Beantwoord

Beëindiging contract na veranderen van incasso datum

• 24 mei 2017
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

Medio oktober 2016 heb ik een contract afgesloten met Vodafone thuis, door de recente overname is dit nu t-mobile geworden. Omdat ik problemen heb met de gebruiksvriendelijkheid van het product ben ik voornemens om het contract te beëindigen voor de afloop datum van het contract. Nou wil ik graag weten wat de mogelijkheden zijn om dit kosteloos te doen. Volgens een juridisch medewerker zijn namelijk de contractvoorwaarden sinds het veranderen van de incasso datum veranderd en is hier een mogelijkheid toe.

Graag u antwoord hierop

Met vriendelijke groet
Patrick Jung
icon

Beste antwoord door Jeroen 29 mei 2017, 09:47

Hoi Patrijung,

De incassodatum is géén onderdeel van de algemene voorwaarden. Het veranderen van deze datum houdt dus niet in dat je hierdoor je contract kosteloos kunt ontbinden. Bovendien heb je de keuze om deze datum gewoon te laten staan. We willen puur klanten meerdere opties geven om de incassodatum aan te passen naar een datum wat schikt.

Uiteraard wil ik je graag helpen met eventuele problemen die je ondervind met het product. Zou het erg jammer vinden als je ons gaat verlaten om issues die wellicht te verhelpen zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Hoi Patrijung,

De incassodatum is géén onderdeel van de algemene voorwaarden. Het veranderen van deze datum houdt dus niet in dat je hierdoor je contract kosteloos kunt ontbinden. Bovendien heb je de keuze om deze datum gewoon te laten staan. We willen puur klanten meerdere opties geven om de incassodatum aan te passen naar een datum wat schikt.

Uiteraard wil ik je graag helpen met eventuele problemen die je ondervind met het product. Zou het erg jammer vinden als je ons gaat verlaten om issues die wellicht te verhelpen zijn.

Reageer