Beantwoord

Beeldkwaliteit Netfix via WiFi

• 18 april 2018
  • 3 reacties
  • 237 Bekeken

Ik ben ik bezit van een samsung smart tv en ik moet zeggen dat het beeldkwaliteit van netflix soms te wensen over laat. Vaak heb ik een beeldkwaliteit van 576 tot 720p.i.p.v. 1080p.

Ik kan dit controleren door de info knop van de AB van de TV in te drukken en links bovenin de hoek staan de gegevens.
Wat kan oorzaak zijn? Mijn abo is 500 MB internet, dat is het probleem niet.
icon

Beste antwoord door AlexanderdB 21 april 2018, 14:24

Hey Wijnglas,

Al die prachtige content van Netflix moet je natuurlijk ook gewoon op 1080p van kunnen genieten, hoewel bekabeld zoals Hidden aangaf altijd het beste is moet dit ook via Wifi kunnen. heb je deze tips al eens geprobeerd? Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Gewoon aansluiten met een kabel. als je tv heb dan kan je de kabel splitsen met een utp optimizer deze lan je bestellen bij cablers.nl
Badge +2
Hey Wijnglas,

Al die prachtige content van Netflix moet je natuurlijk ook gewoon op 1080p van kunnen genieten, hoewel bekabeld zoals Hidden aangaf altijd het beste is moet dit ook via Wifi kunnen. heb je deze tips al eens geprobeerd? Houd je ons op de hoogte?
Reputatie 7
Badge +5
Beginnen bij het begin. Je geeft aan dat je voldoende bandbreedte hebt. Naast de WIFI tips (instellen kanaalnummer etc) kunnen oorzaken ook nog elders liggen:

Welk type TV heb je? En daarbij weet je welk type WIFI deze ondersteund?

Zijn er storingsgevoelige elementen in de buurt? Zoals flink wat leidingwerk, andere apparaten, etc?

Reageer