Beantwoord

Behoud bestaande korting op tv box en internet fast abo bij verlenging

• 5 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Ik wil graag weten of ik mijn kortingen behoud bij het verlengen van mijn t-mobile thuis abonnement.

Betreft : korting op de tv box en internet fast abonnement.

Overigens erg verlenend dat ik niet kan mailen en dat jullie al een paar weken slecht bereikbaar zijn.

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 oktober 2020, 10:32

Hallo @Callisto16 

Over welke kortingen gaat het? Als je je abonnement verlengt dan verlies je je kortingen behalve klantvoordeel omdat je dan een abonnement neemt met nieuwe voorwaarden.

Wanneer je enkel internet verhoogt via abonnementen > internet > wijzigen dan behoud je de korting op je tv box en betaal je misschien alleen een andere prijs voor internet fast.

30 euro met een niet unlimited mobiel abonnement, 25 met een unlimited abonnement en 35 euro zonder klantvoordeel.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Callisto16 

Over welke kortingen gaat het? Als je je abonnement verlengt dan verlies je je kortingen behalve klantvoordeel omdat je dan een abonnement neemt met nieuwe voorwaarden.

Wanneer je enkel internet verhoogt via abonnementen > internet > wijzigen dan behoud je de korting op je tv box en betaal je misschien alleen een andere prijs voor internet fast.

30 euro met een niet unlimited mobiel abonnement, 25 met een unlimited abonnement en 35 euro zonder klantvoordeel.

Hallo @Waqqas ,

Ik heb nu t-mobile thuis internet (fast) en tv en een unlimited mobiel abonnement. Beide abonnementen lopen eind Januari 2021 af. Ik ben van plan mijn mobiele abonnement aan te passen naar een 5GB en 120 min bellen abo. Het internet fast abonnement wil niet wijzigen en zal stilzwijgend verlengd worden.

De korting zit volgens mijn factuur alleen op het internet fast abonnement en de tv box kosten betaal ik nu niet.

Als deze kortingen weg vallen wordt het te duur per maand. Vandaar mijn vraag.

Reputatie 7
Badge +18

@Callisto16 

Indien je enkel mobiel wijzigt dan ga je 5 euro meer betalen voor internet Fast met klantvoordeel. Verder zal er niks veranderen.

Reageer