met geen resultaat. Advies werd gegeven dat het tv-kastje vervangen moet worden. Dit is echter nu al twee keer vervangen (en nog in aanvraag).

Ik zou graag mijn contract eerder willen beeindigen, gezien ik niet waar voor mijn geld krijg. Wanneer krijg ik reactie op mijn mail? Ik moest van de telefonische klantenservice een mail sturen om mijn contract vroegtijdig en zonder extra kosten te laten beeindigen.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Piotr 24 september 2019, 15:58

Hey @ouwehand.m,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met mijn collega met het verzoek tot een kosteloze opzegging. 😞 Wél wil ik je gelijk mededelen dat dit verzoek is goedgekeurd. Erg jammer dat we dit probleem niet voor je hebben weten op te lossen. Ik had je graag een heel andere T-Mobile Thuis ervaring gegund. Geef ons een seintje zodra je al een datum in je hoofd hebt om je T-Mobile Thuis abonnement te laten beëindigen. Dan regelen we dit voor je. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey @ouwehand.m,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met mijn collega met het verzoek tot een kosteloze opzegging. 😞 Wél wil ik je gelijk mededelen dat dit verzoek is goedgekeurd. Erg jammer dat we dit probleem niet voor je hebben weten op te lossen. Ik had je graag een heel andere T-Mobile Thuis ervaring gegund. Geef ons een seintje zodra je al een datum in je hoofd hebt om je T-Mobile Thuis abonnement te laten beëindigen. Dan regelen we dit voor je. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 2
Beste, dank voor je reactie. Dit kan per 1 oktober beëindigd worden. Baal hier enorm van!

Graag een bevestiging van de opzegging. En ik wil graag vergoeding van de afgelopen 2 maanden.

En wat gebeurt er nu met mijn voordeel-korting met Mobile? Dat verlies ik nu ook.

alvast dank.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Oldihandi,

je reageert op een topic van @ouwehand.m
Ik was verkeerd ingelogd. Thanks voor je scherpte.
@Piotr is dit bericht goed doorgekomen? Ik heb nog geen update via de mail.

Alvast bedankt.
Reputatie 1
Badge +2
Hi @ouwehand.m , Ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt! Als het goed is heb je ook al een bevestiging hiervan ontvangen per e-mail. 😉
Hi @ouwehand.m , Ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt! Als het goed is heb je ook al een bevestiging hiervan ontvangen per e-mail. 😉
dank je wel Geniva. Ik heb daar nog wel een vraag over, gezien in de mail een opmerking geplaatst wordt dat evt lopende maanden in het contract door berekend worden. Gezien hierboven genoemd wordt dat dit niet het geval zal zijn, ga ik er vanuit dat dat zo is. Ik zou daar wel een bevestiging van willen hebben.
Reputatie 6
Badge +7
Hi @ouwehand.m, geen zorgen, dat is inderdaad een standaard zin die in de e-mail zit maar dit is hier niet van toepassing! 🙂

Reageer